מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    JEEP Avenger e-Hybrid היברידי חדש בישראל

    9/05/2024
    הגדל
    סמלת, יבואנית JEEP (ג'יפ) בישראל, מרחיבה את משפחת דגמי Jeep בישראל ומשיקה את הג'יפ Avenger e-Hybrid החדש, תוך פחות מחצי שנה לאחר השקת האוונג'ר החשמלי המלא, שהוכתר לרכב השנה באירופה לשנת 2023. צילום: יצרן

    ה- Avenger e-Hybrid הוא למעשה נקודת הכניסה של מותג Jeep לעולם ההנעה ההיברידית והוא הדגם המתקדם ביותר של היצרן עד היום. 

    מנוע ותיבת הילוכים- ה-Avenger e-Hybrid, מונע באמצעות מערכת היברידית מתונה, קלת משקל, במתח של 48 וולט, המסוגלת לספק חוויה היברידית כמעט מלאה. בחזיתו של ה-Avenger e-Hybrid  מותקן מנוע בנזין המספק 100 כ"ס הפועל יחד עם מנוע חשמלי המספק 28 כוחות סוס. זוג המנועים מחובר לתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים החדשה (e-DCT6).

    ה-Avenger e-Hybrid  מסוגל לעבור באופן חלק מהנעה באמצעות מנוע הבנזין להנעה באמצעות מנוע החשמל בלבד, ובכך לחסוך בצריכת הדלק ובפליטת מזהמים. סוללת הליתיום-יון בקיבולת 0.9 קוט"ש ממוקמת מתחת למושב הנהג, ובכך היא אינה משפיעה לרעה על המרחב בתא הנוסעים. תוספת המשקל של המערכת ההיברידית המתונה עומד על 60 ק"ג בלבד, מה שמביא את משקלו הכולל של ה-Avenger e-Hybrid החדש ל-1,280 ק"ג בלבד.

    חיסכון בדלק- ה-Avenger e-Hybrid החדש מציג צריכת דלק נמוכה באופן משמעותי, ובאמצעות הבלימה הרגנרטיבית הוא למעשה אוגר אנרגיה לטובת שימוש חוזר על ידי מערכת ההנעה החשמלית. בנוסף, תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה, המשולבת במערכת ההיברידית במתח 48 וולט, מפחיתה את צריכת הדלק בעד -20% בהשוואה לתיבות ההילוכים האוטומטיות הסטנדרטיות. בסך הכל צריכת הדלק של מערכת ההנעה ההיברידית במתח 48 וולט נמוכה בכ-13% לעומת גרסה המונעת באמצעות מנוע בנזין בלבד, ובנסיעה עירונית בלבד צריכת הדלק נמוכה בעד 28% על פי תקן WLTP. הנתון הזה מביא את פליטת ה-CO2 של ה-Avenger e-Hybrid ל-111 גרם לק"מ, ולצריכת דלק ממוצעת של 20.4 ק"מ לליטר על פי תקן WLTP. 

    התנהגות כביש ושטח- ג'יפ -Avenger e-Hybrid החדש מציג מרווח גחון של 20 ס"מ, זווית גישה של 20 מעלות, זווית בטן של 20 מעלות וזווית נטישה של 34 מעלות. משמע, יכולות הג'יפ האגדיות עדיין שם, והן מובאות כעת יחד עם הנעה היברידית וחסכונית. בנוסף, הדגם חדש מציע שישה מצבי נהיגה שונים: שלושה מצבים לנסיעה בכביש: מצב רגיל, חסכוני ומצב ספורטיבי, ושלושה מצבים לטובת הרפתקאות בשטח: מצב חול, מצב בוץ ומצב שלג. בנוסף קיימת מערכת לבקרה בעת ירידה במדרון, המפחיתה את הסיכון להחלקה ואובדן שליטה בעת ירידה בירידות תלולות בשטח. 

    אבזור- ג'יפ -Avenger e-Hybrid החדש, מוצע ב-2 רמות גימור. כסטנדרט, כל רמות הגימור כוללות: לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "10.25, מערכת מולטימדיה המציעה קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, יחידות תאורה מסוג LED, שלל מצבי נהיגה, משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות. 

    גרסת הבסיס, ה-Altitude, כוללת מספר אלמנטים עיצוביים ואבזור עשיר. העיצוב החיצוני זוכה בגרסה זו לחישוקי "17, ובתא הנוסעים תוכלו למצוא מושבים איכותיים, המספקים תחושה יוקרתית. מסך המגע שמותקן בגרסה זו הוא בגודל "10.25 ובקרת השיוט היא אדפטיבית.

    רמת הגימור הבכירה, ה-Summit, היא ספינת הדגל של ה-Avenger e-Hybrid. העיצוב החיצוני מועשר עוד יותר באמצעות חישוקים בגודל "18 ויחידות תאורה מסוג LED גם בחלקו האחורי. תא הנוסעים ברמת הגימור הזו מציע תאורת אווירה בשלל צבעים ומראה מרכזית אלקטרוכרומטית (מתכהה באופן אוטומטי) מעוצבת ללא מסגרת, המוסיפה לאווירה היוקרתית. בפן הטכנולוגי רמת הגימור הבכירה מציעה כניסה והתנעה ללא מפתח, התרעה על כלי רכב הנמצאים בשטח מת, "תמונת רחפן" בזווית 180 מעלות, חיישני חניה היקפיים, אורות גבוהים אוטומטיים, דלת תא מטען חשמלית הנפתחת ללא מגע יד ויכולות נהיגה אוטונומית ברמה 2. 

    מחירים:
    ה-Avenger e-Hybrid יימכר במחיר התחלתי של 154,900 ₪
    לרגל ההשקה  100 הרכבים הראשונים יימכרו במחיר חד פעמי של 149,900 ₪

    עבור לתוכן העמוד