עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודסיטרואן קקטוס בגרסה אוטומטית
קבוצת לובינסקי, משיקה את סיטרואן קקטוס, לאחר שקיבל שורה ארוכה של חידושים, בהם תיבה אוטומטית מבית AISIN עם 6 הילוכים בגרסת ה-1.2 ליטר טורבו PureTech עם 110 כ"ס, הכוללת אחריות ל-5 שנים או 120 אלף ק"מ, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם קישוריות מלאה לרשת האינטרנט, ומגוון שירותי ערך מוסף חישוקי 17 אינץ' ועוד.
הוספת גרסה אוטומטית זו לצד שלל החידושים תשפר משמעותית את הפניה לקהל הלקוחות אשר תרים אחר קרוסאובר ייחודי, מעוצב, מקושר, נוח, שימושי וחכם כמו הקקטוס.
עיצוב- סיטרואן קקטוס, הוא ראש החץ של היצרנית הצרפתית בכל הקשור לעיצוב, התאמה אישית וסגנון ועל בסיס היצירתיות שהפגין תוכננו דגמים נוספים ואחרים יוסיפו להגיע בעתיד הקרוב. הקקטוס, כמו דגמים היסטוריים רבים של סיטרואן לפניו, הינו מוצר איקוני ובולט בנוף המוטורי של ישראל בפרט והעולם בכלל והוא מסמל יותר מכל את ההליכה כנגד הזרם והחשיבה מחוץ לקופסה.
הופעתו החיצונית ייחודית, הוא מציע וגוון רחב מאוד של צבעים חיצוניים ותא הנוסעים שלו עשיר בפריטי עיצוב ייחודיים כמו תא הכפפות דמוי המזוודה, ידיות הדלתות, מיקומה של כרית האוויר לנוסע בתקרת הרכב, מרקם חומרי הדיפון וכמובן מושבי הכורסה המפורסמים שלו שמעניקים ממד אחר של נוחות. גם מושבו האחורי נדיב במרחב המחיה שהוא מציע נוסעים, ללא הבליטה במושב האמצעי מהשלושה וגם תא המטען עם 348 ליטרים מציע נפח מכובד מאוד ביחס לממדיו הצנועים של הרכב, הודות לתכנון חכם של תא הנוסעים.
מנוע, הילוכים וביצועים- סיטרואן קקטוס בגרסתו האוטומטית מצויד במנוע 1.2 טורבו בנזין PureTech אשר מפיק 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן מומנט של 20.9 קג"מ הזמין כבר ב-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים מבית AISIN מהדור החדש שמציעה 6 הילוכים, קיבלה מנגנון ממיר מומנט חדש שמעדן את העברות ההילוכים ומשפר את תגובת התיבה להאצה. הודות למשקל עצמי נמוך מאוד של 1,050 ק"ג בלבד, נתוני הביצועים עומדים על 9.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 188 קמ"ש. יחידת כוח זו מציגה נתוני צריכת דלק מצוינים של 21.7 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת (נתוני יצרן), גם הודות לשימוש במערכת Start&stop לכיבוי המנוע בעמידה, מה שמעניק לקקטוס רמת זיהום אוויר 4. תיבת הילוכים זו מציעה שתי תוכנות תפעול נוספות - מתג ספורט יחדד את העברות ההילוכים לטובת נהיגה נמרצת יותר ומתג שלג/קרח יעדן את העברת הכוח אל הגלגלים כדי למקסם את האחיזה בתנאים חלקים מאוד.
בטיחות- סיטרואן קקטוס יקבל מעתה מערכת הבטיחות של מובילאיי להתרעה בפני סטייה מנתיב הנסיעה, התקרבות מסוכנת לרכב מלפנים, זיהוי תמרורים והולכי רגל החוצים את הכביש.
אבזור- מערכת מולטימדיה עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט. הקקטוס האוטומטי, נבחר להיות הרכב הראשון בדגמי סיטרואן ופיג'ו המשווקים בישראל לקבל את המערכת החדשנית סיטרואן Touch. מערכת זו תוכננה בשיתוף עם חברת 'פוינטר' מציעה, בעזרת חיבור קבוע לרשת האינטרנט מגוון רחב מאוד של יישומים שמשדרגים בצורה חסרת תקדים את השימושיות ללקוח, ניווט שלWAZE, רדיו אינטרנטי, לחצן חירום, אפליקציות חניה, קישורית מלאה למוקד לתיאום ביקורים במרכזי השירות, פונקציית מניעת שכחת ילדים ברכב ועוד.
אחריות היצרן ניתנת ל- 5 שנים.
עוד בחדשות התחבורה
- NIO EL8 בישראל, 27/11/2024
- קבוצת ברן תקים בישראל תחנות להחלפת סוללות לרכב, 27/11/2024
- תאונות דרכים ינואר - נובמבר 2024, 27/11/2024
- ליפ C10 חשמלי הושק בישראל, 27/11/2024
- איוניק 9 נחשף לראשונה, 27/11/2024
- עדכון לחשמלית BYD אטו 3 הנמכרת ביותר בישראל, 27/11/2024
- דלק מוטורס נציגת דונפנג בישראל, 27/11/2024
- פוטון טנדר דיזל 4X4 משווק בישראל, 13/11/2024
- ג'נסיס השיקה את ה- GV80 החדש, 12/11/2024
- צ'רי FX EV ברמת גימור SENSE, 12/11/2024