מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    לקסוס השיקה את דגם הסלון ES בישראל

    1/11/2022
    הגדל
    לקסוס מציגה שדרוגים משמעותיים בדגם 2023 של ה-ES, מכונית הסלון של מותג היוקרה היפני. צילום: יצרן

    השיפורים וההרחבות בדגם הסדאן הנמכר ביותר של המותג והפופולרי  בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים, כוללים מערכת מולטימדיה חדשה המציעה ניווט מבוסס-ענן, שליטה מרחוק באמצעות אפליקציית Lexus Link בסמארטפון וביצועים סביבתיים משופרים. ה-ES, הדגם שהושק בישראל ב-2018, מאופיין ברמת הנוחות המובילה בקטגורית רכבי סלון עם מרכב נמוך, רחב, ומתוחכם.

    עיצוב- ה- ES, בעיצוב דמוי-קופה ומרחב פנים מעודן. ה-ES, הנמנה על דגמי לקסוס הראשונים, הושק ב-1989 והפך לדגם מרכזי בסגמנט מכוניות הסלון. מאז השקת ה-ES, נמכרו ממנה במצטבר כ-2.9 מיליון מכוניות, ביותר מ-80 מדינות ואזורים. בישראל ה-ES היא מהדגמים המובילים בסגמנט, עם נתח שוק של למעלה מ-18%.

    ללקסוס החדש -ES 2023 , מראה יוקרתי במיוחד הבנוי על פלטפורמת הארכיטקטורה הגלובלית החדשה (GA-K)  של לקסוס שזכתה לשבחים רבים, מיוצר על פי הסטנדרטים הגבוהים של מותג היוקרה, ובהם שימוש בעצוב מתקדם של סביבת הנהג והנוסעים  המתמקדת  בנוחות מקסימאלית ומתאפיינת בעידון והקפדה על כל פרט על פי תפיסת ה- "אומוטנאשי" היפנית, לאירוח תפיסה זו מנחה את לקסוס, בשילוב עם האיכות הבלתי מתפשרת של היצרן.

    מנוע- לקסוס- ES 2023, המבוסס על הדור הרביעי של מערכת ההנעה Lexus Self-Charging Hybrid, ממשיכה החברה את מגמת החשמול והמעבר של כלל הדגמים הנמכרים למערכות הנעה מחושמלות – היברידיות, פלאג-אין, וחשמליות, זאת על פי חזונה לעתיד מחושמל בתחום הרכב. ה- ES 2023 משיג יעילות מצוינת וביצועים משופרים עם טכנולוגיה חשמלית היברידית מהדור הרביעי של לקסוס, והספק משולב של 218 כ"ס מציע נהיגה דינמית, מעודנת וחלקה. הודות לממיר קטליטי משופר וצמיגים חדישים, ה-ES 2023 מספק פליטות נמוכות עוד יותר מבעבר, החל מ-115 ג' לקילומטר בנסיעה משולבת (תואם צריכת דלק של 5.2 ל' ל-100 ק"מ), והוא הטוב בקטגוריה בהשוואה למתחריו המונעים במנועי בנזין ודיזל.

    בטיחות- ה-ES 2023 החדש נותן ביטוי גם לשדרוגים במערכת +Lexus Safety System המעניקים ביצועים משופרים עם מערכת קדם התנגשות (Pre-Collision System) המצוידת בסיוע בפניות בצומת לביצוע פניות בטוחות בצמתים וסיוע היגוי בחירום (Emergency Steering Assist) העוזר לנהג לנווט כדי להימנע ממכשולים מבלי לעזוב את נתיב הנסיעה. עוד כוללים השדרוגים במערכת בקרת שיוט דינמית באמצעות רדאר (Dynamic Radar Cruise Control), המאט את המהירות בעקומות, משנה אוטומטית את מהירות הרכב בהתאם לרדיוס עיקול הכביש.

    אבזור- מערכת המולטימדיה החדשה הזמינה בדגם 2023 היא בעלת הפעלה מתקדמת ומהירה, עם הפעלה אינטואיטיבית יותר ונגישות משופרת למידע, תקשורת ובידור. מערכת המולטימדיה כוללת כעת את הסייעת הקולית “Hey Lexus” המאפשרת מתן פקודות קוליות כדי לבצע שיחות טלפון ותפעול שאר מערכות הרכב התומכות. עוד ניתן לחבר את הסמארטפון למערכת באמצעות Apple CarPlay (חיבור אלחוטי) או Android Auto (חיבור חוטי). בנוסף, הקונסולה המרכזית בתא הקדמי נוחה ונגישה יותר לשימוש, עם כניסת USB-A להשמעה ממקורות שמע ברזולוציה גבוהה וכניסת USB-C לטעינת מכשירים.

    רמות גימור ומחירים:

    ה-ES 2023 החדשה תשווק בישראל ב-3 רמות גימור:

    Kyushu – על שם מפעל ההרכב עטור הפרסים והשבחים של לקסוס ביפן. רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "12.3, חישוקי "18, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת נסיעה לאחור כולל פסי הכוונה.

    מחיר: 296,900 ₪.

    Hadori – על שם טכנולוגיית הפוליש הייחודית לחרבות בהתאם לתרבות היפנית, רמת גימור זאת כוללת בנוסף: גימור עץ ללוח המכוונים להגה ולדלתות, מצלמת 360, וילון אחורי חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים, 3 זיכרונות למושב הנהג, מושבים מעור טבעי. מחיר: 329,900 ₪.

    Takumi – על שם אומני ה-Takumi הידועים. רמת גימור זאת כוללת בנוסף: חישוקים אווירודינמיים ייחודיים, מערכת שמע Mark Levinson, תאורת חזית AHS Triple LED הכוללת אורות גבוהים אדפטיבית, תא מטען בהפעלה חשמלית. מחיר:  354,900 ₪ .


    עבור לתוכן העמוד