מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    לקסוס UX בישראל

    17/03/2019
    הגדל

    לקסוס ישראל מתחילה בשיווק דגם ה-UX, קרוסאובר קומפקטי יוקרתי שהוא דגם חדש לחלוטין. 

    ה-UX, ירחיב את אחיזתו בשוק הפרמיום עם הכניסה לסגמנט חדש (C SUV PREMIUM). הוא מציע יוקרה, בטיחות וחדשנות בחבילה המשלבת בין אלמנטים עיצוביים נועזים לבין יחידות הנעה חדשות ויעילות במיוחד. שמו מבוסס על הקונספט שהנחה את צוות העיצוב והוא מתאר את ייעודה של המכונית: Urban (אורבני) + X-over(קרוסאובר) = UX.

    מנועים- לקסוס -UX קיים בשתי גרסאות: UX 250h עם יחידת הנעה היברידית בהטענה עצמית (SELF CHARGING HYBRID) ,הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים חדש ויעיל בנפח 2ליטרים שפותח במיוחד לפלטפורמה זו, ו-UX 200 עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים, המתאפיין בנצילות תרמית מעולה.  

    יחידה היברידית- ה-UX 250h מאובזר במערכת הנעה בשיטתLexus Self-Charging Hybrid מדור רביעי, הכוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר חדש, ציריה היברידית חדשה, סוללה קומפקטית חדשה ויחידת בקרת הספק חדשה. עם הספק מערכת כולל של 184 כוח סוס, ה-UX 250h משלב בין נצילות דלק גבוהה לבין חוויית נהיגה מגיבה, טבעית וחלקה. שיפור במנוע החשמלי וסל"ד המנוע מעניקים תחושת האצה לינארית ללא סיבובי מנוע גבוהים. מהירות המנוע מסונכרנת עם מהירות המכונית כדי ליצור תחושת האצה רציפה ומידית. המהירות שבה המערכת ההיברידית יכולה לכבות את מנוע הבנזין, לדוגמה כאשר נוהגים במדרונות ארוכים, הועלתה ל-115 קמ"ש. סוללת ניקול מטאל הידריד (NiMH) קומפקטית וקלה ומערכת קירור קומפקטית ממוקמות מתחת למושב האחורי ובכך תורמות למרכז כובד נמוך של המכונית.

    עיצוב חיצוני- הרעיון העיצובי המשלב בין חוזק לעידון ופונקציונליות. לגריל הקדמי נוספה דוגמת רשת חדשה עם אלמנטים נפרדים המשתנים בהדרגה. עיצוב הפנסים משלים את החזית ומעניק לה מראה של ראש חץ מעל הפנסים הקדמיים. המכונית זורמת מקווי הגריל הקדמי ועוטפת את תא הנוסעים. הפנסים האחוריים מתחילים בחלק העליון של הכנפיים האחוריות ומתפרסים על פני חלקה האחורי של המכונית.

    עיצוב פנים, תא הנוסעים של ה-UX נותן תחושה של מכונית יוקרתית דינמית, אך עם תנוחת ישיבה גבוהה. החומרים איכותיים משלבים מסורות יפניות של אומנות עבודת יד עם שיטות ייצור חדשניות. עיצוב לוח המכוונים, משלב בין מאפיינים ייחודיים של לקסוס לבין טכנולוגיה אינטואיטיבית. צג ה- LCDבגודל &rlm7 אינץ' יוצר באופן דיגיטלי שעונים אנלוגיים מציאותיים בחלל תלת ממדי. המידות, עם בסיס גלגלים באורך2640 מ' שמביא למרחב פנימי בתא הנוסעים. האורך: 4495 מ'.

    בטיחות- הגרסה האחרונה של +Lexus Safety Systemהמיושמת ב-UX ומעניקה בכך אמצעי הגנה לנהג ולנוסעים וסיוע במניעת תאונה. התכונות החדשות כוללות יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות, כגון: מערכת אוטונומית לבלימה, עם קישור למערכת זיהוי תמרורים המאפשרת התאמת המהירות לתמרורים בלחיצת כפתור, מערכת שמירה על נתיב המסוגלת לעקוב אחר מסלול הנסיעה של הרכב מלפנים, זיהוי רוכבי אופניים בשעות היום כחלק ממערכת קדם התנגשות (PCS) וכן זיהוי הולכי רגל בשעות לילה, מערכת אור גבוה משתנה אוטומטית דו-שלבית ( (AHS.

    אבזור- דגמי ה- UX מציעים מערכת מולטימדיה מתקדמת עםצג EMV (Electro Multi Vision) 7 אינץ' מגיע כסטנדרט, דגם ה- F SPORT ההיברידי, כולל: מושבי ספורט קדמיים עם שיטת קצף משולב העוזרת למושבים להתאים עצמם לגוף הנוסע. המושבים הקדמיים, מתכווננים חשמלית ב-8 צורות. צג מולטימדיה 8 אינץ' TFT גדול יותר המשתנה בהתאם למערכת ההנעה (בנזין או היברידית) ומצב הנהיגה הנבחר. בלוח השעונים של ה-F SPORT .

    מחירים ₪ :

    UX 200  luxury  - 205,000

    UX Premium - 225,000

    UX250h luxury היברידי - 228,000

    UX 250h premium היברידי - 248,000

    UX 250h F-sport היברידי - 265,000

     

     

    עבור לתוכן העמוד