מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    אחריות מורחבת בלקסוס

    26/09/2022
    הגדל
    לקסוס ישראל, בצעד חדשני וייחודי בתחום רכבי היוקרה בישראל, במסגרתו תציע ללקוחותיה לרכוש הארכת אחריות על הרכב שרכשו ממותג היוקרה היפני, ממועד תום אחריות היצרן לשנה או 15,000 ק"מ, עד 10 שנים או עד 160,000 ק"מ, המוקדם מבניהם. צילום: יצרן


    התכנית, הראשונה מסוגה בתחום רכבי היוקרה בישראל, מאפשרת למי שרכש לקסוס בישראל (גם לרוכשי היד השנייה) המשך הנאה מהשימוש ברכב במהלך תקופת זמן של עד עשור מיום הרכישה, ללא דאגה לתיקונים ולעלויות חריגות במהלך תקופת הארכת האחריות.

    התכנית להארכת האחריות עד ל-10 שנים, מופעלת עם תום תקופת האחריות המקורית של היצרן ומהווה תכנית השלמה להארכת אחריות לשנה רביעית וחמישית אותה כבר מפעילה לקסוס ישראל עבור לקוחותיה. הארכת האחריות, שעלותה בין 990 ₪ ל-1,300 ₪ לשנה (בהתאם לדגם הרכב), תוצע בכל מרכזי השירות של החברה ותופעל בהתאם לתנאי תעודת האחריות המופיעים באתר החברה. אם הרכב נמכר במהלך תקופת האחריות המורחבת, זו תעבור לבעל הרכב הבא.

    תכנית הארכת האחריות החדשה, מתאפשרת במחירים אטרקטיביים לאור העובדה כי רכבי לקסוס הינם האמינים ביותר בעולם כך על פי הסקר שעורך מכון JD Power האמריקני, הסוקר מדי שנה את איכות ואמינות דגמי הרכב הנמכרים בארה"ב וכבר מעל לעשור ,שנה אחר שנה מכתיר את המותג כאמין ביותר. הסקר, הנחשב למרכזי בתחום, סוקר את דגמי הרכב בקטגוריות כגון מנוע ותיבת הילוכים, תפקוד מערכות הבטיחות המתקדמות, איכות המתגים והצגים, בקרת האקלים, איכות המושבים, עמידות תא הנוסעים, עמידות חלקי מרכב הרכב החיצוניים וחווית הנהיגה של בעלי הרכב.

    השירות מתווסף למגוון שירותי פרימיום נוספים המוצעים ללקוחות לקסוס בישראל – משירותי שינוע של הרכב למרכזי השירות בעת הצורך, דרך שרות רכב חלופי, יועץ שירות אישי, הארכת אחריות לסוללה היברידית בדגמים היברידיים ועד למוקד קונסיירג' המטפל בפניות של הלקוחות לשירותים אישיים כגון הזמנת מתנות לקרובים וחברים, שליחת פרחים, הזמנת מקומות במסעדות, מלונות ועוד. שירותי הפרימיום של לקסוס ישראל תואמים את רוח ה"אומוטנשי" היפנית, המהווה את תפיסת העולם המרכזית של מותג היוקרה היפני, ושמשמעותה להעניק ללקוח חווית אירוח ייחודית ואישית.

    לקסוס (Lexus) מגדיר מחדש את המושג יוקרה עם חווית נהיגה ושירות יוצאות דופן, מציינת בימים אלה 16 שנים לתחילת השיווק בישראל, במהלכן נמכרו למעלה מ-16,700  מכוניות. מספר הלקוחות של החברה הוכפל בחמש השנים האחרונות, ובשנת 2021 ציינה החברה שיא מכירות של 1,870 רכבים.
    עבור לתוכן העמוד