מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    לוגו חדש לטויוטה

    23/07/2020
    הגדל

    טויוטה חשפה את עיצוב המותג החדש שלה בעולם, בגרסה מעוצבת מחדש של לוגו המותג האייקוני והטיפוגרפיה. מהלך זה נעשה כחלק מעידן חדש עבור טויוטה והמעבר שלה מחברת מכוניות לחברת ניידות לכל Mobility for all.

    הזהות החזותית החדשה מבוססת על פישוט הלוגו הנוכחי ועוצבה על בסיס ארבעה עקרונות מרכזיים: חשיבה צופה פני העתיד, מוכנות למובייל, תחושה יוקרתית יותר ועקביות מלאה בכל הפלטפורמות והיחידות העסקיות.

    הלוגו של המותג החדש של טויוטה כולל עיצוב דו-ממדי ברור ופשוט. לאור העובדה שסמל טויוטה האייקוני הוא אחד המוכרים ביותר בעולם, הלוגו לא יכלול מעתה את הכיתוב TOYOTA.

    העיצוב החדש נועד לתקשר ערכים של פשטות, שקיפות ומודרניות והוא מותאם באופן מושלם למרחב הדיגיטלי אך יעיל באותה מידה בעולם הפיזי.

    בנוסף, הלוגו החדש מביא גם לשיפור בהירות ועקביות בין תחומי העסקים השונים של טויוטה, כולל שינויי שמות של הפעילויות העסקיות השונות של טויוטה, בהם ביטוח, רכבים יד שניה, ניידות ועוד.

    בטויוטה מציינים שהשינוי בעיצוב נעשה תוך חשיבה על "המחר", כחלק מהרצון להתחבר טוב יותר ללקוחות תוך כדי ההתרחבות המואצת של טויוטה לכלי רכב חשמליים, שרותי ניידות וקמעונאות אונליין.

    שינוי הלוגו  מתבצע החל מתאריך: י20/7/20 באתרי טויוטה ובהדרגה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ובעתיד גם הפיזיות. בשלב זה הלוגו הנוכחי עדיין ישמש לרכבים.

     

    עבור לתוכן העמוד