עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודDS7 חדש הושק בישראל
נועם קום
31/05/2023
לובינסקי, מקבוצות הרכב המובילות בארץ, ומייצגת את DS בישראל, מחזקת את היצע, עם השקת ה-DS7 המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. צילום: רונן טופלברג
ה-DS7 E-TENSE המחודש, מתוכנן להמשיך ולחזק את מיצובו של מותג היוקרה הצרפתי בפלח ה-C-SUV פרימיום הודות לאלמנטים רבים שעוצבו ויוצרו בתפיסת הוט-קוטור, בנוסף לנוחות נסיעה חסרת תחרות, איכויות חמרים והרכבה גבוהות במיוחד, רשימת מערכות עזר לנהיגה ואבזור נדיבות במיוחד בכל הגרסאות, יחידות הנעה חזקות ואיכויות נסיעה השמורות לקבוצה הבכירה ביותר בעולם הרכב.
ה-DS7 E-TENSE המחודש ישווק בישראל בשלוש גרסאות הינע פלאג-אין היברידיות, בעלות 225, 300 ולראשונה, גרסה ספורטיבית חזקה במיוחד אשר מפיקה 360 כ"ס. כל הגרסאות האלה מצוידות בסוללה בקיבולת של 14.2 קוט"ש אשר בעזרתה תתאפשר נסיעה על טהרת החשמל לטווח שבין 58 ל-66 קילומטרים.
עיצוב- DS7 המחודש, משלב בתוכו את אלמנטים בעיצוב האמנותי המדויק ביותר עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בכדי לאפשר שימוש נח ומפנק. ה-DS7 E-TENSE המחודש מחזק את מעמדו היוקרתי בקבוצת ה-C-SUV פרימיום באמצעות מתיחת הפנים שעבר. במסגרת זו, קיבל דגם זה עיצוב חדש לחלוטין לחזית הקדמית ולחלקו האחורי – עם קווים חדים, מודגשים ודינאמיים יותר.
חתימת האור החדשה שהושגה הודות לשימוש ביחידות תאורת חזית ותאורת יום חדשות, מעניקה ל-DS7 הבעה חדשה, מודרנית ויוקרתית. יחידות התאורה הראשיות בחזית כוללות כעת את טכנולוגיית ה-PIXEL LED VISION 3.0 העדכנית ביותר ובעיצוב דק וחד מבעבר. יחידות תאורה אלו משפרות באופן דרמטי את שטח ההארה והנראות בתנאי חשיכה ובכך גם את הבטיחות בנהיגה – הודות לעוצמת הארה משופרת ושטח הארה אקטיבי, האור הגבוה (אור דרך) מסוגל לספק מרחק הארה של עד 380 מטר ובמהירות פחותה מ-50 קמ"ש לייצר אלומת אור ברוחב של 65 מטר. כל זאת הודות לשימוש ב-84 יחידות 'לד' עצמאיות שמאפשרות שליטה מלאה באלומת האור, מניעת סנוור והעצמת שטח ההארה.
עיצוב פנים- DS7 כולל תאי הנוסעים עוטפים את יושביהם ומעניקים תחושת יוקרה מושלמת, אם דרך מושבי העור בגרסת ה-225 כ"ס ועור הנאפה בתפירה ייחודית בסגנון רצועת שעון (Opera interior) שמציעים גם אוורור, חימום ועיסוי בגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס, בהצבת שעון BRM אנלוגי יוקרתי במרכז הדשבורד, בפיסול היהלומים במתגים השונים, בשימוש בחומרי הדיפון היוקרתיים ביותר, בתפירת הפנינה הייחודית וכן בשימוש נרחב בחומרי בידוד להפחתת רעשים בין רכיבי השלדה, לרבות זיגוג כפול בחלונות הרכב ועוד.
יחידות הנעה פלאג אין היברידיות – PHEVה-DS7 E-TENSE המחודש יוצע בישראל עם שלוש יחידות הנעה פלאג-אין-היברידיות (PHEV) אשר נעזרות בסוללת ליתיום בקיבולת של 14.2 קוט"ש לעומת 13.2 בדגם הנוכחי. משך זמן הטעינה לסוללה זו עומד על כשעתיים (מעמדה תלת פאזית 32 אמפר, 7.4 קילוואט) או כ-7 שעות משקע כוח תעשייתי ביתי (2.3 קילוואט, 10 אמפר).
הגרסה הראשונה אשר מספקת 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, מאחדת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH אשר מפיק 180 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 30.6 קג"מ הזמינים כבר ב-3,000 סל"ד, לבין מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ובעל מומנט מרבי של 32.6 קג"מ. בשידוך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית מבית AISIN, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 225 קמ"ש ותציג צריכת דלק משולבת של 1.3 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).
בגרסה השניה, צומח ההספק המשולב לכדי 300 כ"ס ו-53 קג"מ שמקורם בשלושה מנועים. במנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH אשר מפיק 200 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 30.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד. בגרסה זו ישנם שני מנועים חשמליים המייצרים הנעה כפולה, כאשר המנוע הקדמי מפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ והמנוע האחורי מפיק 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ. נתונים אלה מאפשרים לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה זו עומדת על 1.2 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).
