מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    מרצדס: מותג רכבי היוקרה המוביל בעולם

    17/11/2022
    הגדל

    מרצדס שומרת על מעמדה כמותג האירופי וכמותג היוקרה היחיד בתחום הרכב הנמצא בעשירייה הפותחת ברשימת "100 המותגים העולמיים הטובים ביותר" של חברת ייעוץ המותגים Interbrand, השנה השביעית ברציפות. ערך המותג של מרצדס גדל ב-10% לשווי של 56.103 מיליארד דולר, מאז שנת 2021. צילום: יצרן

    Interbrand, חברת ייעוץ האמריקאית, מפרסמת את המחקר השנתי שלה "Best Global Brands", ולפיו מרצדס הינו מדורג במקום השמיני ברשימה היוקרתית, מותג רכב היוקרה האירופי היחיד הנמצא ברשימה. זו השנה השביעית ברציפות שבה מרצדס ממוקמת בעשירייה הפותחת. בנוסף, על פי סקר Interbrand, מרצדס-בנץ העלתה את הערך מותג שלה ב-10% בשנה האחרונה לשווי של 56.103 מיליארד דולר, מה שמדגיש את הצלחת הכיוון האסטרטגי של החברה – מעבר לעתיד חשמלי מבוסס תוכנה.

    מרצדס ממשיכה ביישום אסטרטגיית  הנחשקות של רכביה, בצד המובילות בכל הקשור לרכבים חשמליים וטכנולוגיה מתקדמת. החברה הכריזה על כוונתה להפוך את כל פורטפוליו הרכבים  לחשמליים עד 2030, בכל מקום שבו תנאי השוק מאפשרים זאת, וכן שואפת להגיע  לניטרליות פחמנית עד שנת 2039, ובכך לחזק עוד יותר את הקשר בין יוקרה וקיימות. בנוסף לפורטפוליו המוצרים, הדגש השיווקי יתמקד בחוויית לקוח ובשיתופי פעולה אסטרטגים עם מותגי פרמיום ממגוון דיסציפלינות מטכנולוגיה ועד אופנה, מוזיקה, קולנוע וספורט.


    עבור לתוכן העמוד