מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    לקסוס ES הושקה בישראל

    24/12/2018
    הגדל

    לקסוס ES 300h, מכונית הסאלון של מותג היוקרה היפני, מגיעה לראשונה לישראל. מדובר בדגם הסדאן הנמכר ביותר של המותג, במצטבר נמכרו כבר למעלה מ-2.3 מיליון מכוניות מדגם זה ברחבי העולם, עד כה הוא טרם הוצג בשווקים במערב ובמרכז אירופה. 

    הדור השביעי שמוצג כעת, מושק בימים אלה בישראל במקביל לשאר השווקים בעולם. לקסוס השיקה את ה-ES המקורית בשנת 1989, לצד דגם ה-LS. מאז, היא זכתה לפופולריות הודות לנוחות המובילה בקטגוריה ולמחויבותה של לקסוס להעניק חוויות המתרכזות באדם, הבאות לידי ביטוי בנהיגה אינטואיטיבית ובסביבה המתמקדת בנהג. ה-ES מוכרת מזה שנים בזכות הנוחות, העידון והאבזור היוקרתי שלה, והדגם החדש, שיהווה מודל ליבה בהיצע הדגמים של לקסוס, מתבסס על נקודות החוזק שלה עם שלדה חדשה לחלוטין המאפשרת עיצוב חיצוני דינמי יותר וביצועי נהיגה טובים עוד יותר.

    עיצוב - ה-ES החדשה בנויה על פלטפורמת הארכיטקטורה הגלובלית K החדשה (GA-K), המעניקה ללקסוס עיצוב יוקרתי של מכונית סאלון. ה-ES ארוכה יותר (+65 מ"מ), נמוכה יותר (-5 מ"מ) ורחבה יותר (+45 מ"מ) מקודמתה ובכך מתקבל עיצוב דינמי ועוצמתי יותר המתבטא גם בביצועי הרכב. כך, גם בסיס הגלגלים הארוך יותר (+50 מ"מ) מאפשר למקם את הגלגלים קרוב יותר לפינות המכונית, עם מפשק גלגלים רחב יותר מלפנים ומאחור (+10 ו-+37 מ"מ בהתאמה) מה שמבטיח נוחות נסיעה גבוהה לצד יציבות ואחיזת כביש מעולות.

    עיצוב פנים- 
    ה-
    ES החדשה לוקחת את השקט בתוך המכונית צעד אחד קדימה, ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות. החומרים איכותיים וכוללים בידוד אקוסטי למניעת רעשים בתא הנוסעים. נקודת המוצא במלאכת עיצוב המראה והתחושה של תא הנוסעים, הייתה תפיסת העיצוב הפנימי העתידי של לקסוס, המשלבת סביבת נהג הממוקדת בנהג עם אזור מרווח ונוח עבור הנוסע הקדמי. ההתמקדות של הנהג בכביש שלפניו נשמרת הודות למיקום מסך התצוגה המרכזי, לוח המחוונים והתצוגה העילית - כולם בקו אחד ובתוך שדה הראייה של הנהג. במרכז הפאנל מוצב צג מולטימדיה משוכלל המופעל באמצעות הדור השני של משטח המגע. נוחות הנוסעים מאחור הפכה כבר מזמן לסימן היכר של ה-ES, והדגם החדש שומר על איכות זו.

    מנוע והנעה היברידית- ה-ES 300h מצוידת בדור הרביעי החדש של מערכת ההנעה ההיברידית, Self-Charging Hybrid, הטוענת את עצמה ומסוגלת להעניק חסכון יוצא מן הכלל בדלק, לצד ביצועים ופליטות מזהמים נמוכות. היא משלבת מנוע בנזין ארבעה צילינדרים יעיל במיוחד בעל מחזור אטקינסון, עם מנוע חשמלי קל וקומפקטי יותר עם הספק גבוה יותר. ההספק הכולל של המערכת הוא 218 כ"ס וצריכת הדלק משולב עומדת על 22.7 ק"מ לליטר. בכך מאפשרת נסיעה של עד 1,000 ק"מ על מיכל דלק .המנוע בנפח:  2.5 ליטר הוא חדש לחלוטין ומשלב טכנולוגיית בעירה מהירה שהופכת אותו לאחד המנועים היעילים ביותר מבחינה תרמית ברכב מייצור סדרתי. התוצאה היא הספק גבוה יותר ללא הגדלת פליטות המזהמים או צריכת הדלק.