בגרסתו השלישית והחזקה ביותר של ה-DS7 E-TENSE המחודש, צומח ההספק לכדי 360 כ"ס משולבים ובהתאם לך חוזקו מערכות הרכב כדי להתמודד עם התפוקה הגבוהה. גרסה זו, בזכות חלוקה משופרת לתפוקת הכוח, שילוב מנוע הבנזין והמנועים החשמליים מאפשר לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות בלבד, להגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש עם צריכת דלק של 1.8 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין (רמת זיהום 2). בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 58 ק"מ (WLTP). גרסת ה-360 כ"ס תוכננה על ידי מחלקת הספורט של החברה – DS PERFORMANCE והיא מכוילת לנהיגה ספורטיבית והדוקה יותר באמצעות הנמכת מתלים של 15 מ"מ, מפשק המתלים רחב יותר ב-24 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור, והבלמים הקדמיים מוגדלים עם 380 מ"מ, צמיגי מישלן פילוט ספורט ותגי DS Performance.
כל גרסאות ה-DS7 E-TENSE המחודש נהנות מממשוק מלא לאפליקציית MyDS אשר מעניקה מידע נרחב אודות השימוש ברכב, צריכת האנרגיה, קביעת הניווט, הפעלת מערכת המיזוג ברכב במועד שנקבע מראש לפני התחלת הנסיעה ועוד.
בטיחות- ה-DS7 E-TENSE המחודש יוצע בישראל בכל שלושת גרסאותיו ברמת אבזור RIVOLI עשירה וגבוהה במיוחד בכל הקשור למערכות הבטיחות האקטיביות המקוריות בהם:
מערכת התרעה לערנות נהג, מערכת שמירה על מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי, התרעה על רכב בשטח המת במראות, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת בלימת חירום אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת עצירה מלאה הכוללת מגביל מהירות וזינוק מעמידה, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט או במגביל המהירות, זיהוי תמרורים מורחב.
אבזור- DS7 כולל, מערכת האינפוטיינמנט החדשה נמנית העדכונים החשובים ביותר שבוצעו ב-DS7 E-TENSE המחודש הודות לשימוש במערכת הDS IRIS- החדשנית. מערכת זו מציעה ממשק תפעול חדש לגמרי בעל יכולת התאמה אישית מלאה, מסך מגע בגודל 12 אינץ' ברזולוציה גבוהה להפעלת הניווט המקורי הכולל עדכוני תנועה ותפעול בעברית, בקרת האקלים, מצלמות החניה ועוד. בנוסף, ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים ומציג לנוהגים את כל המידע הנחוץ להם וגם כן בתצוגות מתחלפות לבחירה והתאמה אישית.
ה-DS7 E-TENSE המחודש מצויד בגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס במערכת המתלים האקטיבית הייחודית DS ACTIVE SCAN SUSPENSION הנעזרת במצלמה ברזולוציה גבוהה לסריקת הדרך לפנים וכיול המתלים בהתאם לאיכות הסלילה לפני שגלגלי הרכב פוגשים בה. מערכת זו מסוגלת להבחין בשינוי במשטח האספלט בשיעור של עד 5 מ"מ בלבד ולהכין בהתאם את כל אחד ממתלי הרכב באופן עצמאי למפגש עם המהמורה וספיגתה ליצירת נוחות נסיעה מושלמת. מערכת ראיית הלילה מתוחכמת מוצעת בשתי הגרסאות החזקות, נעזרת במצלמה תרמית לסריקת הדרך מלפנים לשם גילוי הולכי רגל, רוכבי אופניים, ואף בעלי חיים במרחק של עד 100 מטר מחזית הרכב ולהתריע לנהג בהתאם על הסכנה המתקרבת.
ה-DS7 E-TENSE המחודש מקבל גם גרסה עדכנית של מערכת הבטיחות לבדיקת עירנות הנהג /. מערכת זו נעזרת בשתי מצלמות, כאשר אחת מצלמת את חזית הרכב ומנתחת את אופי נסיעת הרכב בכביש ובנתיב ומצלמה שניה, סורקת את פני הנוהג/ת ותנועות העפעפיים. איחוד שני נתונים אלה מאפשרים למערכת להתריע במידה ורמת העירנות של הנהג יורדת.
גרסת ה-225 כ"ס מציעה שלושה מצבעים נהיגה (חשמלי, היברידי, ספורט) וגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס מציעות 5 מצבי נהיגה (חשמלי, נוחות, היברידי, ספורט, הנעה כפולה), את מערכת המתלים האקטיביים של DS, מושבים קדמיים מחוממים (עור) בגרסת ה-225 כ"ס ובגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס, גם אוורור עם 8 תוכניות עיסוי (עור נאפה), מערכת שמע FOCAL הכוללת מגבר 515 וואט, 14 רמקולים וסאב-וופר 8 אינץ', מושבים אחוריים עם כוונון זווית חשמלי, גווני ריפוד שונים בתא הנוסעים וכן חישוקי 20 ו-21 אינץ' בהתאמה.
מחירים ₪ :
• DS7 E-TENSE 225 כ"ס RIVOLI – 339,990
• DS7 E-TENSE 300 כ"ס RIVOLI – 394,990
• DS7 E-TENSE 360 כ"ס RIVOLI – 429,990
עוד בחדשות התחבורה
- ראם מתחדש 2500 LIMITED LONGHORN, 26/09/2024
- סקיוול תחשוף דגמים חדשים באוקטובר, 26/09/2024
- קיה פיקנטו מתחדשת, 26/09/2024
- אאודי Q7 מתחדש בישראל, 26/09/2024
- קריאת שרות לרכבי קיה פיקנטו שנת יצור 2024, 26/09/2024
- אפקון תקים עמדות טעינה בחניוני היכלי הספורט בתל אביב, 26/09/2024
- Zeekr MIX עידן חדש וסוללות משודרגות, 26/09/2024
- BUD Seal U הושק בישראל, 26/09/2024
- שוק הרכב לאן?, 26/09/2024
- אפליקציית Cello משיקה רשת טעינה ותשלום, 15/09/2024