עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודמרצדס מותג שווה
נועם קום
9/02/2020
מדד המותגים הפיננסי ה- Global Brand Finance 500דירג את מרצדס בנץ כמותג הרכב המוביל בעולם בשווי שוק לשנת 2020. מרצדס ממוקמת במקום ה-11 הכללי עם עלייה של 2 מקומות ביחס לשנה החולפת (13) ועוקפת מותגים כללים כדוגמת AT&T, Youtube, קוקה קולה ועוד.
מרצדס בנץ הצליחה להגדיל את שווי המותג שלה ל-65 מיליארד דולר (עלייה של 7.8% משנת 2019) ונחשבת כמותג ה-B2C בעל השווי הגבוהה ביותר באירופה. בנוסף לקידום המותג והעלייה במכירות, אפיון סימני ההיכר של מרצדס כמותג פרמיום איכותי וחדשני היו הגורמים המכריעים בעלייתו בדירוג הכללי.
במקום הראשון נמצאת אמזון עם שווי שוק של 220 מיליארד דולר, במקום השני גוגל עם שווי של 159 מיליארד ובמקום השלישי אפל עם שווי של 140 מיליארד דולר ואילו פייסבוק נמצאת במקום השביעי עם שווי של 79 מיליארד.
עוד בחדשות התחבורה
- קבוצת FWD בחרה בצ'יינה מוטורס כשותפה אסטרטגית, 16/06/2025
- תעשיית הרכב בסין ועידן הרכב החשמלי, 16/06/2025
- טויוטה האורבן-קרוזר החשמלי נחשף לראשונה, 16/06/2025
- טויוטה bZ4X בגרסה מחודשת, 16/06/2025
- KGM טורס מתחדש בגרסה מוזלת, 16/06/2025
- מאזדה CX-90 במיצוב מחיר מחדש, 16/06/2025
- יבוא כלי רכב 2025, 16/06/2025
- סקודה קארוק ברמת גימור Sportline, 7/06/2025
- מס נסועה צפוי להיכנס ב- 2026, 7/06/2025
- מחירי הדלק לחודש יוני 2025, 7/06/2025