מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    ניסאן X-Trail החדש הושק בישראל

    9/02/2023
    הגדל
    פריסבי (קרסו מוטורס) יבואנית ניסאן, מציגה את הפרק הבא בנבחרת הרכבים המחושמלים של ניסאן, עם הדור הרביעי של ה-X-Trail, מאז ההשקה של X-Trail בשנת 2001.

     הדגם החדש, בעיצוב SUV חזק עם טכנולוגיה אינטואיטיבית, שימושיות ומערכת הנעה מתקדמת לרבות הנעה לכל הגלגלים. ה-X-Trail יהיה בתצורות של חמישה ושבעה מושבים, 3 מערכות הנעה ורמות גימור שונות. הדגם ישווק עם יחידות הנעה מייל היברידית או בהנעה היברידית המוגדרת: e-POWER שמתבססת על מנוע שמשמש כגנרטור שטוען סוללה ומזינה מנועי חשמלי. הנעה זו תהינה מההטבות הניתנות לרכב היברידי וזיכוי בסך 500 ₪ בשווי שימוש.

    מערכת הנעה e-POWER– בלעדי לניסאן, המערכת, מציעה הנעה חשמלית ללא צורך בטעינה.

    מערכת ה-e-POWER, מורכבת מסוללה ומערכת הנעה בעלת תפוקה גבוהה המשולבות במנוע בנזין משתנה ביחס דחיסה, מחולל כוח ומנוע חשמלי קדמי של 150 קילוואט. מערכת ההנעה הייחודית הזו מניעה את המכונית מהמנוע החשמלי בלבד, המתבטאת בתגובה ותאוצה מהירה. מערכת e-POWER שודרגה משמעותית עבור ה-X-Trail החדש, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר עם יחס דחיסה משתנה המייצר את הטעינה החשמלית בצורה יעילה וחסכונית, כשלמערכת הספק סופי של 150 קילוואט (204 כ"ס).

    עיקרון הפעולה הייחודי של e-POWER הוא שמנוע הבנזין משמש אך ורק לייצור חשמל, בעוד שהגלגלים מונעים לחלוטין על ידי המנוע החשמלי. המשמעות היא שהמנוע תמיד יכול לפעול בטווח האופטימלי שלו, מה שמוביל ליעילות דלק מעולה בסביבה עירונית. הודות להנעת המנוע החשמלי, אין עיכוב כמו במנוע בעירה פנימית או היברידי מסורתי. התגובה המידית מספקת תחושת מומנט גבוהה ומלהיבה

    e-4ORCE– מערכת הנעה חדשה לכל הגלגלים המיועדת לעבוד אך ורק עם מערכות ההנעה המחושמלות של ניסאן מוצגת ב-X-Trail החדש. e-4ORCE תספק אחיזה מרגיעה ותאוצה בטוחה בכל תנאי דרך הודות לטכנולוגיית בקרה לכל הגלגלים המתקדמת ביותר של ניסאן. למערכת המנוע האלקטרוני הכפול הספק עוצמתי כולל של 213 כ״ס, הודות למנוע האחורי של 94kW המאפשר האצה חדה, והגעה ל- 0-100 קמ"ש תוך 7.2 שניות בלבד. יש לו תגובת מומנט אחורית מהירה פי 10,000 מאשר מערכת מכנית 4WD. בנוסף, חלוקת המומנט מחדש, כולל וקטור מומנט מצד לצד, ואיזון משקל כמעט מושלם, נוחות הנסיעה מאפשרים חווית נהיגה עוצמתית אך חלקה.

    e-Pedal Step  - בהתחשב בכך שזמן נסיעה רב צפוי להיות בתחום עירוני, ניסאן פיתחה חווית נהיגה חדשה לגמרי של 'דוושה אחת' בשם e-Pedal Step. המערכת נועדה להסיר את העומס החוזר ונשנה בנהיגה עירונית עם עצירה-התנעה, שבה הנהג מעביר את כף רגלו תדיר בין דוושת הגז והבלם ומאפשר לנהגים להאיץ ולבלום באמצעות דוושת הגז בלבד.

    גרסת Mild hybrid  - הרכב בהנעה סטנדרטית, מוצע גם בגרסת Mild hybrid עם יחס דחיסה משתנה של 1.5 ליטר מוגדש טורבו המניע את הגלגלים בצורה המסורתית. עם 163 כ״ס ומומנט של 300Nm, היא תוצע רק בתצורת הנעה קדמית, כשהכוח לגלגלים מועבר באמצעות תיבת הילוכים רציפה מדורגת של Xtronic. בתרחישי נהיגה עם נהיגה נינוחה ותאוצה קלה, המנוע עובר ליחס דחיסה גבוה ליעילות דלק מיטבית, בעוד במצבים בהם יש צורך בביצועים נוספים, יחס הדחיסה מותאם לרמה נמוכה. מערכת ההנעה מצוידת גם בטכנולוגיה היברידית מתונה של 12V. המערכת מספקת סיוע במומנט, עצירת סרק ממושכת, התנעה מהירה ועצירה בגלישה, עם יתרונות הן לחסכון בדלק והן לתפוקת CO2. בעת האטה, האנרגיה מוחזרת באמצעות התחדשות ונאגרת בסוללת הליתיום-יון.

