מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    אאוטלנדר PHEV חדש בישראל

    11/03/2019
    הגדל

    כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את האאוטלנדרPHEV החדש, SUV ההיברידי נטען פורץ דרך, המאפשר ליהנות משני עולמות של נהיגה: נסיעה על חשמל בלבד (EV MODE) לטווח של עד 57 ק"מ בנהיגה עירונית ועד- 45 ק"מ בנהיגה משולבת לפי תקן WLTP ללא פליטת מזהמים ובשקט מופתי המאפשר התנהלות יומיומית רגילה ומאידך מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המאפשר המשך תנועה ללא חרדת טווח. ההספק המשולב ושל שלושת המנועים עומד על 224 כ"ס.

    הרכב כולל אבזור מפואר ומערכות בטיחות מתקדמות,  מעניק ביצועים מעולים, חוויית שימוש של רכב חשמלי וטווח נסיעה ארוך וללא חשש (ביחס לרכב חשמלי בלבד). בנוסף, קיימות מגוון אפשרויות הטענה הכוללות הטענה ביתית, טעינה מהירה מעמדה ייעודית והטענה פנימית באמצעות גנרטור .

    מנוע- האאוטלנדר PHEV מצויד במערכת הנעה חשמלית היברידית נטענת חדשה ומתקדמת אשר כוללת מנוע בנזין חדש בנפח 2.4 ליטר הפועל במחזור אטקינסון, הספק הגנרטור גדל ב-10%, הספק המנוע החשמלי האחורי גדל ב-10% ל-95 כ"ס (70 kW), נפח הסוללה גדל ב-15% ל-13.8 קוט"ש (kWh), הספק הסוללה (מסוג ליתיום יון) גדל ב-10% תפעול וניהול מערכת ה-PHEV שודרגו. הספק מנוע בעירה הפנימית גדל ב- 11% להספק של 135 כ"ס (לעומת 121 כ"ס בדור הקודם) והספק משולב מקסימאלי של 224 כ"ס (לעומת 203 כ"ס). ה-PHEV עבר עדכון עיצובי הכולל שבכה קדמית, פגושים, מערכת תאורה, ספוילר אחורי, חישוקי סגסוגת 18 בעיצוב חדש, מושבים קדמיים חדשים בעלי תמיכה משופרת, חומרי דיפון וגימור חדשים, לוח שעונים חדש ויציאות מיזוג אחוריות לשורה השנייה. גרסה מעודכנת למערכת הנעה כפולה המתקדמת (S-AWC) בעלת 2 מצבי נהיגה חדשים: SNOW ו-SPORTהמאפשרת תאוצות מהירות ואחיזה גבוהה בכל תנאי הדרך. שיפור בקשיחות המבנית של המרכב באמצעות שימוש נרחב בטכנולוגית הדבקה טרום ריתוך, כיול חדש למערכת המתלים והבולמים, היגוי מהיר וחד יותר ובלימה משופרת .

    טעינה חשמלית- האאוטלנדר  PHEVיסופק ללקוחות עם כבל טעינה שיאפשר הטענה ישירות מרשת החשמל הביתי ב- 16 אמפר. כבל הטענה החדש אינו דורש עמדת הטענה ייעודית ויכול להתחבר לשקע כוח המותקן ע" חשמלאי מוסמך ומאפשר טעינה קלה ונוחה. משך זמן לטעינה מלאה כ- 4 שעות . בנוסף, ניתן להטעינו בעמדות ציבוריות ייעודיות אשר יפרסו בעתיד בנקודות שונות בישראל עם יכולת  להטעין עד 80% מהסוללה ב- 25 דקות בלבד. מצב Charge המאפשר לטעון את הסוללה ע"י הגנרטור הפנימי באופן ייזום ומצב Save המשמר את רמת החשמל בסוללה ומפחית את השימוש בה. קיימת אפשרות להגברת יעילות השימוש באנרגיה בזכות ניהול נכון של הבלימה הרגנרטיבית- מנופים על גלגל ההגה מאפשרים בחירה בין 6 מצבים של עוצמת בלימה ועוצמת מחזור האנרגיה הקינטית של הרכב. הרכב מצויד במחשב דרך LCD בגודל 4.2 אינץ' המציגאת רמת טעינת הסוללה, מצב הנהיגה, זרימת האנרגיהבמערכת ה PHEV ונתונים נוספים.

    מצבי נהיגה וטעינה - חשמלי היברידי או בנזין:

    האאוטלנדר PHEV  בוחר באופן אוטומטי את שיטת ההנעה, מצבי הנהיגה והטעינה הטובה ביותר בכל רגע נתון ונטען בצורהקלה ופשוטה בהסתמך על אופי הנהיגה, מצב הטעינה והמהירות ועל מנת להביא את צריכת הדלק למצב המינימאלי ביותר האפשרי.

    mode Electric Vehicle - כלי הרכב מונע על ידי סוללת ההינע בלבד. הכוח זורם דרך שני מנועי החשמל, עם טווח נסיעה מוצהר של עד 45 ק"מ ו- 135 קמ"ש ע"פ תקן WLTP(לעומת 120 קמ"ש בדור הקודם). במצב זה המנועים החשמליים נסמכים על מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 13.8 קילו-וואט שעה, ומתח מערכת של 300 וולט.

