מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    נפתחה ההרשמה בישראל לטויוטה לנד קרוזר החדש

    22/06/2024
    הגדל
    יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, הודיעה על פתיחת הרישום המוקדם להזמנת טויוטה לנד קרוזר 250  - הדור החדש של הדגם האהוב שבמשך יותר מ- 70 שנה קנה לו מוניטין של רכב חזק ועמיד שיכול להתמודד עם תנאי השטח הקשים ביותר, בכל אזור בעולם. צילום: יצרן

    הלנד קרוזר נחשב לאחד הדגמים הנמכרים ביותר של טויוטה. נכון ליוני 2023, נמכרו מדגם זה 11.3 מיליון רכבים ביותר מ-170 מדינות ואזורים, ובישראל נמכרו עד כה קרוב ל-30 אלף רכבי לנד קרוזר, כאשר מעל 91% מהרכבים שנמסרו ב- 20 שנה האחרונות עדיין על הכביש. הלנדקרוזר צפויה להגיע לישראל ברבעון הרביעי של 2024.

    טויוטה מגדירה מחדש את הלנד קרוזר האגדי. עם עיצוב מחוספס ומלא רגש המצופה מאייקון שנולד מחדש, הלנד קרוזר החדש לוקח אתכם לכל מקום שאליו תרצו לנסוע. הקשיחות, האמינות והטכנולוגיה שמתאימה לכל סוגי השטח מגדירים מחדש את המושג אפשרי. בדגם חדש לחלוטין, המבוסס על פלטפורמת GA-F ושלדת סולם חדשה, מציע הלנדקרוזר ביצועי שטח חזקים, פונקציונליות מצוינת להובלת נוסעים ומטען, שדה ראייה משופר עבור הנהג, לצד שילוב טכנולוגיות בטיחות אוטונומיות מתקדמות, מולטימדיה חדשנית, יכולות OTA ועוד.

    עיצוב החיצוני-  העיצוב של הלנד קרוזר החדש הוא ביטוי ברור ומובהק של רכב שטח חזק ויציב. האמינות שלו מתבטאת בצורה ובהרכב החלקים המיועדים להתמודד עם תנאי שטח קשים ולאפשר החלפתם בקלות במקרה של נזק. הפשטות העיצובית העל-זמנית מבטאת איכות מבלי להיראות מיושנת, ומעניקה תחושת מקצוענות. 

    הגזרה הקלאסית מזכירה את הקווים הכלליים של דגמי הלנד קרוזר המוקדמים עם השפעה ברורה של דגמי לנד קרוזר מסדרה 40 ו-70 -  ציר אופקי חזק, מכסה מנוע ארוך, שמשה ניצבת, שלוחה קדמית קצרה וקשתות גלגלים ייחודיות בצורת טרפז. הפרופורציות נאמנות גם הן למורשת העיצובית עם תא נוסעים מרובע כדי להעניק מרחב פנימי ונוחות כאחד. האורך הכולל של הרכב הוא 4,925 מ', רוחבו 1,980 מ' וגובהו 1,935 מ'. בסיס הגלגלים הוא 2,850 מ'. 

    עיצוב הפנימי- מבטא מראה בטוח ופונקציונלי שמתאים לנהיגה בשטח תוך דגש על עמידות, איכות גבוהה ואמצעים להפחתת עייפות. פנים הרכב מתאפיין במראה אחיד, עם איכות חומרים עקבית, תחושה ומראה המשדרים אופי חזק. האזורים הפונקציונליים שטוחים וקשים, עם נקודות מגע רכות ובעלות תחושה של נפח. 

    לוח המחוונים של הנהג ומסך המולטימדיה הושקו חדשים לחלוטין עם דגם זה, והוצבו גבוה לנראות קלה, ואזור קונסולה רחב שומר על בקרי הנהיגה קרובים בהישג יד להפעלה אינטואיטיבית ומהירה. לוח המחוונים הדיגיטלי (7 או 12.3 אינץ' בהתאם לרמת הגימור) מציג שעונים ונתונים בגרפיקה חדה וברורה לקריאה בכל תנאי התאורה. הגישה למערכת המולטימדיה נעשית באמצעות מסך מגע עם רזולוציה גבוהה (9 או 12.3 אינץ'). לישראל יגיע בגרסת שבעה מושבים. שורת המושבים השנייה מציעה סידור מושבים בחלוקה של 60:40 והשורה השלישית כוללת שני מושבים שניתן לקפל באופן ידני או חשמלי, תלוי ברמת הגימור. תקרה חדשה ופשוטה מגבירה את תחושת המרחב, עם אפשרות של חלון גג נפתח או גג פנורמי גדול שמשתרע מעל שורת המושבים השנייה. תא המטען רחב יותר מהדגם הנוכחי, והאורך נותר ללא שינוי כאשר מקפלים את שורת המושבים השלישית. 

