מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    מבחן דרכים: קיה נירו פלוס

    27/03/2023
    הגדל
    תוצר: קיה דגם: נירו פלוס פלאג-אין היברידי LX
    קבוצת הרכב: משפחתי סטיישן קבוצת רישוי: 5 דרגת זיהום: 1 רמת בטיחות: 6
    שנת ייצור: 2023 ארץ ייצור: דרום-קוריאה מחיר: 175,900 ₪ 

    תיאור: קיה נירו מתחדש כנירו פלוס עם עיצוב מעודכן וייחודי בגובה הגג החריג מאחור שמעניק מרווח פנים יעיל. הטכנולוגיה, כוללת הנעה היברידית פלאג-אין וחשמלי. גרסת הפלאג-אין שבמבחן זה, מכילה סוללות בקיבולת של 8.9 קוט"ש, וטווח נסיעה של 49 ק"מ. המנוע בהספק משולב של 141 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ. רמות הבטיחות ואבזור גבוהות. הדגם נוח ושימושי והמחיר גבוה. 

    מנוע וביצועים - היברידי שכולל: מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המספק 105 כ"ס ומומנט של 15 קג"מ ומנוע חשמלי 360 וולט המספק 60. 5 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ. ההספק המשולב 141 כ"ס ומומנט משולב של 27 קג"מ. 

    תיבת הילוכים - אוטומטית 6 הילוכים DCT כפולת מצמדים והעברה ידנית. 

    עיצוב חיצוני - הנירו פלוס רכב פנאי חדש, שבולט עם הגג המוגבה בחלקו האחורי שמאפשר לנוסעים מאחור מרחב גדול. בחזית, מכסה מנוע קצר, פנסי חזית משתלבים לכנפיים, במבנה הפגוש קיים כונס קדמי אטום שכולל פתח לשקע טעינה ופנסי לד לתאורת יום בצורת ראש חץ. בחלק התחתון קיים כונס אוויר רחב. 

    הצד, אלגנטי במבנה SUV מוגבה בגג ומאחור. הדלתות רחבות וכוללות מגן תחתון, חלונות כהים מאחור, קשתות גלגלים בחיפוי פלסטיק קשיח. חישוקי אלומיניום מהודרים. מאחור, בולטת דלת המטען הגבוהה שכוללת ספוילר בקו הגג בשילוב בפנס בלימה, שמשה פנורמית רחבה, דלת מטען רחבה ויחידות תאורה בשילוב פנסי לד מעוצבים. 

    עיצוב פנימי - אלגנטי בשילוב חומרים איכותיים. הפנל רחב ועמוק במרכזו משטח מבריק בגוון שחור וצג מולטימדיה רחב וצבעוני, מתחת פתחי אוורור צרים, ופנל בקרת האקלים עם מתגי הפעלה. פנל ההילוכים מוצב על גבי משטח צף וכולל חוגה סיבובית לשילוב הילוכים. לוח המחוונים דיגיטלי מלא ובעיצוב אנלוגי. גלגל ההגה בעל שלוש צלעות ומרכזו עגול. המושבים מרווחים ומהודרים. הגג מרשים בגובהו ובאופן בולט למושב האחורי ולחלל המטען. דפנות הדלתות מהודרות. 

    תחזוקה - טיפולים בכל 15,000 ק"מ או שנה.

    מבחן כביש - ביצועי הנירו פלוס פלאג-אין היברידי, טובים ושקטים עם הספק משולב של 141 כ"ס ומומנט של 24 קג"מ, שמקנים זמן תאוצה ל- 100 קמ"ש טוב שמושג בתוך 10.8 שניות. הנירו פלוס פלאג- אין, כולל סוללות ליתיום-פולימר בעל קיבולת של 8.9 קוט"ש, שמעניקה טווח לו נסיעה של 49 ק"מ על הנעת חשמל במבחן התקבל טווח של כ- 40 ק"מ. התנהגות בכביש טובה ונשלטת באופן איכותי. תנוחת הישיבה גבוהה ושדה הראייה נרחב. תחום הבטיחות האקטיבי כולל מערכות התרעה שונות ובלימה אוטומטית, כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, סטייה מנתיב ותיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט חכמה, סיוע לשמירה על מרכז הנתיב, התראת ערנות הנהג ועוד. בנירו פלוס, בבטיחות, לא נכללת מערכות להתרעה על רכב בשטח מת ובלימה כאשר רכב חוצה מאחור. התחום הפסיבי כולל 7 כריות אוויר והתראת חגורות לכל הנוסעים. תחום האבזור, משופר וכולל מערכת מולטימדיה חדשה ואיכותית עם צג מגע 10.25 אינץ' ותמיכה ל- Apple Car Play ו Android Auto . מצלמה אחורית ועוד. הנירו פלוס הינה מכונית משפחתית ייחודית ושימושית במיוחד בזכות המבנה שלה עם הגג המוגבה בייחודיות שמעניק חלל פנים מרשים מאוד. הנהיגה בה איכותית וחסכונית במיוחד. 

    יתרונות - ביצועי מנוע, חסכונית בדלק, התנהגות כביש, רמת בטיחות ואבזור, עיצוב מרווח פנים. רוחב המושב האחורי, מפתח הדלתות גבוה. 

    חסרונות - ללא גלגל חילופי, ללא מערכות להתרעת רכב בשטח מת, בלימה שרכב חוצה מאחור וחיישני חנייה מאחור.  

    סיכום - הנירו פלוס, כשמו כן הוא עם פלוס מרשים בגובהו בחלק האחורי שמקנה מרווח מרשים לנוסעים מאחור. העיצוב כרכב SUV או משפחתי במבנה סטיישן. הנירו פלוס, משווק בגרסאות היברידיות וחשמלית מלאה. הגרסה רמות הבטיחות והאבזור משופרות. מחיר הקנייה גבוה בייחס למתחרות בשוק. 

    מפרט טכני



    בטיחות



    אבזור


    עבור לתוכן העמוד