מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    מבחן דרכים: אופל מוקה בנזין 1.2 Elegance

    24/03/2022
    הגדל
    תוצר: אופל דגם: מוקה בנזין 1.2 Elegance
    קבוצת הרכב: פנאי שטח קבוצת רישוי: 3 דרגת זיהום: 7 רמת בטיחות: 7
    שנת ייצור: 2022 ארץ ייצור: צרפת מחיר: 132,990 ₪ 

    תיאור: אופל מוקה קרוסאובר קומפקטי SUV-B דור שני לדגם, התחדש בגרסת הנעה רגילה  וחשמלית מלאה. מתבסס על שלדת   EMPשל PSA העיצוב ייחודי ועתידי שמפגין נוכחות בכביש, בשילוב חומרים איכותיים. המנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר ותיבת 8 אוטומטית. שמצויות בפיג'ו וסיטרואן. רמת הבטיחות גבוהה שכוללת מכללים אקטיביים ואדפטיביים. רמת האבזור עשירה. 

    מנוע וביצועים - טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר, המספק 130 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ. 

    תיבת הילוכים - אוטומטית 8 הילוכים ומערכת להעברה ידנית באמצעות מנופים המצויים בגלגל ההגה. 

    עיצוב חיצוני - מהפכני ועתידי, בחזית העיצוב קווים ישרים. מכסה המנוע שטוח עם בלט במרכזו שנושק עם כונס אטום וצר. יחידות תאורה כוללת פנסי לד. הפגוש אגרסיבי בשילוב כונס אוויר מרושת ורחב וספוילר תחתון שכולל פנסי ערפל. 

    הצד, כקוסאובר ייחודי מרדים בעיצוב זורם וייחודי. הגג, בקו זורם המשתפל לאחור. החלונות במפלס גבוה וכהים מאחור. בכתפי הדלתות ובסף התחתון, קווי זרימה בולטים בשילוב מגיני פלסטיק שחוברים לקשתות הגלגלים, וחישוקי אלומיניום בעיצוב ספורטיבי. 

    מאחור, עיצוב אלגנטי. בגג ספוילר בולט, שמשה פנורמית רחבה ודלת מטען המובלטת בקווי מתאר ישרים. הפנסים מלד צרים ומשתלבים בדלת ובכנפיים. הפגוש אגרסיבי דו גווני ובשילוב מחזירי אור ופנס ערפל שמשולב בסף התחתון. 

    עיצוב פנימי - מודרני בקו עתידי. כאשר נעשה שלוב בחומרים איכותיים. הפנל שטוח במרכזו צג מולטימדיה עם חיפוי.  מתחת פתחי אוורור ופנל ידני למזגן . פנל ההילוכים שטוח שכולל מתג הילוכים. לוח המחוונים דיגיטלי והתצוגה בו מרווחת. גלגל ההגה בעל 3 צלעות וחלקו התחתון קטום. המושבים מרווחים ואיכותיים בשילוב אריג ועור. התקרה גבוהה ודפנות הדלתות מהודרות. 

    תחזוקה - טיפולים בכל 15,000 ק"מ או שנה.

    מבחן כביש - ביצועי המנוע טובים ושקטים, התאוצה קצרה וזמינות הכוח יעילה. תיבת ההילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים וכוללת מנופי העברת הילוכים בגלגל ההגה מאפשרים החלפה ידנית נוחה. לבחירת הנהג, 3 מצבי נהיגה: רגיל, חסכוני וספורטיבי. המצבים, משנים את סגנון הנסיעה ואת צריכת הדלק שבאופן כללי חסכונית. התנהגות בכביש טובה ויציבה, כיול המתלים רך ומרוסן, ההיגוי קל ומדויק ויכולת התמרון יעילה. למוקה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שתורמות לשליטה ולתחושה הבטוחה. זה כולל התרעות יעילות ובלימות אוטומטיות ותיקון היגוי אקטיבי נוח. תנוחת הישיבה גבוהה עם שדה ראייה יעיל. המושבים הקדמיים מרווחים ונוחים. סביבת הנהג מודרנית והנדסת האנוש בה טובה. לוח המחוונים דיגיטלי ומשדר חדשנות. רמת האבזור טובה ומערכת המולטימדיה איכותית. הנהיגה במוקה שבמבנה קרוסאובר קומפקטי איכותית וייחודית. השילוב בין עיצוב למכללים וביצועים עושה בה את ההבדל משאר המכוניות בקטגוריה. 

    יתרונות - ביצועי מנוע, תיבת הילוכים, התנהגות כביש, רמת בטיחות, רמת אבזור, שדה ראייה, עיצוב, איכות חומרים.

    חסרונות - נפח תא מטען, ללא כיוון חגורות בטיחות, ללא פתחי אוורור, מיקום פנס ערפל אחורי. 

    סיכום - המוקה פורצת דרך חדשה בעיצובה המרשים, מתבססת מעת העל פלטפורמה מבית PSA וכן על מכללי הנעה שזהים בפיג'ו וסיטרואן. הביצועים טובים וחסכוניים. הנהיגה בה איכותית וייחודית. רמת היציבות טובה בזכות מבנה המרכב ומכללי בטיחות מתקדמים. רמת האבזור משופרת להנאת הנהג והנוסעים. המחיר אטרקטיבי והתמורה מעולה. 






    עבור לתוכן העמוד