מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    קריאת שרות למאזדה 3

    22/01/2020
    הגדל

    דלק מוטורס יבואנית מאזדה בישראל הודיעה כי יצרנית הרכב מאזדה הודיעה על הצורך לבצע קריאה חוזרת (RECALL) לרכבים המפורטים. הקריאה החוזרת זו נועדה למנוע חשש לליקוי בתוכנה של מערכת הבלימה החכמה .הואיל וקיים חשש כי קיים ליקוי בתוכנת מערכת הבלימה החכמה. במסגרת הקריאה החוזרת, יבוצע עדכון תוכנה.

    הרכבים הנכללים: רכבי מאזדה 3 מתאריכי יצור 02.02.19 עד 19.10.19, ו-CX-30  שהושקה לאחרונה מתאריכי ייצור 16.07.19 עד 19.10.19. נקראים למוסכים.

    כמות כלי-הרכב: מאזדה 3: 1,065 רכבים ו- CX-30441 רכבים

    זמן הבדיקה: משך זמן הבדיקה והעבודה: כשעה וחצי.

     לדברי היבואן, הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל בימים הקרובים לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים.

    לבדיקה האם מספר הרישוי כלול בהוראה ניתן לבדוק באתר www.mazda.co.il   או להתקשר למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס בטלפון: 08-9139995.

    התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה מטעם דלק מוטורס. ניתן לקבל את רשימת מרכזי השירות  בפנייה למוקד שירות הלקוחות, או באתר www.mazda.co.il . יש לתאם מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה.

    על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

     

     

    עבור לתוכן העמוד