עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודפיג'ו 508 מתחדשת
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, השיקה בישראל את מכונית הסלון היוקרתית והמרהיבה פיג'ו 508 FASTBACK PHEV עם הינע היברידי נטען (Plug In Hybrid) וברמת האבזור הגבוהה ביותר GT.
פיג'ו 508 תימכר לצד גרסאות הבנזין 'פרימיום' 180 כ"ס וה-GT 225 כ"ס ותביא לקבוצתה מערכת הינע מתקדמת התורמת לביצועים חזקים לצד ידידותיות לסביבה, חיסכון משמעותי בהוצאות, איכות נסיעה גבוהה, אבזור יוקרתי ורף גבוה של הנאה מהנהיגה.
מנוע- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 11.8 קוט"ש. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 225 כ"ס והמומנט המשולב על 36.7 קג"מ. אלה, בסיוע תיבת שמונת ההילוכים החדשה מבית AISIN מפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש. גרסה הפלאג-אין, מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 57 ק"מ ונסיעה עד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 66.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP והפליטה על 33 גרם CO2 לק"מ – קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV מציעה גם 4 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג ספורט, הייבריד, נוחות וחשמל מלא.
תיבת הילוכים- ל- 508 תיבת ההילוכים החדשה דגם: e-ATN8 מחוברת למנועים באמצעות מצמדים עם דיסקיות רטובות במקום עם ממירי מומנט. סוללת הפיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת במערכת בקרת טמפרטורה נפרדת אשר מייצרת טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה ולהניע את הרכב בהתאם לצורך, בכדי להבטיח שימוש מרבי בהנעה החשמלית ולצמצם ככל האפשר את זיהום האוויר.
טעינה חשמלית- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת ב-OBC (On Board Charger) בהספק של 7.4 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת 32 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך 1.6 שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2 (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך 5.5 שעות.
לבחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור שמירה של 20 או 30 ק"מ או את כל טווח האוטונומיה החשמלית של 57 ק"מ בהתאם לצורך. לדוגמא, בנסיעות משולבות עירוני וחוץ עירוני, ניתן לנסוע עם הנעת בנזין מחוץ לעיר והנעה חשמלית ברחבי העיר, בעיקר בתחומים המיועדים לכלי רכב בעלי 0 זיהום בלבד.
אבזור- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מציעה אבזור עשיר ורב. רמת ה-GT בה היא מגיעה מצוידת במתלים אדפטיביים מתכווננים אלקטרונית במספר מצבים (נורמל, קומפורט וספורט), בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, מצלמות חניה היקיפיות בעלת "מבט על" עם חיישני חניה מובנים וקווי גבולות חניה, מערכת מולטימדיה מלאה מקורית עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ממשק Apple Carplay, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ופתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען עם הנפת הרגל, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות מצופים באלקנטרה בשילוב עור נאפה מחוממים עם עיסוי, מערכת שמע FOCAL בהספק 515 וואט עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, פנסים ראשיים Full-Led, תאורת אווירה פנימית, גימור דמוי קרבון בדלתות והקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', חלונות כהים ועוד.
בטיחות- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV זוכה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ושלל מערכות עזר לנהיגה, בלימה ואחיזה בהם: מערכת התרעה לערנות נהג, מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים, מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 140 קמ"ש), מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך, זיהוי מורחב לתמרורים, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת במראות הכוללת תיקוני היגוי ו- 6 כריות אוויר.
עיצוב- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV נראית אנרגטית ויוקרתית וזאת הודות לגובהה הנמוך -140 ס"מ בלבד, אורך של 475 ס"מ ופיסול המעטפת באופן אווירודינמי עם הגג המשתפל לאחור כמקובל במכוניות קופה ושימוש בדלתות ללא מסגרת. חזיתה מרשימה, אגרסיבית אפילו ומדמה פני אריה עם שתי תאורות צד ושני "ניבים" בצדי הגריל הקדמי. בעזרת גריל מודגש בדוגמה משובצת בין זוג יחידות תאורת 'לד', אשר עוצב בהשראת מכונית הקונספט פיג'ו אינסטנקט. הפרופיל החלק והזורם של פיג'ו 508 מסתיים בחלק אחורי עוצמתי שמכיל יחידות תאורת 'לד' אדפטיביות (משנות את עצמת התאורה בהתאם לתאורת הסביבה כדי לשמור על נראות מקסימלית בכל שעות היממה) בעיצוב טופרי אריה שהגיעו ממכונית הקונספט פיג'ו קוורץ וכמו כן פגוש המפוסל לתוך גוף הרכב.
