עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

קיה סיד החדשה

25/01/2019
הגדל

חברת טלקאר השיקה בישראל את הקיה סיד החדשה בגרסאות האצ'בק 5 דלתות וסטיישן. קיה סיד החדשה, דור 3 לדגם,  מתחדשת עם עיצוב ספורטיבי לצד טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות

הסיד נחשבת לאחת ממחוללות השינוי הדרמטי שעבר לאחד ממותגי הרכב הנחשקים בתעשיית הרכבבישראל , למן השקת הדגם בשנת 2008, נמכרו 22,000 מכוניות.

עיצוב חיצוני- הסיד החדשה נמוכה יותר, רחבה יותר, ובעלת שלוחה אחורית ארוכה יותר מאשר הדגם שהיא מחליפה. קווים ישרים וחדים מחליפים את הקצוות המעוגלים של קודמתה, שבכה קדמית בסגנון "אף הנמר" ופתח כניסת אוויר תחתון שהם כעת רחבים יותר. הסיד החדשה מבוססת על פלטפורמת "K2" החדשה של קיה. דגם ההצ'בק חמש דלתות רחב יותר ב-20 מ"מ, (1,800מ"מ) ונמוך יותר ב-23 מ"מ (1,447 מ"מ) מאשר הדגם היוצא. בסיס הגלגלים שלו נשאר ללא שינוי, 2,650 מ"מ, כאשר השלוחה הקדמית קוצרה ב-20 מ"מ (ל-880 מ"מ), והשלוחה האחורית הוארכה ב-20 מ"מ (ל-780 מ"מ). המימדים הרחבים והשלוחה האחורית הארוכה יוצרים יציבה אסרטיבית וספורטיבית , המעניקה נוכחות בטוחה יותר על הכביש. עם מידות כמעט זהות לאלה של ההצ'בק, חמש דלתות, הסיד סטיישן מתאפיינת באזור מטען ארוך ושלוחה אחורית ארוכים יותר. הסיד סטיישן ממשיכה את הקווים הישרים של המרכב, ומסתיימת בספוילר אחורי עדין, כדי להצטרף לאחותה ההצ'בק בעלת חמש הדלתות בהצגת אסתטיקה יציבה וספורטיבית. השלוחה האחורית הוארכה לעומת הדגם היוצא ב-115 מ"מ, ועומדת כעת על 1,070 מ"מ. האורך הכללי - 4,600 מ"מ (ארוך ב-95 מ"מ מקודמו) מאפשר לדגם החדש להציע מרחב מטען גדול יותר בצורה משמעותית. הסיד החדשה מתהדרת בתא מטען גדול מקודמתה, עם קיבול של 395 ליטר - גידול של 15 ליטר.

עיצוב פנימי- בתא הנוסעים, הסיד היא ארגונומית יותר מתמיד, ומתאפיינת בחומרים באיכות גבוהה יותר בכל רחבי תא הנוסעים. בכל הדגמים, לוח המכשירים מחולק לאזור העליון, עם מערכת מידע ובידור הכוללת צג מגע "צף", המכיל את הבקרות של מערכת השמע והמיזוג. גימור החלל הפנימי מכיל כמות רבה יותר של חומרים מתוחכמים ורכים למגע בכל רחבי תא הנוסעים, התורמים לאווירה המעודנת של החלל הפנימי. 

מנועים ותיבות הילוכים- 
מערך דגמי הסיד החדשים מונע באמצעות שני מנועים חדשים שפותחו כדי לענות על הצרכים המגוונים של הלקוחות. מנוע הבנזין 1.4 ל' 
T-GDi מחליף את מנוע ה-GDI 1.6 ל' הקודם ומייצר 140 כ"ס. מגדש הטורבו מבטיח רצועת מומנט רחבה יותר מאשר מנוע 1.6 ליטר הקודם, דבר שהופך אותו לדינמי בטווח רחב יותר של תנאי נהיגה, תוך הפחתת פליטות המזהמים. מומנט של 24.7 קג"מ זמין מ-1,500 עד 3,200 סל"ד, עם פליטות מזהמים משולבות (במחזור WLTP שהוסבו בחזרה ל-NEDC 2.0), המגיעות לרמה נמוכה של 712 גרם/ק"מ כשהמכונית מצוידת בתיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שבעה הילוכים.

מנוע ה T-GDi 1.4 ל' מצויד במסנן חלקיקי בנזין כדי לצמצם עוד יותר את פליטות המזהמים, ומבטיח שהסיד החדשה עולה על הדרישות של תקן Euro 6d TEMP.

הסיד החדשה זמינה גם עם מנוע הדיזל U3 החדש לחלוטין של קיה. מנועCRDi (הזרקת דלק ישירה עם מסילה משותפת) זה, בנפח 1.6 ליטר, מתוכנן לעמוד בתקן פליטת המזהמים האחרון Euro 6d TEMP, הודות לשימוש בטכנולוגיית בקרת פליטות מזהמים אקטיבית מסוג ממיר קטליטי סלקטיבי (SCR), כדי להפחית באופן משמעותי את פליטת המזהמים. אי לכך מייצר המנוע החדש פחות דו-תחמוצת הפחמן, חלקיקים ו-NOx בהשוואה למנועי הדיזל הקודמים של קיה. מנוע 1.6 ליטר דיזל החדש עם הספק של 136 כ"ס , מייצר מומנט של  32.6 קג"מ עם תיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שבעה הילוכים.

בטיחות- בנוסף לשש כריות האוויר הכלולות במפרט הסטנדרטי של המכונית, טכנולוגיות מתקדמות של סיוע לנהג משפרות עוד יותר את ההגנה על הנוסעים, תוך שימוש במערכות בטיחות אקטיביות כדי להקטין את הסיכון של התנגשות. טכנולוגיות הבטיחות הסטנדרטיות כוללות סיוע לאלומה גבוהה, התראת ערנות הנהג, סיוע לשמירה על נתיב ומערכת לסיוע במניעת התנגשות קדמית.

אבזור- תא הנוסעים מתאפיין במגוון רחב של טכנולוגיות חדשות לשיפור הנוחות והנוחיות של יושבי המכונית. העיקרית שבהן היא מערכת המידע והבידור ה"צפה" עם צג מגע בגודל 8.0 אינץ' אשר מציעה תמיכה ב Apple CarPlay וAndroid Auto לשיקוף הטלפון הנייד על גבי מסך המולטימדיה המקורי.

מחירים:

סיד 5 דלתות 1.4 טורבו בנזין אוט' DCT 124,900 ₪

סיד סטיישן 1.4 טורבו בנזין אוט' DCT 134,900 ₪

סיד סטיישן 1.6 טורבו דיזל אוט' DCT 138,900 ₪

 

עבור לתוכן העמוד