עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודפיג'ו 5008 החדש הושקה בישראל
נועם קום
19/03/2025
קבוצת לובינסקי, המייצגת את המותג פיג'ו בישראל, משיקה את פיג'ו 5008 החדש. ה-SUV הגדול של פיג'ו בארץ ובעולם. צילום: יצרן
עיצוב חיצוני- פיג'ו 5008 החדש, מציג חזות מרשימה ומושכת במיוחד, עם חזית עוצמתית ופרופיל גבוה ומלא נוכחות הודות ל טופרי האריה המזוהים כל כך עם דגמי פיג'ו. הגריל ויחידות התאורה התחדשו ביחידות LED, כאשר רמת אבזור GT מצוידת בפנסי ה-Adaptive LED Pixel אשר מתאימות את אלומת האור לתנאי הנסיעה, לשמירת שטח הארה אופטימלי בכל דרך ללא סנוור כלי הרכב הנוסעים מלפנים או בנתיב הנגדי. חלקו האחורי תוכנן מחדש בכדי להגדיל עוד יותר את המרחב הפנימי.
עיצוב פנים- ה-5008, מתחדש בתא הנוסעים מבוסס על פילוסופיית ה-i-Cockpit היוצרת תכנון חכם במיוחד ופיסול מתקדם ובו לוח מחוונים פנורמי משולב עם מסך המולטימדיה הנפרש על פני חלק משמעותי בדשבורד וגודלו 21 אינץ' (תלוי רמת גימור: אופציה ב-Allure וסטנדרט ב-GT) ותאורת האווירה הפנימית המקורית אשר מקיפה את תא הנוסעים כולו ומעשירה את האווירה, בשמונה גוונים לבחירה, בהתאם לרמת האבזור. מול הנוהג ישנו הגה קומפקטי במידותיו ובעיצוב חדש. ה-5008 החדש מציע שבעה מקומות ישיבה בסידור של 2-3-2 וכעת גם עם תא מטען גדול מבעבר, עם נפח של 748 ליטר.
מנועים ותיבות הילוכים- מערכות ההינע, פיג'ו 5008 החדש המבוסס על פלטפורמת Stella Medium, יחל את דרכו בישראל עם שתי יחידות הנעה מתקדמות חשמלית מלאה והיברידית מתונה, אשר מאפשרות ללקוחותיו, לבחור את יחידת ההנעה המתאימה לצורכיהם.
גרסת הנעה חשמלית מלאה, מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס. יחד הם מספקים טווח נסיעה בין טעינות של 474 ק"מ לפי תקן WLTP וכן 9.7 שניות להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. טעינת הסוללה יכולה להתבצע עד הספק של 160 קוט"ש, כך שטעינת הרכב מ-20 ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות בלבד.
גרסה הנעה היברידית מתונה, מצוידת במנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו ועם שרשרת טיימינג אשר מפיק 136 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.45 קג"מ ב-17,750 סל"ד ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים. המנוע החשמלי מספק מצדו סיוע בהספק של 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ ויחד הם מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 10.2 שניות, להעפיל למהירות מרבית של 198 קמ"ש ולהציג צריכת דלק משולבת של 5.9-5.8 ליטר ל-100 ק"מ (בהתאם לרמת האבזור). שתי גרסאות אלה מציעות גם שלושה מצבי נהיגה לבחירה, אשר משפיעים על תפוקת הכוח, הביצועים, החיסכון באנרגיה ועוד – מצב חסכוני (ECO), מצב רגיל (NORMAL) וספורט (SPORT). כמו כן, ישנם שלושה מצבי אחזור אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה לטובת ההינע החשמלי, כאשר המעבר בין המצבים מתבצע על ידי מנופים מאחורי ההגה.
בטיחות- פיג'ו 5008 החדש, כולל (רמת אבזור ALLURE): מערכת התרעת ערנות נהג, מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה לניטור המרחק מלפנים, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, זיהוי תמרורים מורחב, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת הימצאות כלי רכב בעת פתיחת דלתות הרכב, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת בלימת חירום אקטיבית, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי, בקרת שיוט ומגביל מהירות, כולל עצירה וחזרה לתנועה, התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי.
אבזור- פיג'ו 5008 החדש מוצע בישראל בגרסה ההיברידית המתונה בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT ובגרסה החשמלית ברמת אבזור יחידה, GT. כבר ברמת ה-ALLURE מוצע אבזור נוחות רב כמו 3 מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי, חיישני גשם, תאורה ומרחב מסביב לרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד משולב דמוי עור ובד, חישוקי 19 אינץ' ועוד.
רמת ה-GT מוסיפה תפעול חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, כוונון רוחב חשמלי לתמיכה הצידית מושבי AGR קדמיים עם פונקציית עיסוי ב-8 מצבים ו-3 רמות עצמה, חימום ואוורור במושבים הקדמיים בעצמה משתנה וחימום במושבים בשורה השניה, פתיחה חשמלית לתא המטען כולל חיישן הפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור Nappa, חישוקי "19 לגרסת ה-MHEV ו-20 אינץ' לגרסה החשמלית, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, גג שחור ועוד.
רמת האבזור GT מוסיפה לרשימת מערכות בטיחות אלה גם מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותאורת פיקסל לד אקטיבית בחזית.
שירות ואחריות- פיג'ו 5008 החדש מגיע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ לרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מבניהם. הגרסה החשמלית מציעה מרווח טיפולים של 25,000 ק"מ או שנה וההיברידית המתונה מציעה מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם.
מחירים ₪:
פיג'ו 5008 MHEV ברמת ALLURE: 208,990
פיג'ו 5008 MHEV ברמת GT: 228,990
פיג'ו 5008 BEV ברמת GT: 294,990
עוד בחדשות התחבורה
- פאריזון H9E משאית חשמלית חדשה בישראל, 18/04/2025
- סיכום גניבות כלי רכב רבעון א' 2025 - נתוני פוינטר, 18/04/2025
- פאריזון סופר-וואן מסחרית חשמלית הושקה בישראל, 18/04/2025
- מסירת מכוניות החשמליות ינואר- מרץ 2025, 18/04/2025
- מסירת מכוניות היברידיות סיכום שנת 2025, 18/04/2025
- מסירת מכוניות פלאג-אין היברידיות ינואר-מרץ 2025, 18/04/2025
- דגמי המכוניות הנמכרות מינואר - מרץ 2025, 18/04/2025
- גניבות כלי רכב רבעון א' 2025 - נתוני איתורן, 18/04/2025
- ג'אקו 5 בקרוב בישראל, 18/04/2025
- מנהל הרכב הממשלתי יעבור לליסינג תפעולי, 27/03/2025