עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

רנו מגאן בתערוכת פריז

9/10/2016
הגדל

הדגם המשפחתי של רנו הפלואנס, שנפוץ מאוד בציי רכב, מתחדש ונחשף בתערוכת המכוניות בפריז. הדגם החדש, מתבסס על פלטפורמה CMF החדשה של רנו, במבנה סדאן, עם מרכב של 4 דלתות ותא מטען ענק.

השלדה החדשה, קיימת גם בדגמי רנו קדג'אר ובניסאן קשקאי. המכונית שמיוצרת בטורקיה, ממונעת במנועי טורבו דיזל ובנזין. הטורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר 110 כ"ס שנפוץ כיום בישראל, ישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. מנועי הבנזין כוללים: מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר בהספק של 130 כ"ס ותיבה אוטומטית כפולת מצמדים. או מנוע בנפח 1.6 ליטר שמספק 115 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

החידושים יהיו בתחום העיצוב החיצוני והפנימי, תוך דגש על איכות חומרים ורמת אבזור משופרת ותואמת לקיים בקטגוריה המשפחתית. פנים הרכב יהיה מרווח יותר על חשבון תא המטען הגדול, שיצטמק במקצת לנפח של 508 ליטר. מחיר המגאן יקר יותר לעומת הפלואנס, בגלל איכות הייצור שבו. קבוצת קרסו, טרם הודיע מתי צפויה המגאן לנחות בישראל, היבואן מצוי עדיין בשלבי משא ומתן עם היצרן על מחיר המכונית כך שתתאים עצמה לרמת מחיר המשפחתיות המקבילות בישראל.

 

 

עבור לתוכן העמוד