מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    סוזוקי ויטארה חדשה

    5/05/2025
    הגדל
    סוזוקי משיקה בעולם, מתיחת פנים לדגם ויטארה. השינויים בויטארה החדשה: גריל אגרסיבי חדש, ספוילר אינטגרלי, מערכת מולטימדיה מקורית בגודל 9 אינץ', מצלמה לזיהוי עייפות הנהג, אפליקציית SUZUKI CONNECT ומפתח מחודש. צילום: יצרן

    עיצוב חיצוני- הויטארה החדשה, מתחדשת בעיצוב, מהגריל הקדמי בגימור שחור פסנתר, דרך בתי הגלגלים המעוצבים והפנסים הקדמיים המחודדים, ועד לקו הגוף המתעקל כלפי מעלה, העיצוב האותנטי של SUV והצללית הספורטיבית, למעשה, רק מלהביט בה עולה תחושת חופש שמעוררת רצון לצאת להרפתקה בטבע.

    עיצוב פנימי- הויטארה החדשה, מתחדשת בעיצוב שכולל: תא הנהג עוצב כדי למקסם את חוויית הנהיגה. כפתורי ההפעלה והבקרים ממוקמים באופן ארגונומי לנגישות קלה, מד-הנהיגה הברור והתצוגות הדיגיטליות העשירות במידע מאפשרים לבדוק את הגדרות השליטה ונתוני התפעול החיוניים של הרכב. סביבת הנהג פרקטית ונוחה יותר, עם אלמנטים שנועדו לשפר את חוויית הנסיעה. תא הנוסעים שומר על תחושת המרווח, ותא המטען מציע נפח שימושי לאחסון.

    בטיחות- הויטארה החדשה, כוללת: מגוון מערכות בטיחות חדשות שהופכות אותה לבטוחה ביותר לדורותיה. הדור החדש של הויטארה עומד בתקינת ה GSR החדשה והמחמירה של האיחוד האירופאי. מערכות חדשות כגון הכנה  למנעול לזיהוי אלכוהול, מניעת סנוור אורות גבוהים, ISA לזיהוי חכם של תמרורים והתראה לנהג, שמירת נתוני נהיגה ומערכת אקטיבית למרכוז נתיב הנהיגה.

    מערכת עזר כפולת חיישנים לבלימה- רדאר גל מילימטרי ומצלמה מונוקולרית משמשים לזיהוי רכבים, רכבים דו-גלגליים והולכי רגל לפני הרכב, ומסייעים בהפחתה של התנגשויות חזיתיות, אלכסוניות וצידיות. אם המערכות מזהות חשש להתנגשות, הן מפעילות התראות קוליות וחזותיות כדי להזהיר את הנהג. אם כוח הבלימה המופעל על ידי הנהג אינו מספיק, מערכת העזר לבלימה תשתלב באופן אוטומטי כדי לסייע בהאטת הרכב. אם הסיכון להתנגשות עולה, המערכת תפעיל באופן אוטומטי כוח בלימה, כדי לסייע בהפחתת עוצמת הפגיעה ולהפחית את הנזק. 

    מערכת שמירת נתיב- כאשר בקרת השיוט האדפטיבית מופעלת, מערכת שמירת הנתיב מסייעת לנהג לשמור על מיקום הרכב במרכז הנתיב. בנוסף, אם המערכת מזהה שרכב או מבנה סמוכים, כמו למשל מחסום זמני בשל עבודות בכביש או מכשול אחר נמצאים קרוב מדי לרכב, היא מספקת סיוע בהיגוי, כדי לשמור על מרחק בטוח. 

    מערכת ניטור נהג- מצלמה מובנית בלוח המחוונים מנטרת את עיני הנהג ופניו. אם המערכת מגלה שהנהג מנומנם, עומד להירדם, או לא מביט על הכביש במשך פרק זמן מסוים, היא מפעילה צליל התראה ומציגה הודעת אזהרה בצג המידע.

    בנוסף: בקרת שיוט אדפטיבית,  זיהוי תמרורים, זיהוי כלי רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור ומנגנון לשיחת חירום (eCall).

    אבזור- בויטארה החדשה מתווספים: מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ' עם רזולוציית HD, מאפשר תגובה מהירה ומדויקת. הוא מאפשר שיקוף של הסמארטפון הן על-ידיApple CarPlay  ו- Android Auto  באמצעות חיבורי Wi-Fi ו-USB, זיהוי קולי, השמעת מוזיקה באמצעות Bluetooth®, והצגת מידע על מצב הרכב.  אפשרויות החיבור וההפעלה הקולית מותנות בגרסות התוכנה וההתאמה לשפה המקומית.

    אפליקציה חדשה- הויטארה החדשה כוללת אפליקציית SUZUKI CONNECT הופכת את הויטארה המחודשת לרכב קונקטיבי ומקושר. הפונקציה משתמשת במודול תקשורת הנתונים (DCM) של הרכב כדי לקשר את המשתמש לרכב בזמן אמת, ולאפשר למשתמש ליהנות מפונקציות נוחות באמצעות האפליקציה לסמארטפון SUZUKI CONNECT. כדי לשפר את נוחות השימוש, תפקודים מסוימים של SUZUKI CONNECT זמינים כיום במסך מערכת המולטימדיה 9 אינץ' של סוזוקי ויטארה המחודשת. 

    עבור לתוכן העמוד