קיה נירו חדשה בישראל

6/11/2016
הגדל

הנירו, הוא קרוסאובר היברידי בטכנולוגיה היברידית הירוקה של קיה. מדובר ברכב קומפקטי עם מרחב פנים מרשים ויעיל ובעיצוב דינאמי.  

מנוע- מנוע Kappa GDI 1.6, מפיק 105 כ"ס ומומנט של 14.7 קג"מ. הוא משודך למנוע חשמלי 32 קו"ט ומארז סוללות ליתיום-יון פולימר 1.56 קוט"ש. ההספק המשולב של יחידות ההינע עומד על 141 כ"ס, המומנט המרבי של 26.5 קג"מ, זמין בהילוך הראשון לקבלת תאוצה מרשימה כבר ממצב עמידה. צריכת הדלק עומדת על כ- 26 ק"מ לליטר. מהירות מרבית  162 קמ"ש ותאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש תושג בתוך 11.5 שניות.

תיבת ההילוכים- תיבת 6DCT- של קיה זכתה לאחרונה לשדרוג. תיבת זו תוכננה מחדש במיוחד עבור שימוש עם מערכת ההינע ההיברידית המתקדמת של הנירו ומעניקה תגובה ישירה ומידית יותר, לצד נהיגה מהנה. התיבה, מסוגלת להחליף הילוכים באופן אוטומטי, ותוך אפשרות להחלפת הילוכים ידנית. בנוסך מערכת לבחירת סגנון נהיגה ספורטיבי, חסכוני ורגיל. 

בטיחות- הקיה נירו מצויד כציוד סטנדרטי בשבע כריות אוויר לבטיחות אופטימלית של יושבי הרכב, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. נקודות עיגון ISOFIX למושבי בטיחות לילדים מערכות הבטיחות הזמינות בישראל כוללות: 

בלימת חירום אוטונומית (AEB), המשתמשת במערכות גילוי מבוססות רדאר ומצלמה כדי לזהות אפשרות של התנגשות עם כלי רכב אחרים או הולכי רגל ולסייע לעצור את המכונית.

בקרת שיוט חכמה (SCC) שמתאימה באופן אוטומטי את המהירות של הנירו כדי לשמור על מרחק בטוח מכלי הרכב שנעים מלפנים.

מערכת סיוע לשמירה על נתיב (LKAS) מזהה את המצב של הנירו ביחס לסימוני הנתיבים ונוקטת בפעולה אוטומטית לתיקון כיוון הנסיעה אם היא חשה שהרכב מתחיל לסטות מבלי שמהבהבי הפנייה הופעלו.

עיצוב- הנירו הינו קרוסאובר ייחודי בשוק המכוניות ההיברידיות. העיצוב משלב את השימושיות והמשיכה האסתטית של קרוסאובר קומפקטי עם מרכב חלק ואווירודינמי בשילוב משטחים מפוסלים. הוא בעל תנועה אווירודינמית בהשראת קרוסאובר, משטחים מפוסלים בעדינות וקווים חדים ומודרניים. הדגם החדש כולל את הפיתוח האחרון של שבכת "אף הנמר" האופיינית של קיה.

עיצוב פנים- תא הנוסעים של הנירו תוכנן כדי להעניק רושם של מרחב ומודרניות, עם לוח מכשירים מתקדם עם צג מרכזי דיגיטאלי. הנירו החדשה, מציעה חומרים איכותיים ורכים למגע בכל רחבי פנים הרכב.

מידות- הנירו תופס מקום חדש במערך הדגמים של המותג במונחים של גודל. הוא בעל אורך של 4,355 מ', רוחב של 1,805 מ' וגובה של  1,535 מ' . מרחק סרנים עומד על 2.700 מ'. נפח תא המטען 427 ליטר ומשקל עצמי 1,425 ק"ג.

אבזור- האבזור בנירו משופר. הוא כולל ממערכת שמע עם צג מולטימדיה (שחור לבן) מקורי וקטן. נשלטת בהגה.  מצלמת רוורס, מערכת בקרת אקלים עם פתחי אוורור לאחור. דיבורית בלוטוס

מבחן כביש- הנהיגה בנירו במבחן ההשקה היתה מיוחדת במינה, בזכות היותה מכונית הקרוסאובר ההיברידית קומפקטית ואיכותית. העיצוב דינאמי בקו העיצוב של קיה. איכות החומרים ברמה גבוהה. מידות המכונית מקנות לה מרחב פנים מרשים וגובה יעיל מהרצפה. המנוע ההיברידי איכותי ושקט. הוא מותאם לתיבת ההילוכים וההחלפות והמעברים בין המנועים לא מורגשים. זמינות הכוח טובה וכך גם זמן התאוצה. צריכת הדלק חסכונית ועמדה במבחן על 17.5 ק"מ לליטר. מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שכוללות מכללים אדפטיביים כהיגוי, בלימת חירום, ובקרת שיוט. התנהגות בכביש טובה וניכרת יציבות. המתלים עצמאיים וקשיחים. תצורת הקרוסאובר של הנירו מעניקה תנוחת ישיבה מוגבהת במקצת וכן מרווח גחון גבוה יותר בהשוואה למתחרים ההיברידיים ודגמי ההצ'בק, דבר המקל על הכניסה והיציאה, ומעניק תנוחת נהיגה רגועה ונוחה גם לטווח ארוך. סיכום בתום נסיעה ממושכת, לאורך יום שלם התחושה טובה ורגועה.

לסיכום, סוף סוף היגיע קרוסאובר היברידי קומפקטי מרווח, בטיחותי ובתקציב משפחתי. הנירו, מהווה פתרון  אטרקטיבי מול התמתחרות הקטגוריית הג'יפונים. בין ההיתרונות עיצוב, טכנולוגיה, בטיחות מתקדמת עם מערכות התרעה לרבות אדפטיביות, ביצועים מרשימים וחסכוניים. תג המחיר נכון והולם את המוצר ובנוסף הטכנולוגיה ההיברידית שתביא לחיסכון בדלק. כאשר מדובר ברכב צמוד ממקום העבודה יינתן זיכוי של 500 ₪ בשווי השימוש שמשלם העובד/ת. 

מחיר: 136,900₪

עבור לתוכן העמוד