    מנוע ותיבת הילוכים- הלנד קרוזר מצויד במנוע טורבו דיזל 2.8 ליטר, שתוכנן מחדש לתמרון משופר. יחידת מנוע DOHC בנפח 2,755 סמ"ק, 4 צילינדרים עם הזרקה ישירה מייצרת כוח מקסימלי של 204 DIN/ 150 קילוואט ב-3000 סל"ד, והיא משודכת לתיבת הילוכיםDirect Shift  אוטומטית חדשה בעלת 8 מהירויות. הרכב מסוגל לגרור עד 3,500 ק"ג. 

    בטיחות - מעבר לחוזק הבסיסי שלו, לנד קרוזר 250 החדש נהנה מתכונות Toyota T-mate שעוזרות למנוע תאונות ומספקות הגנה לכל אחד מהנוסעים ברכב במקרה של התנגשות בלתי נמנעת. החבילה כוללת את הדור המתקדם ביותר של חבילת Toyota Safety Sense עם חומרה משופרת שמגבירה את זיהוי סכנה לתאונות. בין האלמנטים החדשים בלנד קרוזר נמנים הרחבה של מערכת קדם התנגשות שכוללת כעת תמיכה במניעת התנגשות בצומת; דיכוי האצה,; וסיוע בהיגוי בחירום. סיוע אקטיבי בפניות מעניק תמיכה נוספת במהירות נמוכה, מזהה סכנות כגון רכבים חונים והולכי רגל על הכביש ומסייע בהיגוי חלק והאטה כאשר מתקרבים לרכב לפנים או נוהגים בעקומה. תכונות חדשות נוספות כוללות מערכת עצירת הרכב בחירום (EDSS) ומערכת אזהרת יציאה בטוחה מתריעה אם יש סכנה שהדלת תיפתח כאשר מתקרב מאחור רכב או אופנוע. ניתן לעדכן את מערכות Toyota Safety Sense בעזרת שדרוגי תוכנה דרך האוויר OTA, כך שמערכות הרכב מעודכנות תמיד, ללא צורך לקחת את הרכב למרכז שירות.

    התנהגות כביש ושטח- הלנד קרוזר, ידוע כרכב שאפשר לסמוך עליו שיגיע בבטחה לכל מקום ובעל יכולת יוצאת הדופן להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים. טויוטה החזירה את הדגם למקורות כך שיהיה בעל חוזק מובנה בסיסי במקום להסתמך רק על טכנולוגיות מתוחכמות. בה בעת, תמרון קל הוא שיקול מפתח: מעבר ליתרונותיו בשטח, הקונספט של הלנד קרוזר פשוט ועם זאת הוא יציב ונוח לנהיגה בשימוש יומיומי. הפלטפורמה, מבוססת GA-F ושלדה חדשה, מעניקה למבנה חוזק וקשיחות משמעותית, שמושגים באמצעות שילוב של שיטות ייצור חדשניות. נעשה שימוש ביריעת פלדה עבה וחומרים בעלי חוזק מתיחה גבוה במקומות אסטרטגיים בכל השלדה כדי להבטיח חוזק רב. קשיחות המומנט הכוללת של השלדה גדלה ב-50%, בעוד שקשיחות השלדה והמרכב יחד עלו ב-30%. 

    זהו דגם הלנד קרוזר הראשון שמאובזר בהגה כוח חשמלי (EPS). בהשוואה למערכת הידראולית, מערכת הגה כוח חשמלי מפחיתה את כמות התנועות החדות שיכולות להתרחש בנהיגה בתנאי דרך קשים ומעניקה היגוי ישיר וחלק יותר ותמרון קל יותר בכל המהירויות. שימוש בהגה כוח חשמלי מאפשרת, לראשונה בלנד-קרוזר, הטמעת הדור החדש ביותר של מערכות הבטיחות האוטונומיות של טויוטה  TSS 3.0ובתוך כך לכלול גם מערכות התרעה ומניעת סטייה מנתיב באמצעות תיקוני הגה וכן שמירה על נסיעה במרכז הנתיב, כחלק מחבילת הבטיחות האקטיבית והסיוע לנהג Toyota Safety Sense.

    רישום מוקדם  בישראל- עקב הביקוש הגבוה הצפוי ללנד קרוזר החדש, החליטו בטויוטה להקדים את הרישום לקבלת עדכונים ואפשרות ביצוע ההזמנות בפועל. הרישום המוקדם מאפשר לנרשמים קבלת עדכונים שוטפים כולל הזדמנות להיות ראשונים בביצוע ההזמנה בפועל, הצפויה בחודשים הקרובים. לפרטים:

    https://www.toyota.co.il/new-cars/coming-soon/land-cruiser?utm_source=pr&utm_medium=article


    עבור לתוכן העמוד