עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

איש החודש בשיווק

2/12/2013
הגדל

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בחרה ברן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, לאיש השיווק של חודש נובמבר בזכות מהלכי מכירת טויוטה קורולה החדשה בישראל.

 

רן דנאי הוביל את התהליך השיווקי של טויוטה קורולה החדשה, החל משלב המעורבות בתכנון הדגם החדש והתאמתו לצרכי הקהל הישראלי, ועד למהלכי השיווק והמכירות בחודשים האחרונים. קורולה המשפחתית הנפוצה, הראתה הישג חסר תקדים וזאת למרות שהושקה רק באוגוסט 2013. החל מהשקתה ועד חודש אוקטובר. הקורולה החדשה שברה שיאי מכירות והפכה לדגם הנמכר בישראל בקטגוריה, בפער ניכר. שוק הרכב בישראל הוא שוק דינמי ותחרותי, הסגמנט הגדול ביותר והתחרותי ביותר הוא סגמנט המכוניות המשפחתיות. בשוק המשפחתיות סדאן ברמות המחיר של 100-130 אלף ש"ח נמכרו 11,983 רכבים בשלושת החודשים, ומתוכן, 4,377 רכבי קורולה חדשה שהם 36.5% מכלל המכוניות המשפחתיות סדאן.

 

בחודש אוקטובר בלבד, נתח השוק של הליסינג היה כשליש מסך מכירות הקורולה החדשה מה שמצביע על חוזק המותג והנחשקות בשוק הפרטי. הקורולה החדשה הקפיצה את מכירות המותג טויוטה למקום ראשון במכירות רכבים חדשים.

 

נימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי: ההצלחה יוצאת הדופן של הקורולה החדשה, היא תולדה של מהלך שיווקי אשר בנה רן דנאי לאורך כשנתיים וחצי. מעורבותו של היבואן הישראלי בתהליך השיווק, שהחלה מתכנון הרכב והתאמתו לצרכים ודרישות הלקוח הישראלי, שהינה מעורבות חריגה בענף, בנתה את היסודות להצלחה. העבודה המדויקת במיצוב הדגם, עבודת הפרסום ויחסי הציבור, עבודה מול ציי הרכב וחברות הליסינג, כל אלו חברו יחדיו והביאו את הקורולה החדשה להצלחה גדולה, ולשבירת שיאי המכירות בישראל ".

 

דנאי מסר כי: "בחירת איגוד השיווק הינה הכרה בהצלחת פעילות ההשקה של הקורולה החדשה בישראל, על כל האתגרים הכרוכים במהלך ארוך טווח שכזה. זוהי גם הבעת אמון נוספת שנותן הקהל הישראלי במותג טויוטה ובאופן ספציפי בקורולה. רן דנאי מכהן בתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס יבואנית טויוטה מזה 3 שנים. הוא עובד בחברה כבר 8 שנים.

עבור לתוכן העמוד