מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    טויוטה בוחרת בטכנולוגיה של מובילאיי ו - ZF

    31/05/2021
    הגדל
    טכנולוגיית הבטיחות של מובילאיי ו - ZF נבחרה על ידי טויוטה. העסקה החדשה מרחיבה את הפריסה הגלובאלית של שתי החברות בתחום פתרונות סיוע מתקדמים לנהג.

    ZF ומובילאיי, מקבוצת אינטל, נבחרו על ידי יצרנית הרכב טויוטה לפתח ולספק מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) לשימוש במספר פלטפורמות רכב החל מבעוד מספר שנים. כחלק מההסכם, ZF, אחת היצרניות הגדולות בעולם של מצלמות רכב המופעלות על בסיס הטכנולוגיה של מובילאיי, תספק גם את הרדאר לטווח הביניים שלה Gen 21, ותהיה אחראית לשילוב של המצלמה והרדאר בכלי הרכב של טויוטה. מובילאיי ו-ZF ממשיכות להוות שילוב מנצח עבור יצרניות הרכב הגדולות בעולם, הודות לגישה החדשנית שלהן לשיפור הבטיחות בדרכים באמצעות ראייה ממוחשבת וחישה מבוססת למידת מכונה, לוקליזציה ומיפוי עבור מערכות כגון שמירה על נתיב / מרכוז בנתיב. הקשר החדש עם טויוטה, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, מייצג את הפעם הראשונה שמובילאיי ו-ZF נבחרו, יחד עם מערכות ADAS שלהם, על ידי טויוטה, ומרחיב באופן משמעותי את הפריסה של טכנולוגיית הבטיחות של מובילאיי ו-ZF כדי לשפר את תפקודי הבטיחות ונוחיות הנהג בכבישי העולם.

    במסגרת ההסכם, מובילאיי ו-ZF ישתפו פעולה לייצור טכנולוגיית מצלמה מתקדמת המשולבת בטכנולוגיית הרדאר של ZF כדי להפעיל פלטפורמות סיוע מתקדמות לנהג בכלי רכב של טויוטה. EyeQ®4 של מובילאיי, אחת ממערכות מחשוב הראייה ליישומים ספציפיים על שבב (SoC) מהמתקדמות ביותר כיום, תשולב עם טכנולוגיית הרדאר לטווח הביניים Gen 21 של ZF במטרה לפענח בצורה מדויקת את האזור שמסביב לכלי הרכב של טויוטה. יחד, טכנולוגיות אלה יסייעו במניעת התנגשויות והפחתת חומרתן תוך שמירה על שליטה רוחבית ואורכית ברכב.

    EyeQ®4 של מובילאיי מיישמת יכולות חישוביות משופרות יחד עם אלגוריתמים של ראייה ממוחשבת תוך עיבוד מהיר של מידע מהמצלמה הפונה לפנים של הרכב. באמצעות מגוון יכולות הכוללות זיהוי רכב מכל זווית וזיהוי נתיבים של הדור הבא, EyeQ®4 מאפשרת ליצרניות הרכב לקחת צעד גדול קדימה בתחום האוטונומיה, להשגת יכולת לתמוך ולסייע במשימות הנהיגה המורכבות.

    הרדאר Gen 21 של ZF לטווחי הביניים הוא רדאר קדמי 77GHz בעל ביצועים גבוהים שנועד לעמוד בדירוג בטיחות של 5 כוכבים של Euro NCAP משנת 2022 והלאה, ולאפשר תפקודי נהיגה אוטונומית בדרגה 2/2+. ניתן להתאים את מימדיו בהתאם לצרכי יצרן הרכב, והוא מציע הן שדה ראייה רחב במהירויות נמוכות כדי לסייע בזיהוי הולכי רגל לתמיכה במערכות כגון בלימת חירום אוטומטית (AEB) והן טווח זיהוי ארוך יותר במהירויות גבוהות עבור מערכות כגון בקרת שיוט אדפטיבית.

    עבור לתוכן העמוד