דגמי 2014 של קבוצת לובינסקי

26/01/2014
הגדל

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן וMG חשפה את הדגמים הצפויים להגיע לישראל במהלך 2014 ביניהם הסופר-מיני הסינית MG3, פיג'ו 308 החדשה, פיג'ו 108 מחליפת ה-107, סיטרואן C1, סיטרואן C4 פיקאסו וסיטרואן קקטוס.

אסטרטגיית החברה לשנה הקרובה תתמקד בשוק הפרטי, במטרה להנגיש את מותגיה לצרכן הסופי ולהוזיל את מחירי הדגמים השונים אומרים בלובינסקי.

 

סיטרואן C-1- מחירה של סיטרואן C1 אוט' יופחת ב- 7500 ₪ ויעמוד על 64,990 ₪.

 
פיג'ו 308 החדשה- המשפחתית החדשה של פיג'ו תנחת בישראל במחצית השנייה של 2014 בשתי גרסאות: מנוע 1.2 ל', גיר ידני עם 82 כ"ס ומנוע PURE TECH טורבו, 1.2 ל' עם גיר אוטומטי שישה הילוכים ו- 130 כ"ס. מנועי ה PURE TECH הינם שקטים, חסכוניים ומציגים תצרוכת דלק משופרת, ידידותיים לסביבה, קטנים וקלים וזמינות הכוח שלהם טובה יותר גם בסל"ד נמוך. ה-308 החדשה תגיע בשלוש רמות גימור: Access , Active ו Premium.

 

שלושת רמות הגימור יכללו שש כריות אויר, שתי חגורות בטיחות אקטיביות, שתי עגינות ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, ASR, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה ועוד. בנוסף תכלול ה-308 מחשב דרך, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, מזגן אויר מקורי, תא כפפות מקורר, מערכת שמע MP3, שקע אודיו JACK לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולרוחב ועוד.

 

עוד צפויות להגיע במחצית השנה הפיג'ו 108, מחליפתה של ה-107 הפופולארית, וסיטרואן C1 החדשה. פיג'ו 3008 ופיג'ו 5008 עברו מתיחת פנים המתבטאת בעיצוב החיצוני והפנימי והן משווקות כיום באולמות התצוגה. פיג'ו 3008 תשווק החל מ- 159,990 ₪ לגרסה הבסיסית. היא תשווק גם בתוספת של 5000 ₪ עם מערכת הgrip control לאחיזה משופרת על משטחי נהיגה שונים, לדגם האוטומטי. פיג'ו 5008 תשווק החל מ- 164,990 ₪ לגרסה הבסיסית.

 

גרסאות ה- Active ו- Premium יצוידו גם במערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך touch מרכזי גדול, מערכת "BLUETOOTH, הגה ספורטיבי מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים, מסנן פחם פעיל ועוד. אורך המכונית: 4.253 מטרים, הרוחב: 1.804 מטרים והגובה: 1.472 מטרים. המרחק בין הסרנים עומד על 2.620 מטרים. המהירות המרבית לגרסת 1.2 ל' 82 כ"ס עומדת על 172 קמ"ש, תאוצה מ-0 ל-100 ב-13.3 שניות. המהירות המרבית לגרסת הטורבו עומדת על 206 קמ"ש. נפח תא המטען עומד על 1309 ליטרים כאשר המושבים האחוריים במצב מקופל. צריכת הדלק לגרסה הרגילה עומדת על 20 ק"מ לליטר ובגרסת הטורבו על 21.739 ק"מ לליטר.


סיטרואן C4 פיקאסו וגראנד פיקאסו- הסיטרואן המשפחתית C4 פיקאסו, תגיע לישראל לקראת המחצית השנייה של השנה בשתי גרסאות: 1.6 ל' בנזין, אוטומטית עם שישה הילוכים, 156 כ"ס ו2 ל' דיזל, אוטומטית עם שישה הילוכים, 150 כ"ס ובשתי רמות גימור: Comfort Pack ו Exclusive. שתי רמות הגימור יכללו שש כריות אויר, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, ASR, חיישני לחץ אויר, מערכת עזר אוטומטית לזינוק בעליה, ניתוק מערכת הזנת דלק בזמן תאונה, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה, הדלקה אוטומטית של אורות מצוקה בזמן בלימת חירום ועוד.

