עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודמרצדס מותג שווה
נועם קום
9/02/2020
מדד המותגים הפיננסי ה- Global Brand Finance 500דירג את מרצדס בנץ כמותג הרכב המוביל בעולם בשווי שוק לשנת 2020. מרצדס ממוקמת במקום ה-11 הכללי עם עלייה של 2 מקומות ביחס לשנה החולפת (13) ועוקפת מותגים כללים כדוגמת AT&T, Youtube, קוקה קולה ועוד.
מרצדס בנץ הצליחה להגדיל את שווי המותג שלה ל-65 מיליארד דולר (עלייה של 7.8% משנת 2019) ונחשבת כמותג ה-B2C בעל השווי הגבוהה ביותר באירופה. בנוסף לקידום המותג והעלייה במכירות, אפיון סימני ההיכר של מרצדס כמותג פרמיום איכותי וחדשני היו הגורמים המכריעים בעלייתו בדירוג הכללי.
במקום הראשון נמצאת אמזון עם שווי שוק של 220 מיליארד דולר, במקום השני גוגל עם שווי של 159 מיליארד ובמקום השלישי אפל עם שווי של 140 מיליארד דולר ואילו פייסבוק נמצאת במקום השביעי עם שווי של 79 מיליארד.
עוד בחדשות התחבורה
- ראם מתחדש 2500 LIMITED LONGHORN, 26/09/2024
- סקיוול תחשוף דגמים חדשים באוקטובר, 26/09/2024
- קיה פיקנטו מתחדשת, 26/09/2024
- אאודי Q7 מתחדש בישראל, 26/09/2024
- קריאת שרות לרכבי קיה פיקנטו שנת יצור 2024, 26/09/2024
- אפקון תקים עמדות טעינה בחניוני היכלי הספורט בתל אביב, 26/09/2024
- Zeekr MIX עידן חדש וסוללות משודרגות, 26/09/2024
- BUD Seal U הושק בישראל, 26/09/2024
- שוק הרכב לאן?, 26/09/2024
- אפליקציית Cello משיקה רשת טעינה ותשלום, 15/09/2024