עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודמרצדס מותג שווה
נועם קום
9/02/2020
מדד המותגים הפיננסי ה- Global Brand Finance 500דירג את מרצדס בנץ כמותג הרכב המוביל בעולם בשווי שוק לשנת 2020. מרצדס ממוקמת במקום ה-11 הכללי עם עלייה של 2 מקומות ביחס לשנה החולפת (13) ועוקפת מותגים כללים כדוגמת AT&T, Youtube, קוקה קולה ועוד.
מרצדס בנץ הצליחה להגדיל את שווי המותג שלה ל-65 מיליארד דולר (עלייה של 7.8% משנת 2019) ונחשבת כמותג ה-B2C בעל השווי הגבוהה ביותר באירופה. בנוסף לקידום המותג והעלייה במכירות, אפיון סימני ההיכר של מרצדס כמותג פרמיום איכותי וחדשני היו הגורמים המכריעים בעלייתו בדירוג הכללי.
במקום הראשון נמצאת אמזון עם שווי שוק של 220 מיליארד דולר, במקום השני גוגל עם שווי של 159 מיליארד ובמקום השלישי אפל עם שווי של 140 מיליארד דולר ואילו פייסבוק נמצאת במקום השביעי עם שווי של 79 מיליארד.
עוד בחדשות התחבורה
- קיה ספורטאז' בגרסאות חדשות בנזין 2.0 היברידי ופלאג אין בישראל, 13/07/2022
- חשיפה ראשונה ליונדאי איוניק 6 החשמלית, 13/07/2022
- מאזדה CX-3 בגרסה מחודשת, 13/07/2022
- דאצ'יה ג'וגר חדשה: פתרון אטרקטיבי ל- 7 נוסעים, 13/07/2022
- סקודה קארוק מתחדשת, 13/07/2022
- מסירת מכוניות חדשות ינואר-יוני 2022, 13/07/2022
- סקיוול זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי, 28/06/2022
- טויוטה פונה למימן, 28/06/2022
- מסירת מכוניות חדשות ינואר-מאי 2022, 28/06/2022
- מסתמן: מס הבלו יוזל בשקל לליטר, 28/06/2022