מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    סאנגיונג רקסטון מתחדש בישראל

    16/05/2021
    הגדל
    חברת טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, הודיעה על תחילת שווקו של סאנגיונג רקסטון המעודכן. מדובר במתיחת הפנים של הרקסטון שכוללת חזית בעלת מראה חדש וחלק אחורי מחודש, אך שומרת על האיכויות, המרחב ומגוון היכולות של רכב השטח. 

    הרקסטון משלב עיצוב חיצוני מחודש עם חלל פנימי חדש ואלגנטי, ומצויד בטכנולוגיות סיוע לנהג, מאפייני בטיחות ונוחות משודרגים ומערכת מולטימדיה מתקדמת. הדגם המעודכן מביא גם שינויים במערכת ההינע, עם מנוע חזק יותר ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים. הרקסטון המעודכן מתוכנן עבור סגנון חיים פעיל, הודות למרחב הנוח, 7 מקומות הישיבה, יכולות השטח הגבוהות והבטיחות המעולה.

    מנוע- חטיבת ההינע של החדשה של הרקסטון כוללת מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר משודרג, שמפיק כעת הספק מרבי של 202 כ"ס (+21 כ"ס לעומת המנוע היוצא) ומומנט מרבי של 45 קג"מ(+2.2 קג"מ לעומת המנוע היוצא). מנוע e-XDi 220 הוא יעיל ושקט במיוחד, ומספק האצה מעולה כבר ממצב עמידה, ומומנט חזק בסל"ד נמוך, האופיינים למנועי סאנגיונג. באשר לביצועים צריכת הדלק המשולבת היא 11.7 ק"מ לליטר וזמן ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש מתקבל בתוך 10.7 שניות.

    תיבת הילוכים- הרקסטון החדש, מצויד כעת בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים מסוג FR המיוצרת על ידי Hyundai Transys – אותה תיבה שנמצאת גם בג'נסיס, יונדאי וקיה. המשקל והיעילות המשופרים שלה מעניקים תגובה חלקה ומעודנת והפחתה של הרעש, רעידות ונוקשות (NVH), בזכות טווח יחסי העברה גדול יותר. התיבה מצוידת במערכת החלפת הילוכים אלקטרונית מתקדמת (SBW), שבה ההילוכים משולבים ומוחלפים באמצעות בקרות אלקטרוניות ללא כל קשר מכני בין ידית בורר ההילוכים לתיבת ההילוכים.

    הרקסטון מצויד בהנעה לכל הגלגלים המציעה יציבות נהיגה מעולה בכל סוגי השטח ויכולת להגיע לכל מקום. מערכת ההנעה לכל הגלגלים של הרכב נשענת על הניסיון רב השנים של סאנגיונג בתחום מערכות ההנעה. כדי להשיג יעילות טובה יותר וחסכון רב יותר בדלק, ההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך, בהתאם לתנאי השטח.

    בנוסף, הרקסטון המעודכן כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט' ליכולות שטח משופרות עוד יותר. הרקסטון אידיאלי עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים. הוא מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי אדיר של 3,000 ק"ג. הרקסטון כולל כעת גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.

    בטיחות– הרקסטון הוא אחד מכלי הרכב החזקים והבטוחים בקבוצתו. המבנה שלו, מסוג מרכב על שלדה, הוא בעל חוזק גבוה, והוא כולל חבילה מקיפה של עזרי בטיחות אלקטרוניים מתקדמים. הוא בעל בסיס חזק במיוחד; המבנה שלו משתמש – לראשונה בעולם – בפלדה חזקה במיוחד, 1.5Gpa. למעשה, 81.7% מלוחות הפלדה במרכב של הרכב עשויים מפלדה בעלת חוזק גבוה, צפיפות גבוהה וחוזק מתיחה גבוה. המשמעות היא קשיחות גבוהה מאוד והגנה מעולה בהתנגשות כדי למקסם את החלל הבטוח בתא הנוסעים.

    מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם EX כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוט' (כולל זיהוי הולכי רגל), התראה למניעת סטיה מנתיב , זיהוי תמרורי תנועה, התראת עירנות נהג, 9 כריות אוויר ועוד.

    אבזור- מערכת המולטימדיה של הרקסטון כוללת מסך 8 אינץ' איכותי בעברית עם מצלמת נסיעה לאחור, וכולל תמיכה בטכנולוגית השיקוף Apple CarPlay ו Android Auto , בנוסף לאפליקציות רדיו, חניה וניווט כגון WAZE . רמת אבזור פרימיום, מוסיפה מערכת לתיקון היגוי אקטיבי ושמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכבים ב"שטח מת", כולל מניעת מעבר נתיב, בלימה אוט' בנסיעה לאחור, התראת פתיחת דלק אחורית לנתיב לא פנוי ועוד.

    מחירים:
    רקסטון טורבו דיזל 2.2  7 מושבים EX – 249,900 ₪
    רקסטון טורבו דיזל 2.2  7 מושבים פרימיום – 286,900 ₪

    עבור לתוכן העמוד