פיג'ו 3008 החדש בישראל

25/12/2016
הגדל

דוד לובינסקי יבואנית מכוניות פיג'ו לישראל מרחיבה את ההיצע ומשיקה את הפנאי שטח החדש ה- 3008.

עיצוב חיצוני- ה-3008 החדש מציג עיצוב חיצוני חדשני, כוחני ואלגנטי. החזית מעוצבת למראה אגרסיבי שמתחיל במגן בתחתית הפגוש, עולה דרך שבכה קדמית בגימור יוקרתי ומגיע אל יחידות תאורה מתקדמות. בתי הגלגלים התפוחים, יחד עם מרווח גחון גבוה וחישוקים גדולים, מעניקים ל-3008 מראה קשוח ובולט. 

עיצוב פנימי- תא הנוסעים, תוכנן בטכנולוגיית ה-i-Cockpit שנועדה להפוך את מלאכת הנהיגה לחוויה של ממש. הפנל הקדמי עוטף את סביבת הנהג, גלגל הגה בקוטר קטן אשר נעים לאחוז ולתפעל בנהיגה. מעל לגלגל ההגה ניצב כעת לוח תצוגה ומחוונים שבנוי כעת ממסך דיגיטאלי מתקדם בגודל 12.3 אינץ'. הוא ניצב גבוה, משפר את שדה הראיה של הנהג החוצה ומסייע במציאת תנוחת נהיגה אופטימלית. במרכז הפנל, מצוי מסך מגע לתצוגה ותפעול מרבית ממערכות הרכב, כאשר גם מסך זה וגם לוח המחוונים מציגים את נתוניהם בעברית. כחלק תכנון ה-i-Cockpit, פיג'ו יצרו את מתגי הפסנתר מתחת למסך והם אלו שמקלים ומפשטים במאוד את תפעול הממשקים השונים של מערכת המולטימדיה. במקום חוגות ותפריטים מסובכים, מתגים אלה מהווים קיצורי דרך לתפעול המערכות השונות והרבות ואינם מצריכים הסטה של המבט מהכביש. בנוסף לנהג, גם שאר נוסעי הרכב נהנים מסביבת מחיה מפנקת ונעימה במיוחד. המושבים תומכים היטב בגוף, המרווח מצוין לכל אחד מחמשת נוסעי הרכב.

מידות- ה-3008 החדש תוכנן להציע ממדים נדיבים. אורכו 4,44 מ', הרוחב הכללי עומד על 1,84 מ', הגובה נישא לכדי 1,62 מ' ובסיס הגלגלים נפרש על פני 2,675 מ', מה שמסייע לו ליצור תא נוסעים מרווח ומפנק. בנוסף לכך, קוטר הסיבוב הקטן, בלבד, הופך אותו לרכב זריז מאוד בתחומי העיר. נפח תא המטען הגדול ביותר בקבוצה 520 ליטר. בקיפול שורת המושבים השניה, צומח נפחו של תא המטען לכדי 1,482 ליטרים.

מנועים ותיבות הילוכים- ה-3008 החדש ישווק עם שלושה מנועים לבחירה, שניים מהם מנועי דיזל ומנוע בנזין יחיד כולם משודכים לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מבית AISIN היפנית ולכולם מערכת Start&Stop לכיבוי והתנעת המנוע בעמידה לחיסכון בדלק. בנוסף לכך, שני מנועי הדיזל ידידותיים במיוחד לסביבה הודות למערכת אוריאה להפחתת פליטות ה-NOX.

מנוע 1.6 Blue-HDI אשר יציע בקבוצה זו נתוני תפוקה גבוהים של 120 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-30.6 קג"מ (זמין כבר ב-1,750 סל"ד), גם גמישות גבוהה בנסיעה בכל דרך וביצועים מרשימים של 11.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 186 קמ"ש. משקלה של גרסה זו עומד על 1,315 ק"ג ונתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 23.8 קילומטרים לליטר, מה שמקנה לה דרוג זיהום אוויר 4.

מנוע בנזין טורבו 1.6 PureTech מעודכן. לזה הספק גבוה של 165 כ"ס (6,500 סל"ד) וכן 24.48 קג"מ של מומנט שזמין כבר מ-1,400 סל"ד. משקלה של גרסה זו עומד על 1,365 ק"ג ונתוני הביצועים המרשימים עומדים על 8.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 17.2 ק"מ לליטר, מה שמקנה לה דרגת זיהום 7.

