מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    ניאו EL7 הושק בישראל

    18/02/2024
    הגדל
    דלק מוטורס מודיעה על הגעת דגם פרימיום נוסף ממשפחת הפנאי שטח של NIO לישראל: ה- EL7 שיהיה הדגם הרביעי של המותג שמגיע לישראל מאז ההשקה בשנה שעברה. צילום: יצרן

    מיצובו של דגם ה-EL7 ממקם אותו בתחרות מול 2 קטגוריות רכב שונות בסגמנט היוקרה. מחירו ממצב אותו מול קטגוריית הקרוס-אוברים היוקרתיים הבינוניים החשמליים (D-SUV). בהשוואה אליהם הוא יציג ממדים גדולים משמעותית, איכות נסיעה ונהיגה חסרת תחרות, ביצועים עילאיים, רמת יוקרה ואבזור גבוהים משמעותית.

    עיצוב חיצוני- עם ממדים מכובדים (אורך 4.91 I רוחב 1.99 I גובה 1.72 I בסיס גלגלים 2.96) ותא מטען בנפח מרשים של 570-660 ליטר, מעניק ה-EL7 מרחב מחייה מרווח במיוחד ליושבי הרכב. שפת העיצוב המודרנית-דינאמית, מעניקה מראה קומפקטי למרות הממדים, תוך התאמה לשימוש יומיומי עם סימן ההיכר של NIO בדמות שדרת חיישני הנסיעה האוטונומית בחלקה העליון של השמשה הקדמית. מאפייני עיצוב בולטים נוספים הם פנסי לד בטכנולוגיית Dual-Beam עם חותמת התאורה האופיינית למותג, קווי אורך כוחניים על "מכסה המנוע" בשילוב חזית ה-X המוכרת ואף הכריש המובחן של המותג. את החלק האחורי מעטר פס תאורה ארוך וייחודי הכולל 202 יחידות LED, בעיצוב תלת מימד. את העיצוב משלימות ידיות פתיחה נשלפות שקועות ובתי גלגלים מודגשים. חישוקי סגסוגת בעיצוב משתנה וב-2 גדלים (20/21 אינץ'). כל 6 צבעי המרכב, יוצעו בשילוב צביעה דו-גוונית עם גג וקורות צד בצבע שחור, מסילות גג בגימור שחור ושמשות אחוריות כהות. אבזור החיצוני עשיר וכולל כניסה ללא מפתח, סגירה רכה (וואקום) לדלתות, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען בהנפת רגל וחלון שמש פנוראמי.

    עיצוב פנים- תא הנוסעים המוקפד והנקי של ה-EL7, מציע טכנולוגיה ונוחות ברמה הגבוהה ביותר. מדובר בביטוי נוסף לתפיסת "היוקרה החדשה" שה- NIO מביאה איתה לשוק הפרימיום. כיאה לעידן המודרני ולתפיסת הפרימיום החדשה, נעשה שימוש מלא בחומרים ידידותיים לסביבה, איכותיים ועמידים.

    יחידת הנעה- ה-EL7 מתמודדת בסגמנט היוקרה מול השמות הגדולים ביותר והיא מוכנה לכך עם סוללה בקיבולת 100 קוט"ש, טווח נסיעה של כ-500 ק"מ. יחידת ההנעה, כוללת שני מנועים חשמליים, אחד לכל סרן, האחורי מספק 408 כ"ס והקדמי 245 כ"ס להספק משולב של 653 כ"ס ומומנט מירבי משולב של 86.7 קג"מ.

    למרות המשקל המכובד, יחידת ההנעה הזו יחד עם מערכת בלמים מבית Brembo מאפשרות תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות. את סוללת ה-100 קווט"ש ניתן לטעון בקצב של 11 קוט"ש בטעינה ביתית-AC, וב-125 קוט"ש בטעינה מהירה DC (10-80% כ-40 דק') כאשר כמו בכל דגמי NIO, גם ה-EL7 תומכת בטכנולוגית החלפת הסוללות המוכרת של המותג, אשר תהיה זמינה לשימוש בישראל בהמשך.