    מצב היברידי סדרתי (טורי) - הנעה חשמלית וסיוע ממנוע הבנזין. במצב של האצה או התרוקנות סוללת ההינע, מנוע הבנזין נכנס לפעולה ומייצר חשמל שמועבר לסוללת ההינע ומשם לשני מנועי החשמל. זהו מצב משולב בו מנוע הבנזין נכנס לפעולה ופועל כמחולל זרם (גנרטור) לטעינת מצברים. במצב זה יחידת הבעירה הפנימית לא תניע ישירות את הגלגלים.

    מצב היברידי מקביל - הנעת בנזין עם סיוע של המנועים החשמליים. לדוגמא בנסיעה במהירות גבוהה מעל 135 קמ"ש, המנוע המרכזי נכנס לפעולה ומניע את הגלגלים הקדמיים. בעת הצורך מניע מנוע חשמלי את הגלגלים האחוריים. במצב זה מנוע הבנזין מספק את עיקר האנרגיה ישירות לגלגלים, והמנועים החשמליים מסייעים לביצועים וחסכון בדלק.

    פליטת ה-CO2 בנסיעה חשמלית בלבד עומדת על 3 ג'/ק"מ במצב חשמלי, בנסיעה משוקללת על 46 ג'/ק"מ ובטעינה מינימלית על 167 ג'/ק"מ על פי נתוני היצרן ב- WLTP. צריכת הדלק בטעינה מלאה עומדת על 0.1 ליטר ל- 100 ק"מ במצב חשמלי, הצריכה המשוקללת היא כ- 2 ליטר ל- 100 ק"מ על פי נתוני יצרן בתקן - WLTP.

    בטיחות- לאאוטלנדר, מערכות הבטיחות המתקדמות ברכב כוללות בלימה אוטונומית (FCM) &ndash מערכת המתריעה ובולמת באופן אוטונומי עד מהירות של 80 קמ"ש (65 קמ"ש במקרה של הולך רגל), בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) המאפשרת שמירה על מרחק קבוע מהרכב שמלפנים, התראה על סטייה מנתיב (LDW), שליטה אוטומטית באורות גבוהים (AHB)   7 כריות אוויר, בקרת יציבות (ASC) ובקרת אחיזה (TCL), מערכת למניעת נעילת גלגלים בבלימה (ABS), מערכת לחלוקת עוצמת בלימה (EBD), מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA), מגבר בלם בבלימת חרום (BAS), מערכת הנעה מתקדמת 4X4 (S-AWC), ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), איתות בבלימת חירום (ESS) ומערכת אזהרת רכב אקוסטית (AVAS).  

    דגמי ה- LUXURY וה- S-Edition  כוללים בנוסף מערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה (UMS), התראה על שטח מת (BSW) והתראה על תנועה אחורית חוצה (RCTA).

    רמות גימור ומחירים- בדגם Supreme אבזור עשיר ויוקרתי הכולל חלונות כהים בחלק האחורי, ספוילר אחורי מוגדל, מסילות גגון, הגה עם 4 צלעות בציפוי עור, בקרת שיוט אדפטיבית עם בקרת הגבלת מהירות הנשלטת מגלגל ההגה, בלם יד חשמלי בעל פונקציית BRAKE AUTO HOLD, תאורת DRL מסוגLED, מראות צד חשמליות מחוממות ומתקפלות חשמלית, מתזים לפנסים הקדמיים, חיישן תאורה אוטומטי, תאורת ליווי בעת כניסה ויציאה מהרכב, KOS - מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, זוג פתחי מיזוג לשורה השנייה, חיישן גשם, מערכת מולטימדיה Connected Car דור 4 עם מסך בגודל 8"  ועוד. מחיר: 189,900 ₪

    דגם ה- Luxury כולל בנוסף, גג שמש חשמלי, תאורה LEDראשית עם כיוון אוטומטי ומערכת שטיפה, פנסי ערפל קדמייםLED,  דלת תא מטען חשמלית עם שליטה ממפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום מושבים קדמי ועוד. מחיר: 209,900 ₪

    רמת גימור חדשה : S-Edition, הכוללת אבזור ייחודי מעבר לאבזור הקיים ב-Luxury: ריפודי עור פרימיום, מצלמות היקפיות, בולמים מסוג Bilstein, דוושות אלומיניום, חישוקי סגסוגת 18" בצבע כרום כהה, שבכה קדמית בצבע כרום כהה, ספי פגושים בצבע הרכב ומסילות גג שחורות. מחיר: 219,900 ₪

    אחריות: האאוטלנדר כוללת אחריות מקיפה בכל הקשור למערכות ההנעה החשמליות.

    3 שנים עד 100,000 ק"מ

    5 שנים עד 100 אלף ק"מ, על רכיבי המערכת החשמלית*

    8 שנים עד 160 אלף ק"מ על הסוללה*

    *הראשון מבניהם

     

    עבור לתוכן העמוד