מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    מבחן דרכים: אופל מוקה חשמלי

    23/01/2022
    הגדל
    תוצר: אופל דגם: מוקה חשמלי  E ULTIMATE
    קבוצת הרכב: פנאי שטח קבוצת רישוי: 3 דרגת זיהום: 1 רמת בטיחות: 7
    שנת ייצור: 2022 ארץ ייצור: צרפת קוד דגם: 0968-0041 מחיר: 158,990 ₪ 

    תיאור: אופל מוקה רכב קרוסאובר קומפקטי B-SUV דור שני, לדגם, התחדש בגרסת הנעה חשמלית מלאה. העיצוב ייחודי ועתידי שמפגין נוכחות בכביש, בשילוב חומרים מודרניים ואיכותיים. המנוע חשמלי ועוצמתי עם טווח נסיעה של  338 ק"מ. רמת הבטיחות גבוהה וכוללת מכללים אקטיביים ואדפטיביים. רמת האבזור עשירה. 

    מנוע וביצועים - יחידת ההנעה חשמלית מתוצרת PSA , בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ. 

    תיבת הילוכים - אוטומטית הילוך יחיד ותמסורת הפחתה. 

    עיצוב חיצוני - מהפכני ועתידי, בחזית העיצוב קווים ישרים. מכסה המנוע שטוח עם בלט במרכזו שנושר על כונס אטום וצר, בשילוב יחידות תאורה מרשימות מטריקס לד. הפגוש אגרסיבי בשילוב כונס אוויר מרושת ורחב וספוילר תחתון שכולל פנסי ערפל. 

    הצד, כקוסאובר ייחודי בעיצוב זורם. הגג דו גווני, עם קו זורם ומשתפל לאחור. החלונות במפלס גבוה. בכתפי הדלתות ובסף התחתון, קווי זרימה בולטים בשילוב מגיני פלסטיק שחוברים לקשתות הגלגלים, וחישוקי אלומיניום ספורטיביים. 

    מאחור, עיצוב אלגנטי. בגג ספוילר בולט, שמשה פנורמית רחבה ודלת מטען המובלטת בקווי מתאר ישרים. הפנסים מלד צרים ומשתלבים בדלת ובכנפיים. הגוש אגרסיבי דו גווני ובשילוב מחזירי אור ופנס ערפל בסף התחתון. 

    עיצוב פנימי - מודרני בקו עתידי. כאשר נעשה שלוב בחומרים איכותיים. הפנל שטוח במרכזו צג מולטימדיה רחב שמשתלב עם לוח מכוונים דיגיטלי ענק.  מתחת פתחי אוורור ופנל ידני למזגן . פנל ההילוכים שטוח עם לחצנים מזעריים למצבים ומתג מרכזי לתנועה קדימה ולאחור. לוח המכוונים דיגיטלי והתצוגה בו מרווחת. גלגל ההגה בעל 3 צלעות וחלקו התחתון קטום. המושבים מרווחים ואיכותיים בשילוב אריג ועור. התקרה גבוהה ודפנות הדלתות מהודרות. 

    תחזוקה - טיפולים בכל 25,000 ק"מ או שנה.

    מבחן כביש - מוקה e משדרת בעיצובה החיצוני לעולם הטרנדי חשמלי. ביצועי המנוע טובים ושקטים, בייחס למבנה המכונית התאוצה יעילה בדרך מישורית ובעליות ניכרת זמינות כוח. תיבת ההילוכים אוטומטית יעילה, השילוב בה למצבים, מתבצע המתגים זעירים למדי על פני פנל ההילוכים. בלימת חניה באמצעות מתג P הקטן, לחיצה על מתג B, מעבירה להאטת המכונית בבלימה רגנרטיבית ברגישות גבוהה, שמחזירה מתח לסוללה. המצב מאפשר שימוש יעיל בדוושת התאוצה גם להאטה. לבחירה, 3 מצבי נהיגה שונים מרגיל, חסכוני ועד ספורטיבי, אלו משנים את סגנון הנסיעה ואת צריכת החשמל. צריכת החשמל במבחן שלנו עמדה על 5.4 ק"מ ל- 1 קוט"ש. הטווח הריאלי במבחן עמד על 270 ק"מ. שמותר את חרדת הטווח שמדובר בנסיעות ממושכות. העיצוב הפנימי מודרני לעידן החשמלי עם הפיור-פאנל שכולל מסכים דיגיטליים גדולים לרוחב הפנל מסכי מגע. למרות זאת, העידן האנלוגי נותר ביחידת השמע והמזגן שניתנים גם להפעלה ידנית וזה ממש נוח. התנהגות בכביש נוחה ויציבה, כיול המתלים רך ודי מרוסן, ההיגוי קל ומדויק ויכולת התמרון יעילה ותנוחת הישיבה גבוהה עם שדה ראייה יעיל. למוקה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שתורמות לשליטה ולתחושה הבטוחה. רמת האבזור גבוהה במיוחד בדגם החשמלי שכוללת: מערכת חנייה אוטומטית, פנסי חזית מטריקס-לד, חימום מושבים והגה, חישוקי "18, צבע גג ומכסה מנוע בשחור ומושבים בשילוב עור. 

    יתרונות - ביצועי מנוע, תיבת הילוכים, התנהגות כביש, רמת בטיחות, רמת אבזור, שדה ראייה, עיצוב, איכות חומרים.

    חסרונות - טווח נסיעה, ללא פתחי אוורור, מחיר קנייה, נפח תא מטען, מיקום פנס ערפל אחורי. 

    סיכום - מוקה e, רכב פנאי חשמלי, פורץ דרך לעידן החשמלי של אופל. העיצוב חדשני, צעיר ונועז. בשפת העיצוב החדשה ליצרן. המנוע וסוללת 50 קוט"ש, מעניק ביצועים טובים עם טווח יעיל לכ- 270 ק"מ. רמת הבטיחות גבוהה ותורמת ליציבות ולתחושת שליטה בנהיגה. רמת האבזור עשירה ומפנקת, שהופכת את הנסיעה במוקה החשמלית למהנה. 







    עבור לתוכן העמוד