מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    פריוס פלאג-אין בישראל

    28/11/2019
    הגדל

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, השיקה הדגם החדש של ה-PRIUS Plug-In מכונית היברידית נטענת פורצת הדרך. גרסת הפלאג-אין, מאפשרת להנות מהשילוב האולטימטיבי בין יתרונות הרכב החשמלי לנוחות ושימושיות הטכנולוגיה ההיברידית של טויוטה שזכתה להצלחה ולפופולריות עולמית, ללא מגבלות ואילוצים.

    טעינה חשמלית - לפריוס פלאג-אין, אפשרות טעינה משקע חשמל ביתי רגיל, משקע ביתי "תעשייתי" או מעמדת טעינה ייעודית. בכך, מציעה הפריוס חוויית נהיגה חשמלית לחלוטין (EV) לטווח של עד 45 ק"מ במהירות מרבית של עד 135 קמ"ש. לאחר מכן, נכנסת לפעולה, באופן אוטומטי, המערכת ההיברידית החכמה של TOYOTA ומאפשרת המשך נסיעה ללא כל התערבות מצד המשתמש. טעינת סוללה מלאה משקע ביתי חד פאזי ב- 10 אמפר אורכת כ- 3 שעות בלבד, צריכת החשמל לטעינה כזו היא כ- 8.8 קילו וואט ועלותה כ-4 שקלים. במידה והלקוח יהיה מעוניין הוא יוכל להתקין בביתו שקע חשמל תעשייתי המקצר את זמן הטעינה ובנוסף, ניתן להטעין את הרכב גם בעמדת טעינה ביתית או בעמדות ציבוריות.

    טווח הנסיעה - הטווח הכולל של גרסת ה- PHEV עומד על כ- 1,000 ק"מ ומחושב לפי טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ כאמור, בתוספת טווח נסיעה במצב היברידי המחושב לפי צריכת דלק של 4.5 ליטר ל-100 ק"מ ומיכל דלק בנפח 43 ליטר משמעות הדבר היא כי לקוחות העושים בעיקר נסיעות במרחבים עירוניים יוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכב בהתבסס על המנוע החשמלי בלבד, ללא תדלוק כלל, ויחד עם זאת ייהנו מגמישות בטווח נסיעה מלא, עבור נסיעות ארוכות בלתי צפויות או מהצורך להיערך מראש באופן מיוחד לנסיעות כאלו.

    הרכב מציע גמישות שימוש יוצאת דופן המבוססת על שילוב של תצורות עבודה והנעה שונות: מצב EV מלא, מצב EV עירוני, מצב היברידי, תצורת שימור אנרגיית סוללה ותצורת נהיגה EV בהתאם לבחירת הנהג ותצורת "גנרטור" המאפשרת בחירה של טעינת סוללה מחדש תוך כדי נסיעה באמצעות מנוע הבנזין.

    דלק - צריכת הדלק המשוקללת עומדת על 77 ק"מ לליטר ומעמידה את הפריוס PHEV בשורה הראשונה של הרכבים החסכוניים ביותר בישראל מבין הרכבים המצוידים במנוע בעירה פנימי. הפריוס פלאג-אין מצויד במנוע חשמלי ומנוע בנזין בנפח 1,800 סמ"ק, המייצרים הספק משולב של 122 כ"ס. זמן ההאצה מ-0 ל-100 עומד על 11 שניות המבוססת על זמינות כוח מתפרצת משני מנועים חשמליים בו זמנית, בתצורת EV.

     

     

    עבור לתוכן העמוד