מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    מבחן דרכים: צ'רי טיגו 7 פרו

    23/12/2022
    הגדל
    תוצר: צ'רי  דגם: טיגו 7  Nobel Pro
    קבוצת הרכב: פנאי שטח קבוצת רישוי: 4 דרגת זיהום: 14 רמת בטיחות: 6
    שנת ייצור: 2022 ארץ ייצור: סין מחיר: 155,990 ₪ 

    תיאור: טיגו 7 הינו רכב פנאי-שטח במבנה SUV-C בעיצוב מודרני ובמידות משופרות מעניקות מרחב פנימי גדול בקטגוריה. המנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המספק 186 כ"ס ותיבת 7 אוטומטית כפולת מצמדים. מכללי בטיחות אקטיביים ואדפטיביים. רמת אבזור עשירה ומפנקת כבר מרמת הגימור הבסיסית, המחיר אטרקטיבי. צילום: יצרן

    מנוע וביצועים - טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר, המספק 186 כ"ס ומומנט של 28 קג"מ. 

    תיבת הילוכים - אוטומטית כפולת מצמדים DCT 7 הילוכים והעברת הילוכים ידנית. 

    עיצוב חיצוני - אלגנטי ודינאמי. בחזית מכסה מנוע שטוח בשילוב קווי זרימה בולטים, פנסי חזית מלד וצרים, כונס טרפזי רחב ומרושת בשילוב נקודות הניקל, הפגוש אגרסיבי בשילוב תאורת יום בפנסי לד וכונס תחתון. 

    הצד, במבנה SUV סולידי וגדול, הגג שטוח עם מסילות אלומיניום למטען, בכתפי הדלתות קווי זרימה בולטים, הדלתות רחבות וגם החלונות האחוריים מושחרים. בסף הדלתות מגן פלסטיק ופנל כסוף. מאחור, עיצוב ספורטיבי, בגג מובנה ספוילר בולט, שמשה פנורמית צרה, דלת מטען קמורה ורחבה, במרכזה פנל פלסטיק אדום שמשתלב ביחידות התאורה בדלת מטען ובכנפיים. הפגוש רחב וגבוה, בשילוב פנסי ערפל וצמד מפלטים המשדרים עוצמה. 

    עיצוב פנימי - אלגנטי, בשילוב חומרים מגוונים שחלקם איכותיים לתחושת יוקרה. הפנל שטוח צר ולא עמוק, בחיפוי פלסטיק רך וסקאי דמוי עור. במרכזו מוצב צג מולטימדיה מלבני. מתחת פתחי אוורור צרים. בנוסף, קיימת שדירת מתגים לתפעול פיזי של מערכות הרכב. פנל ההילוכים מהודר ובמפלס גבוה. לוח המחוונים דיגיטלי וצבעוני. גלגל ההגה מהודר במבנה 3 צלעות. המושבים בציפוי עור ומרווחים מאחור. התקרה כוללת גג שמש מלא וצילון חשמלי פנימי. 

    תחזוקה - טיפולים בכל 15,000 ק"מ או שנה.

    מבחן כביש - ביצועי מנוע עוצמתיים ולא הכי שקטים בעת תאוצה מבידוד רעשים חסר. זמינות הכוח מתקבלת בטווח קצר של 8.2 שניות ל- 100 קמ"ש. תיבת 7 ההילוכים כפולת מצמדים שניתנת להעברה ידנית, יחסי העברה בה קצרים, בהתחלת נסיעה לעיתים מגיבה באיטיות. לבחירת הנהג מצבי נהיגה רגיל חסכוני וספורטיבי. התנהגות כביש טובה, אולם המתלים בכיול רך ולא הכי מרוסן. זה גורם לתחושה לא נוחה בתנועה איטית ובמעבר על מהמורות. במהירות המצב משתפר. ההיגוי קל ומדויק רגישותו משתנה לדרגת קושי עם עליית המהירות. תנוחת הישיבה גבוהה ושדה הראייה יעיל מלפנים מאחור ומהצד שכוללת התרעת רכב בשטח מת שמתקבלת במראות צד. רמת האבזור עשירה שקובעת סטנדרטים חדשים בקטגוריה. עם שלל מערכות מעבר למקובל. גג שמש חשמלי מלא שנפתח וכולל צילון פנימי חשמלי. בדגם המבחן קיימות בנוסף הנחיות קוליות לביצוע פעולות נפוצות בעת הנהיגה בהם פתיחה וסגירת חלונות, פעולות במולטימדיה, מזגן ועוד. לנוחות הנהג מתגי שליטה רבים במסכי מגע ובמתגים פיזיים. המושבים במבנה ספורטיבי, קצרים מלפנים וקשיחים. השילוב בין ביצועים עוצמתיים, ורמת האבזור המתוארת מביאים לתמורה הולמת ביותר למחיר. 

    לרמת ה- NOVEL מתווסף האבזור: בקרת אקלים מפוצלת, מצלמות היקפיות 360 מעלות, משטח טעינה אלחוטי, כוון חשמלי למושב נוסע, תפעול באמצעות פקודות קוליות, תאורת קריאה אחורית, מראות צד מתקפלות חשמלית, פתיחה חשמלית של דלת מטען אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 וביצוע פעולות בהנחיה קולית.

    יתרונות - ביצועי מנוע, תיבת הילוכים, מרווח פנים ונוחות לנוסעים, עיצוב, מזגן, רמת אבזור ובטיחות, מחיר קנייה אטרקטיבי. 

    חסרונות - כיול מתלים וריסון, צריכת דלק, מושבים קשיחים, יחסי העברה בתיבת הילוכים.

    סיכום - טיגו 7 מותג רכב מוביל בסין, שפורץ לקטגוריית רכבי המנהלים במבנה SUV המיועד ל- 5 נוסעים. הדגם זוכה להצלחה בזכות עיצוב מודרני, רמת אבזור עשירה ומפנקת ותג מחיר אטרקטיבי ביותר וכמובן זמינות מלאי להזמנות. התמורה למחיר טובה.






    עבור לתוכן העמוד