    בטיחות- הודות לטכנולוגיית חיזוי מבוססת מכ"ם מתקדמת, חיישנים מסוגלים לקרוא את הכביש מעבר למכונית שלפני הרכב כדי לזהות אם רכב בולם לפתע. המערכת תפעיל את הבלמים כדי להפחית את הסבירות להתנגשות. הבטיחות בלילה מועצמת על ידי התאמת טכנולוגיית פנסים ראשיים מתקדמת המאפשרת ליחידת התאורה להיות דקה, מה שמסייע ליעילות האווירודינמית של ה-X-Trail, אך מתאים את צורת האלומה שלו בהתאם לתנועה המתקרבת. באמצעות סדרה של יחידות LED מטריקס המנהלות את כיוון האלומה, מנורות LED בשורות ספציפיות מושבתות כאשר מזוהה תנועה מתקרבת, ומשאירות למעשה את שאר הכביש מואר היטב, אך לא מסנוור את נהג הרכב המתקרב.

    אבזור- מסך התצוגה בגודל 12.3 אינץ', עם תמיכה ל-Android Auto® והן ל-Apple CarPlay (עם חיבור אלחוטי). מסך HD חדש, אלקטרוני מלא בגודל 12.3 אינץ' TFT מרובה מידע, מציע מבחר של פריסות הניתנות להגדרה להצגת מידע על ניווט, בידור, תנועה או על הרכב, הכל נשלט באמצעות מתג חוגה חדש בגלגל ההגה. מרקם זכוכית בחיתוך מסורתי מתווסף גם לרקע הדיגיטלי של ה-TFT  קריצה ל-DNA היפני של ניסאן. תצוגת Head Up (HUD) על השמשה הקדמית, בגודל 10.8 אינץ' (בהקרנה) מספקת גודל תמונה גדול יותר ממתחרים בסגמנט. ניווט מקשים, סיוע לנהג ומידע על הדרך מוקרנים על השמשה הקדמית בתוך קו הראייה של הנהג.

    ProPILOT Assist   ה--X-Trail החדש מצויד בדור הבא של סיוע לנהג Pro PILOT Assist, המביא תמיכה רבה יותר לנהג במגוון רחב של תרחישים. המערכת, הנקראת Pro PILOT Assist, תוכננה להפחית עייפות ומתח בזמן נהיגה, תוך שהיא מאוד אינטואיטיבית לשימוש. Pro PILOT Assist מסוגל להאיץ ולבלום את הרכב בתוך נתיב יחיד בכביש מהיר. המערכת יכולה להאיץ את הרכב ולשייט במהירות מוגדרת, ויכולה לבלום את הרכב עד ל-0 קמ"ש בפקקי תנועה. המערכת מסוגלת להתחדש אוטומטית אם הרכב עמד פחות משלוש שניות והתנועה שלפני המכונית מתרחקת. 

    המערכת המעודכנת מסוגלת כעת להתאים את מהירות המכונית בהתאם לנסיבות חיצוניות נוספות: כאשר המכונית עוברת לאזור מהירות מוגבל יותר בכביש המהיר, המערכת מסוגלת לקרוא תמרורים ולשכלל לתוך נתוני הגבלת המהירות של מערכת הניווט כדי להאט את ה-X-Trail למהירות המתאימה, כלומר הנהג אינו צריך להתאים את מהירות בקרת השיוט באופן ידני, ויכול כעת לתקשר עם מכ"מי השטח מת של ה-X-Trail כדי לעזור להתערב עם תיקון קלט ההיגוי כדי לסייע בתמרון החלפת נתיב, אם יש רכב באזור שטח מת. הודות לשדרוג חדש של ההתראה הקיימת לזיהוי עצמים נעים, הפעלת הבלמים תתבצע על מנת לעצור את המכונית אם מזוהה חפץ נע מלפנים. ואם מזוהה מכונית בתנועה או חפץ נייח בזמן נסיעה לאחור, הרכב ייעצר.



    e-4ORCE - 249,990 ₪  262,990 ₪  274,990 ₪  

     
    יחידת הנעה
     

     VISIA

     ACENTA TOP
    ACENTA 
     
    TEKNA
     
    e-Light Hybrid
     
    198,990 ש"ח
     
    219,990 ש"ח


    232,990 ש"ח

     
    244,990 ש"ח
     
    e-POWER
     

     -
    233,990 ש"ח
     
    242,990 ש"ח
     
    254,990 ש"ח


     e-4ORCE
    -
     
    249,990 ש"ח
     
    262,990 ש"ח274,990 ש"ח
     

    עבור לתוכן העמוד