מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    סטארטאפ: קוד סריקה למכירת הרכב

    23/08/2012
    הגדל

    חברת סרוקאוטו הישראלית מציעה להחליף את פורמט מודעות מכירת הרכב הישנות במודעה אינטראקטיבית משולבת ברקוד להצמדה על הרכב. החברה פיתחה אתר המאפשר להכניס מידע עשיר על הרכב ולהדפיס מודעת מכירה מבוססת ברקוד. המתעניין מקבל את כל המידע על הרכב ללא כל צורך להתקשר והמוכר מקבל התרעה על כל סריקה של הקוד.

     

    ארבעה יזמים צעירים, החליטו לעשות מהפך בתחום הקניה והמכירה של רכבים בשוק הפרטי והעסקי. הסטארט-אפ של חברת "סרוק-אוטו" מאפשר לסרוק ברקוד בפורמט של לוח מודעות בדרך חדשנית ומודרנית ישירות לטלפון החכם. במקום לנסות לדחוס את כל הפרטים על דף A4 קטן ולהסתפק בפרטים בסיסיים בלבד, ניתן לפנות את המקום לברקוד שניתן לסריקה על ידי כל סמראטפון מודרני. השימוש בטכנולוגיה הזו יוצרת פניות ממוקדות למוכר, חוסכת למוכר ולרוכש זמן יקר של בירורים ובנוסף, המודעה המקוונת מאפשרת לבעל הרכב לקבל סטטיסטיקות כמה צפו בהודעת המכירה בזמן אמת וכך לקבל חיווי על אפקטיביות המודעה ועל מידת ההתעניינות ברכב. הליך המכירה הופך להיות פשוט ויעיל.

     

    את השלט ניתן להדפיס על גבי דף A4 או על גבי מגנט המותאם לסוג הרכב וצבעו. כמו כן, ניתן לשתף את המודעה האינטראקטיבית ברשתות החברתיות ובהודעות   SMSוליצור קשר מידי עם המפרסם ישירות מהסלולר. ניתן להדפיס את המודעה ולתלות בכל מקום שייבחר גם אם לא ליד הרכב, בלוחות מודעות במשרדים וכו'. הסטארט-אפ סרוקאוטו פותח ע"י ארבעה יזמים צעירים גיל רבי ודודי רבי מבעלי משרד האינטראקטיב Rabbi Interactive בשיתוף חברת EBO נדל"ן אבי הררי וארז ספני.

     

    כמה זה עולה?

     

    ניתן להפיק ולהדפיס את המודעה ללא עלות. המודעה נושאת את הברקוד ופעילה למשך 5 ימים. בתום תקופה זו ניתן להפעיל את המודעה למשך חודש בעלות סמלית של 11 ₪, התשלום הינו חד פעמי ואינו מתחדש.

    עבור לתוכן העמוד