מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    רקסטון KGM מתחדש בגרסת הנעה אחורית

    1/08/2024
    הגדל
    בהמשך להשקת דגמי רקסטון בהנעה כפולה 4X4 תחת מותג KGM, חברת טלקאר היבואנית בישראל, החלה בשיווק של גרסת כניסה חדשה, עם הנעה אחורית, מנוע טורבו דיזל שקט וחסכוני, סביבת נהג עדכנית וקלה לתפעול ו 7 מקומות ישיבה מהודרים ובמחיר אטרקטיבי. צילום: יצרן

    דגם רקסטון, רכב השטח הפופולרי שעבר לאחרונה מתיחת פנים הכוללת עדכונים לעיצוב הפנימי ולמסך המולטימדיה, מוצע כעת, לראשונה בישראל, בגרסת כניסה חדשה, עם הנעה אחורית במטרה להוביל את קטגוריית ה-SUV   שבעה מושבים בישראל וזאת הודות למימדי הרכב, לנוחות הישיבה בכל שלושת שורות המושבים, האבזור העשיר, מערכות הבטיחות המתקדמות ומחיר השקה אטרקטיבי. 

    עיצוב- רקסטון KGM' הוא SUV גדול ומרשים, עם אורך של 4,850 מ', רוחב 1,960 מ', גובה 1,825 מ' ובסיס גלגלים של 2,865 מ'. הרקסטון. הוא מדגמי ה- SUV 7 מושבים הגדולים והמרווחים ביותר בשוק.

    מנועים- חטיבת ההינע של של הרקסטון כוללת: מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, שמפיק הספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ.

    מנוע e-XDi 220 הוא יעיל ושקט במיוחד, ומספק האצה מעולה כבר ממצב עמידה, ומומנט חזק בסל"ד נמוך, האופייניים למנועי המותג.

    תיבת הילוכים- הרקסטון מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים מסוג FR המיוצרת על ידי Hyundai Transys  אותה תיבה שנמצאת גם בדגמי היוקרה של ג'נסיס. המשקל והיעילות המשופרים שלה מעניקים תגובה חלקה ומעודנת והפחתה של הרעש, רעידות ונוקשות (NVH), בזכות טווח יחסי העברה גדול יותר. התיבה מצוידת במערכת החלפת הילוכים אלקטרונית מתקדמת (SBW), שבה ההילוכים משולבים ומוחלפים באמצעות בקרות אלקטרוניות ללא כל קשר מכני בין ידית בורר ההילוכים לתיבת ההילוכים.

    ביצועים- צריכת הדלק המשולבת היא כ 12.3 ק"מ לליטר. זמן התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש יארך כ- 10.7 שניות. הרקסטון אידיאלי עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים. הוא מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי של 2,700 ק"ג. הרקסטון כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.

    בטיחות- הרקסטון KGM , הוא אחד מכלי הרכב החזקים והבטוחים בקטגוריה. המבנה שלו, מסוג מרכב על שלדה, הוא בעל חוזק גבוה, והוא כולל חבילה מקיפה של עזרי בטיחות אלקטרוניים מתקדמים. הוא בעל בסיס חזק במיוחד; המבנה שלו משתמש – לראשונה בעולם – בפלדה חזקה במיוחד, 1.5 Gpa. למעשה, 81.7% מלוחות הפלדה במרכב של הרכב עשויים מפלדה בעלת חוזק גבוה, צפיפות גבוהה וחוזק מתיחה גבוה. המשמעות היא קשיחות גבוהה מאוד והגנה מעולה בהתנגשות כדי למקסם את החלל הבטוח בתא הנוסעים. מערכות הבטיחות המתקדמות EX כוללות: התראת התנגשות קדמית ובלימה אוט' (כולל זיהוי הולכי רגל), תיקון סטיה ושמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי תנועה, התראת עירנות נהג, 9 כריות אוויר ועוד.

    אבזור- רקסטון 2WD  החדש מציע אבזור נוחות עשיר הכולל מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', עם תמיכה ב- Apple Carplay ו Android Auto - , לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני חניה מלפנים ומאחור, תאורה ראשית מסוג LED, בקרת שיוט אדפטיבית, ריפוד עור טבעוני (TPU) ועוד.

    מחיר: רקסטון 2.2 ל' טורבו דיזל  2WD-החל מ- 214,990 ₪ 

    עבור לתוכן העמוד