מנוע 2.0 Blue-HDI שמפיק לא פחות מ-180 כ"ס (3,750 סל"ד) ולו נתון מומנט גבוה במיוחד של 40.8 קג"מ שזמין כבר מ-2,000 סל"ד. משקל גרסה זו עומד על 1,465 ק"ג ונתוני הביצועים הופכים אותה למהירה ביותר עם 8.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 207 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 20.8 ליטר, מה שמעמיד אותה ברמת זיהום 8.


אבזור-
שלוש רמות אבזור: אקטיב, פרימיום ו-GT ה-3008 החדש יוצע בשלוש רמות אבזור לבחירה. רמת ה'אקטיב' תציע לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט ומגביל מהירות, מנופי העברת הילוכים מההגה, מראה פנימית מתכהה, חיישני חניה אחוריים כולל תצוגה גרפית, פנסי הלוגן ותאורת LED יום, פנסים אחוריים LED, פנסי ערפל קדמיים, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך מגע 8 אינץ', חיבור בלו-טות', שקע USB, בקרת אקלים אלקטרונית, מפוצלת גם למושב האחורי, 3 שקעי 12 וולט, הפעלה חשמלית רציפה לארבעת החלונות, סגירה אוטומטית של החלונות, מושבים מפנקים בריפוד בד, כוונון גובה למושבים הקדמיים, משענות יד קדמיות ואחוריות, תא אחסון מקורר בקונסולה המרכזית ועוד. במפרט הבטיחות מוצאים 6 כריות אוויר, נטרול כרית אוויר במושב הנוסע הקדמי, צג התראה לחגירה בכל מושבי הרכב, עוגני ISOFIX, מערכת Mobileye, ESP, ABS, EBA, ASR, EBD, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי, מערכת להתראת ערנות הנהג, נעילה אוטומטית של הדלתות ופתיחה בזמן תאונה והדלקת נורות אזהרה בבלימת חירום.

רמת הפרימיום תוסיף גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, פתיחת דלתות והנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל חיישן רגל, מצלמות חניה היקפיות והדמיית מבט על, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת לשני אזורים, חיישני חניה קדמיים כולל תצוגה גרפית, ריפוד מושבים בד משולב עור מלאכותי, חימום מושבים קדמיים, גימור עור סביב משענות היד, כוונון חשמלי למושב נהג עם זיכרונות, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, תאורת אווירה LED בתא הנוסעים, ספי צד קדמיים ואחוריים בגימור כרום, מגן קדמי בגוון אלומיניום, חלונות אחוריים כהים, מערכת למניעת סנוור (High beam assist), מערכות מקוריות לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת התראה על שטח מת, מערכת עזר להתאמת מהירות הנסיעה, תאורת דרך אוטומטית, חיישני גשם, תאורת חניה אוטומטית, מראות מתקפלות חשמלית ומראות משנות זווית בשילוב להילוך אחורי.

בפסגת ההיצע קיימת רמת ה-GT שמוסיפה פנסים ראשיים LED, אורות ערפל LED עם פונקציית הארה לתוך פניה, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הקרנת סמל פיג'ו על הקרקע, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט 3D, זיהוי קולי ויציאת וידאו DNG, חוויית i-Cockpit Amplify הכוללת אפשרות לבחירת מצב נהיגה ספורטיבי והתאמת לוח המחוונים, גג בצבע שחור פנינה, מושבים בריפוד עור מלאכותי בשילוב אלקנטרה ומערכת מסאז' במושבים הקדמיים.

מחירים:

1.6 Blue-HDI 120 ברמת אקטיב: 144,900 ₪ , מחיר השקה - 139,900 ₪

 1.6 Pure-Tech 165 ברמת אקטיב: 154,900 ₪, מחיר השקה - 149,900 ₪

 1.6 Pure-Tech 165 ברמת פרימיום: 174,900 ₪, מחיר השקה - 169,900 ₪

 2.0 219,900 Blue-HDI   ₪

 

עבור לתוכן העמוד