מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    רנו משתדרגת עם דגמים חדשים

    5/10/2012
    הגדל

    רנו לאטיטוד

     

    ספינת הדגל של רנו מגיעה לישראל- דגם הסאלון, רנו לאטיטיוד המתאפיינת בשילוב שבין עיצוב אלגנטי, מנוע רב עוצמה, אבזור משוכלל, מרווח פנים מרשים וצריכת דלק חסכונית במיוחד בצד ביצועים משופרים. ה- LATITUDE מצוידת במנוע  טורבו דיזל 2.0 ליטר 175 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת  6 הילוכים המספקים זמינות כוח ומעניקים חווית נהיגה עוצמתית וצריכת דלק יעילה.

     

    תיכנון הפנים של המכונית מאפשר חלוקת הספסל האחורי למצב של 2/3-1/3 , כשכל חלק יכול להתקפל לאחור עם אפשרות נעילה. מרווח הנוחות לא בא על חשבון נפח תא המטען הגדול - 477 ליטרים עם גלגל רזרבי בגודל מלא.

     

    בלאטיטוד הושם דגש על חדשנות בכל מערכות הבטיחות וההגנה על הנהג והנוסעים. החלמ-ABS/EBD ESP, שש כריות אוויר - 2 קדמיות הנפתחות בשני שלבים, 2  צידיות ושתי כריות וילון. משענות ראש להגנה מפני WHIPLASH  על היושבים בשורה הראשונה. חגורות בטיחות כפולות עם הגבלת משקל במושבים הקדמיים. בנוסף, בכל המושבים יש מנגנון נגד צלילה (Submarining). במושבים האחוריים יש 3 חגורות בעלות  3 נקודות עגינה. מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות נותנת עוד מיימד של בטיחות.

     

    מחיר: לאטיטוד טורבו דיזל החל מ - 167,900 ₪.

     

     

    מגאן אסטייט ומגאן האצ'בק

     

    קרסו מציגים גם שני דגמים שעברו מתיחת פנים המגאן אסטייט וסניק. ברנו הולכים על הדיזל ולאחר שהביאו את הפלואנס דיזל, לקראת סוף השנה ובתחילת השנה הבאה יעלו ברנו את דגמי המגאן אסטייט האסטייט המוצגת לראשונה בישראל, ומגאן האצ'בק 1.5 ליטר.  שני הדגמים מצטרפים לקו המגאן הכולל את  מגאן בנזין 1.6 ו-2.0 האצ'בק, מגאן קופה ומגאן RS.  הדור הנוכחי של המגאן הוא כיום, הדגם המצליח ביותר של רנו עם מכירות של 235,000 יחידות שנמכרו ב- 2011 ו-730,000 יחידות מאז שהוצגה ב-2008.


     

    מגאן אסטייט

     

    מנוע ה-dCi 110 - המוכר מהפלואנס דיזל עבר מספר שיפורים. המנוע בנפח 1.5 ליטר בהספק של 110 כ"ס עם 24.5 קג"מ כבר ב-1,750 סל"ד צריכת הדלק השתפרה והיא מגיעה בחלק מהגרסאות ל-26.3 ק"מ לליטר ע"פ נתוני היצרן. פליטת הפחמן הדו-חמצני הופחתה ל- 90גרם לק"מ.

     

    בכל הנוגע לבטיחות ניתן למצוא את החידושים האחרונים מבית רנו בנושאי הבטיחות כמו:   Fix4Sure טכנולוגיה המונעת שקיעה של הנוסע מתחת לחגורת הבטיחות במקרה של פגיעה חזיתית  (Submarining). מערכת המסייעת בעת זינוק בעליה תלולה וקיימת בגרסאות הגיר כפול המצמדים.

    מחיר: מגאן דיזל החל מ 128,900 ₪, מגאן דיזל אסטייט החל מ129,900 ₪.
      

    רנו גראנד סניק

     

    הגראנד סניק הוותיקה עברה אף היא מקצה שיפורים והיא תשווק מעכשיו בגרסה חדשה ומשופרת עם 7 מושבים. הרכב מגיע עם אפשרות בחירה בין שתי יחידות הנעה: בנזין 2.0 ליטר  CVT או דיזלNew Energy CDI 110 . נתוני צריכת הדלק וזיהום האוויר הם מהטובים ביותר בכל הקטגוריה. פליטת ה- CO2מופחתת בצורה ניכרת  105   גר' לק"מ.

     

    יתרונות הנוחות והטכנולוגיה של הגראנד סניק מורגשים  בזכות בקרת האקלים המפוצלת בעלת פתחי מיזוג ליושבים מאחור, בלם-היד החשמלי בעל מנגנון השחרור האוטומטי בעת האצה, כרטיס המפתח החכם ושורת המושבים השלישית המתקפלת לתוך רצפת הרכב. טכנולוגיית השמע המשוכללת הנשלטת  מההגה עם קישוריות Bluetooth וחיבורי   AUX ו-USB, מוסיפה מיימד של הנאה לנסיעה. כדי להשלים את תחושת המרחב ניתן להוסיף גג זכוכית פנורמי נפתח, הנותן אווירת שמיים פתוחים.

     

     

    רנו גראנד סניק

     

    הסניק החדשה מצוידת ב ESP-ומערכת  ABSעם תגבור בעצירות חירום. בכל דגמי הגראנד סניק החדשים קיימת מערכת סיוע לזינוק בעלייה, כסטנדרט בכל הרמות ובכל סוגי המנועים. המערכת מייצבת את הרכב ל2- שניות בזמן העברת הרגל מהבלם לדוושת הגז. בנוסף, הרכב מצויד בבקרת שיוט וחיישני אורות גשם.

     

    מחיר: גרנד סניק 2.0 ליטר CVT החל מ-164,500 ₪, גרנד סניק 1.5 ליטר DCI החל מ- 167,900 ₪
     
     
     
     

    עבור לתוכן העמוד