עיצוב פנים- תא הנוסעים של פיג'ו מעוצב באופן מקורי כפי שלא נראה בשום רכב אחר ממוקד באיכותו ובתחושה שעולה ממנו בכל נגיעה ובכל לחיצה על מתג. המבט נמשך מיד לפיסול הייחודי של הדשבורד, משטחי העור, תפירות המושבים, גימור הדמוי עץ היוקרתי, אל לוח המחוונים הדיגיטאלי בעל התצוגה המשתנה (12.3 אינץ') והמסך הגדול במרכז הדשבורד (10 אינץ') אשר מופעל באמצעות שורה של מתגי קיצור דרך בדמות קלידי פסנתר. כל יחד אלה מרכיבים את הגלגול העדכני בפילוסופיית ה-i-Cockpit של פיג'ו. מסביב לכל נוסעי הרכב ישנם שלל תאי אחסון (בנפח כולל של 38 ליטר), שקעי טעינה, תאורת אווירה (לד) ותאורה אישית (לד) הפועלת בנגיעה קלה. מיד עם סגירת הדלתות והתחלת הנסיעה, קל מאוד להבין כי תשומת לב רבה ניתנה להשקטת כל הרעשים בתא הנוסעים ובידוד יושבי הרכב מהמתרחש מחוץ לרכב, בוודאי שבזמן נסיעה על טהרת החשמל. הודות לשימוש בחומרי בידוד מתקדמים, רעשי סביבה, רוח ודרך הועלמו כמעט לחלוטין, כך שניתן לא רק לנהל שיחה נינוחה בתוך תא הנוסעים בכל מהירות נסיעה, אלא אף ליהנות מהצלילים הנקיים שבוקעים ממערכת השמע המתקדמת של FOCAL שתוכננה ליצירת במת סאונד ברמת איכות גבוהה ביותר.
איכות נהיגה- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV מצוידת במתלים אדפטיביים מבוקרי מחשב. הנהג יכול לבחור מבין שלושה מצבי נהיגה: ספורט, נורמל וקומפורט המשפיעים על תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, משקל ההגה וכמובן שיכוך המתלים. במצב 'ספורט' מתחדדות תגובות הרכב, צליל המנוע מתגבר והמתלים מוקשחים כדי לספק תמיכה ואיזון גבוהים לטובת חדות הנהיגה והתחושות. מן העבר השני, מצב 'קומפורט' לוקח את נוחות ונינוחות הנסיעה לקצה, עם השתקה נוספת של צלילי המנוע, משקל קל בגלגל ההגה וכמובן ריכוך מוחשי של מתלי הרכב אשר מייצרים נוחות נסיעה ברמה גבוהה מאוד. מצב 'נורמל' משלב תכונות משני עולמות הקצה ובמינון המתאים בדיוק באמצע.
אחריות- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV תימכר עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.
מחיר- פיג'ו 508 FASTBACK PHEV GT, 225 כ"ס – 244,990 ₪
עוד בחדשות התחבורה
- ראם מתחדש 2500 LIMITED LONGHORN, 26/09/2024
- סקיוול תחשוף דגמים חדשים באוקטובר, 26/09/2024
- קיה פיקנטו מתחדשת, 26/09/2024
- אאודי Q7 מתחדש בישראל, 26/09/2024
- קריאת שרות לרכבי קיה פיקנטו שנת יצור 2024, 26/09/2024
- אפקון תקים עמדות טעינה בחניוני היכלי הספורט בתל אביב, 26/09/2024
- Zeekr MIX עידן חדש וסוללות משודרגות, 26/09/2024
- BUD Seal U הושק בישראל, 26/09/2024
- שוק הרכב לאן?, 26/09/2024
- אפליקציית Cello משיקה רשת טעינה ותשלום, 15/09/2024