    בטיחות- מערכות ה- Lexus Safety System+ מיושמת ב-ESמוסיפות יכולות חדשות ומרחיבה את מגוון תרחישי הנסיעה שבהם ניתנים אמצעי הגנה נוספים לנהג ולנוסעים וסיוע במניעת תאונה. התכונות החדשות כוללות יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות, כגון: מערכת אוטונומית לבלימה Pre-Collision System,Adaptive Cruise Control  עם קישור למערכת זיהוי תמרורים המאפשרת התאמת המהירות לתמרורים בלחיצת כפתור, מערכת שמירה על נתיב המסוגלת לעקוב אחר מסלול הנסיעה של הרכב מלפנים, זיהוי רוכבי אופניים בשעות היום כחלק ממערכת קדם התנגשות &rlmPre-Collision System (PCS) וכן זיהוי הולכי רגל בשעות לילה, מערכת אור גבוה משתנה אוטומטית דו-שלבית (Adaptive High Beam System (AHS. המערכת לא רק מדליקה ומכבה אוטומטית את האורות הגבוהים, אלא כל 24 נורות ה-LED הבודדות יכולות להתאים את אופי התאורה כדי לספק אלומת אור משופרת תוך מניעת הסנוור של הנהגים הבאים ממול.

    בטיחות פסיבית- ה-ES השיגה דירוג של 5 כוכבים, ורשמה את אחד הממוצעים הגבוהים ביותר בניקוד בדיקות הבטיחות המחמירות של 2018 Euro NCAP. בהתאם לפרסומים האחרונים נקבע כי הציונים זיכו אותה בתואר "המכונית הבטיחותית ביותר" הן בקטגוריית רכבי הסדאן והן בקטגוריית הרכבים ההיברידיים. הדגם מגיע כסטנדרט עם כל מערכות הבטיחות הנדרשות עפ"י משרד התחבורה, ובהתאם זכה לדירוג הבטיחות המקסימלי (8) בדרוג המקומי.

     

    מחירים ורמות גימור - ה-ES 300h  תוצע בישראל ב-2 רמות גימור. הרכב נהנה מהטבת מס במסגרת רפורמת "מיסוי ירוק" והטבת מס בטיחות, מה שמאפשר תמחור אטרקטיבי ביחס למתחרים בקטגוריה.

    רמת הגימור Premium כוללת בין היתר את חבילת הבטיחות של לקסוס LSS+ (דור שני), מסך מולטימדיה 8.0 אינץהנשלט באמצעות ממשק המגע החדש של לקסוס ובנוסף מסך 7.0 אינץ'צבעוני בלוח השעוניםמערכת שמע היקפית הכוללת 10רמקוליםפנסים קדמיים בטכנולוגיית LEDעוקבי פנייה עם מערכת שטיפת פנסיםמושבים בריפוד עור מלא, מושבים קדמיים מתכווננים חשמליתמחוממים ומאווררים. מושב הנהג כולל חבילת זיכרונות ומערכת לכניסה ויציאה נוחהשמשות אקוסטיות מפחיתות חדירת רעשיםוילון אחורי חשמלי, חיישן תאורהחיישן גשםחיישני חנייה אחוריים וקדמייםמצלמת רוורסבורר מצבי נהיגההעברת הילוכים ספורטיבית מההגה,חישוקי מגנזיום 18 אינץ', מכסה מנוע אקטיבי להגנה על הולכי רגל וחלון גג חשמלי. מחיר: 289,000 ₪ .

    רמת גימור High Premium כוללת, בנוסף, מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץעם נגן DVDמצלמה פנורמית 360 מעלות,פנסים קדמיים בעיצוב Triple LED עם מערכת אורות גבוהים אדפטיביים ומטען אלחוטי לטלפון הנייד.  מחיר: 314,000 .

     

    עבור לתוכן העמוד