עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמוד

מחשוב CRM בדלק מוטורס

21/05/2014
הגדל

חברת דלק מוטורס החלה בפרויקט רחב היקף ליישום מערך קשרי לקוחות (CRM) מתקדם. פרויקט ה- CRM מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת מיקרוסופט - Dynamics CRM 2013.

דלק מוטורס היא יבואנית רכבי מאזדה, פורד, BMW, מיני ו- BMW Motorrad (אופנועי BMW). המערכת תאפשר לדלק מוטורס לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה (360 מעלות), לחזק את מערך השיווק, המכירות, השירות, שימור לקוחות לאורך זמן והקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, מנקודת המגע הראשונית, דרך ביקור באולמות התצוגה, רכישה ואספקת הרכב, השירות לאחר המכירה ועד להליך החלפת רכב ישן. המערכת תסייע לעקוב אחר כל מתעניין בכל ערוץ ממנו הגיע (טלפון, אינטרנט, ביקור באולם תצוגה וכו'). היא כוללת בין היתר לוח מחוונים להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות ועוד. כמו כן, היא מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

מערכת ה- CRM, צפויה לשרת כ- 120 משתמשים במטה החברה והמרכז הלוגיסטי שלה בניר צבי וב- 12 אולמות תצוגה ברחבי הארץ. שחר שמש, המשנה למנכ"ל דלק מוטורוס אומר: "Dynamics CRM מספקת לדלק מוטורוס כלים ניהוליים חדשים לניהול הקשר לכל אורך חיי הלקוח, לשיפור השיווק והשירות. המערכת מרכזת ומציפה עבור המשתמשים בארגון את הנתונים הרלוונטיים אודות הלקוחות, ומאפשרת לשפר את המענה ללקוח, את שביעות הרצון שלו, ובסופו של דבר גם את התוצאות. עם Dynamics CRM הקשר עם כל לקוח הופך לאישי הרבה יותר. כעת אנו יכולים לבדוק ולדעת את אפקטיביות ערוצי השיווק והפרסום השונים וללמוד אודות פעילות נציגי המכירות והשירות ולסייע להם".

עבור לתוכן העמוד