    שרות ייחודי למותג- כל משתמשי NIO בישראל ייהנו מחבילת שירות מקיפה וייחודית לשוק רכבי היוקרה:
    מוקד שירות 24/7 הנותן מענה מלא לכל צורך (גרירה, סיוע טכני, טעינת חירום, תיאום ביקור במרכז שירות ועוד).
    מנהל שירות אישי אשר ילווה את המשתמש בכל עניין: טכני ושירותי. הקשר עם מנהל השירות יכלול היכרות אישית משלב המסירה ולאורך כל שלב הבעלות על הרכב. 5 שנות אחריות מלאה כולל טיפולים תקופתיים. המשתמשים לא ידרשו להגיע למרכזי השירות: נציגי השירות יגיעו לבית המשתמשים, יאספו את ה-NIO שלהם, ויספקו דגם NIO חלופי עד לחזרתו מטיפול. שירות טעינה בחירום.

    בטיחות- הNIO -ET7 נולדה גם כמכונית אוטונומית. ניתן לראות הוכחות לכך בצורה בה מערך מערכות החישה השונות הקיימות בה מוטמעות בצורה טבעית בעיצוב הרכב. מערך מתקדם זה, העונה לשם  NIO Aquilaומשמש גם את מערכות הבטיחות ברכב, כולל 33 יחידות חישה וביניהם: מערכת Li-Dar ברזולוציה גבוהה לטווח רחוק במיוחד. 7 מצלמות 8MP ברזולוציה גבוהה לטווחים רחוקים. 4 מצלמות 3MP (רגישות תאורה) למערך ה-360. 5 מערכות רדאר (קדמיות ואחוריות). 12 חיישני קירבה . 

    מערך זה מנוהל ע"י Nio Adam - אחת מפלטפורמת המחשוב הנייד החזקות ביותר הקיימות היום ברכבים, אשר יודעת לנתח את המידע מידית ולתת פקודות למערכות הרכב השונות וכוללת גם חיבור למערכות ניווט לוויני, למצלמה לניטור תפקוד הנהג ולתקשורת V2X בין הרכב לסביבתו אשר מסוגלים בעתיד, באישור הרגולטור, נהיגה אוטונומית מלאה. מערך מערכות ההגנה עשיר וכוללני: מערכת להתראה בפני התנגשות (FCW) וסיוע בבלימה במהירויות עירוניות ובינעירוניות (AEB), מערכת להתראה בפני סטייה מנתיב (LDW) עם סיוע בהחזרתו לנתיבו המקורי (LKA), מערכת המסייעת לשמירת הרכב במרכז הנתיב (LCC), מערכת להתראת תעבורה צולבת מלפנים (FCTA) ומערכת להתראת שטח מת במראות הצד (BSD). לצד כל זה, ניתן למצוא גם מערכת להתראת תעבורה צולבת בנסיעה לאחור עם סיוע בבלימה (RCTA-B), מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה (i-ACC), מערכת להתראה בפני פתיחת דלתות הצד (DOW) ומערכת בקרת אלומה גבוהה (AHB). מערכת לזיהוי והתראה מפני עייפות בזמן נהיגה, מערכת עזר לחניה ועוד. 

    ה-EL7 מצויד ב-7 כריות אוויר (כולל כרית בין הנהג לנוסע הקדמי) ובעל ציון 8 (רמת הבטיחות הגבוהה ביותר) במדד רמת האבזור הבטיחותי המקומי. הדגם, נבחן במבחני הבטיחות של ה-Euro NCAP (2022), בו קיבל הדגם ציון כולל של 5 כוכבים יחד עם ציונים גבוהים בכל הפרמטרים ובמיוחד בהגנה על נוסעים (מבוגרים וילדים) ברכב.

    אבזור- לצד היוקרה, שפע של טכנולוגיה. התצוגה הראשית מוצגת על מסך מגע מרכזי בגודל "12.8 בטכנולוגיית AMOLED, ומסך HDR בגודל 10.2" המשמש כלוח מחוונים דיגיטלי. בנוסף, תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית בגודל "8.8. מאחור, מסך מגע HDR נוסף בגודל "6.6 ממנו שולטים הנוסעים בתאורה, בשמע, בכיוון המושבים ועוד. גם דגם ה-EL7 מצויד ב-NOMI העוזרת האישית החכמה בטכנולוגית AI אשר מנגישה את הטכנולוגיה הקיימת בחלל הפנימי של הרכב למשתמשים.

    מחירי EL7:
    החל מ- 555,000 ₪
    EL7  - עם חישוקי 21" - 575,000 ₪ 
    עבור לתוכן העמוד