עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודקריאת שרות לקיה נירו משנתונים 2016-2024
נועם קום
1/11/2024
בעלי רכב מתוצר קיה דגם נירו משנת יצור 2016-2024, יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה במחבר מפעיל המצמד ההידראולי (HCA), שעלול לפגוע בתפקוד הרכב. צילום: אוטוקום
לכל בעלי הרכבים מתוצר זה תישלח הודעה בכתב. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות של היבואן בטל' מס': 1-800-377-775 או לפנות לאתר האינטרנט של היבואן שכתובתו www.kia-israel.co.il
את תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית יהיה ניתן לבצע רק במוסכי השירות של היבואן, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של היבואן.
על פי חוק, תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית יתבצע בלא תשלום. על פי תקנה 306א לתקנות התעבורה, התשכ"א-1961, בעל רכב שלא יבצע בפועל את תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית בתוך 6 חודשים ממועד משלוח מכתב זה, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות ברכב.
עוד בחדשות התחבורה
- מסירת מכוניות חדשות: סיכום 2024, 17/01/2025
- שווי שימוש לרכב עדכון 2025, 17/01/2025
- רנו חושפת את ארקנה החדשה, 17/01/2025
- מסירות אוטובוסים: סיכום 2024, 17/01/2025
- אוטו חן השיקה את מותג מקסוס בישראל, 17/01/2025
- מסירות רכב דו גלגלי - אופנועים: סיכום 2024, 17/01/2025
- מבחן דרכים: מקסוס 7 MIFA, 17/01/2025
- דרוג הבטיחות בכלי רכב עדכון 2025, 17/01/2025
- מסירת משאיות סיכום 2024, 17/01/2025
- דגמי ג'ילי שיגיעו לישראל ב- 2025, 17/01/2025