 

בנוסף, תצויד הפיקאסו בהכנה לעגינת ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכת בקרת שיוט ניתנת לתכנון, מחשב דרך, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים הקדמיים, פנסי ערפל קדמיים, שתי מראות חיצוניות מתכוונות חשמלית עם הפשרת אדים, תא כפפות מואר ומקורר, מזגן אוויר מקורי אוטומטי עם בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, מסנן אבקה וחלקיקים, פתחי אוורור אחוריים עם עוצמת אוורור נפרדת, שמשה קדמית פנורמית המונעת חדירת חום, מערכת "BLUETOOTH, מערכת שמע MP3 CD נשלטת מההגה עם שישה רמקולים, שקע V12, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, גלגל הגה ניתן לכוונון גובה ועומק בריפוד עור, הפעלה חשמלית לארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות ועוד. רמת הגימור Exclusive תצויד גם במערכת זיהוי רכב בשטח מת, מצלמת רוורס, מערכת לחניה אוטומטית ללא נהג, מערכת להגבלת מהירות, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מראת פנים נוספת להשגחה על הילדים מאחור, מערכת Cornering Light לתאורה ייחודית בזמן ביצוע פניה, מפתח חכם לפתיחת הדלתות והתנעת המנוע ללא שימוש במפתח, פס גימור בצד בכרום, פנס נייד בתא המטען ועוד.

 

אורכה של ה C4 פיקאסו עומד על 4.428 מטרים, רוחבה: 1.826 מטרים, גובהה: 1.613 מטרים והמרחק בין הסרנים עומד על 2.785 מטרים, נפח תא המטען המרבי עומד על 1,709 ליטר.

 

אורכה של הגרנד פיקאסו עומד על 4.590 מטרים, רוחבה: 1.826 מטרים, גובהה: 1.634 מטרים והמרחק בין הסרנים עומד על 2.840 מטרים, נפח תא המטען המרבי: 1,843 ליטרים.

 

הסיטרואן קקטוס - תגיע לקראת סוף 2014, עם מנוע 1.2 ליטר 83 כ"ס מצוידת בגיר רובוטי.

 

הוזלות מחירים - קבוצת לובינסקי מורידה מחירים במספר דגמים לרגל השנה החדשה. במסגרת העדכון הוזל מחירה של הסיטרואן C1 הידנית ב-6500 ₪  מ66,490 ₪  ל-59,990 ₪ .  ה C1 האוטומטית הוזלה ב-7500 ₪  מ-72,490 ₪ ל-64,990 ₪ . פיג'ו 3008 Premium הוזלה ב- 10 אלפים ₪ , מ-169,990 ₪  ל- 159,990 ₪ , ה-3008 Premium PK הוזלה גם היא ב-10 אלפים ₪  מ174,990 ₪  ל-164,990 ₪ . פיג'ו 5008 Premium הוזלה ב-10 אלפים ₪  מ174,990 ₪ ל-164,990 ₪ , ה-5008 Premium PK הוזלה גם היא ב-10 אלפים ₪  מ179,990 ₪  ל-169,990 ₪ .

 
MG3 תנחת בישראל ברבעון השני של 2014

 

עם סיום שנת 2013, ניתן לראות על כבישי ישראל כ- 1300 רכבי MG מתוצרת SAIC. החל מהרבעון השני של 2014 תשווק בישראל ה- MG3 . היא תצויד במנוע בנזין 1.5 ל', 109 כ"ס, בעל 4 בוכנות ובגיר ידני בעל 5 הילוכים. ה MG3 תצויד בשש כריות אויר ובמערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, חיישני לחץ אויר, נעילה אוטומטית של דלתות הרכב בנסיעה מעל 10 קמ"ש, עגינת ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק ומערכת לשמירה על היציבות בבלימה בזמן פניה.

 

ה MG3 DELUXE תכלול שתי מראות חיצוניות מתכווננות חשמלית עם הפשרת אדים, מערכת בקרת שיוט, מחשב דרך, חיישנים אולטרה סאונד והתראה קולית בנסיעה לאחור, פנסי יום ב LED, מערכת FOLLOW ME HOME להשהיית אורות, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים הקדמיים, מזגן אוויר מקורי, מערכת שמע MP3 CD, מערכת "BLUETOOTH, מערכת שליטה על IPOD, שקע 12V ועוד.

 

הגרסה הידנית תגיע עם ארבע חישוקי סגסוגת קלה 16", יציאת מפלט מצופה כרום, כנפון אחורי, מושב נהג עם שישה כיוונים, ריפוד מושבים בשילוב עור, גלגל הגה מצופה בעור, משענות יד ותאי אחסון בדלתות הקדמיות והאחוריות ועוד. אורכה של המכונית יהיה 3.999 מטרים, הרוחב:1.728 מטרים והגובה: 1.517 מטרים. המרחק בין הסרנים: 2.52 מטרים, צריכת הדלק במסלול משולב עירוני- בינעירוני עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.

 

דורי מנור, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "העתיד המוטורי נמצא בסין. הרכבים הסינים מוכיחים לאורך הזמן שהאמינות שלהם גבוהה ושהם עומדים בציפיות השוק והצרכן הישראלי. קצב הצמיחה והייצור של קונצרן SAIC גבוה מאוד, מה שמעיד על עוצמתו, יכולותיו והתוכניות לעתיד".

 

עבור לתוכן העמוד