עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודביטוח חובה חינם לקטנועי Daelim באלבר מוטו
עלות ביטוח חובה עבור רוכבי אופנועים בישראל מהווה את אחד החסמים המרכזיים לקניית רכב דו גלגלי והסרתו תשפיע משמעותית על שוק זה בישראל.
באלבר סבורים ששוק הדו גלגלי הישראלי, יכול להגיע בהדרגתיות לכ-18,000 רכבים דו גלגליים. נכון ל-2012 כ- 513 אלף בעלי רישיונות לרכב דו-גלגלי. ב- 2010 כמות הרכבים הדו גלגליים כ- 113 אלף. מהם 72% בגוש דן. מצבת הדו גלגלי מהווה כ- 4.4% ממצבת צי הרכבים בישראל.
'אלבר מוטו', יבואנית Daelim יוצאת במהלך צרכני חשוב וראשוני עבור שוק הרכב הדו גלגלי, המהלך כולל: מימון ביטוח החובה לכל רוכש אחד מדגמי Daelim, קטנועי היצרן הקוריאני המשווקים על ידי אלבר מוטו. בחלוף שנה מאז השקת מותג Daelim והתברגותו לאחד משלושת המותגים המובילים של שוק הקטנועים והאופנועים בישראל, מכריזה אלבר מוטו על מהלך אשר מסיר את אחד החסמים המרכזיים שעמדו בפני רוכשי אופנועים, ביטוח החובה, שעלותו מגיעה לכדי 20% מעלות קטנוע ממוצע לעומת 1.4% מעלות ממוצעת של רכב משפחתי. במסגרת החלטה זו אלבר מוטו תממן את ביטוח החובה לכל רוכב אשר ירכוש אופנוע Daelim בסכום של 3,107 ₪. סכום זה נקבע על בסיס העלות הממוצעת עבור רוכב יחיד בגיל 21+ וללא עבר ביטוחי ו/או שלילה בעבר. הלכה למעשה, כל רוכב שביטוח החובה שלו יהיה נמוך מהסכום המצוין, לא ישלם כלל על ביטוח החובה, בעוד כל רוכב שעלות הביטוח עבורו תעלה על הסכום, יצטרך להוסיף את ההפרש. הביטוח כולל סעיף השתתפות עצמית של 25,000 ₪.
ינון עמית, מנכ"ל אלבר: "אנו מביאים בשורה צרכנית חשובה לשוק הדו גלגלי בישראל אשר סבל רבות מרגולציה ביטוחית יקרה שמנעה מאלפים לרכוש קטנוע. 2013 סימנה את כניסתה המוצלחת של אלבר מוטו לשוק האופנועים עם מותג איכותי המוביל את השוק הקוריאני שנים רבות וחדר בהצלחה לא מבוטלת לשוק הישראלי. אנו מקווים ומאמינים שהשנה הזו תסמן את הגידול שאנו רוצים לראות בשוק הדו גלגלי בישראל. כחברה בעלת איתנות פיננסית, היכרות מעמיקה עם שוק הרכב הישראלי ופרישה ארצית רחבה, יש לנו את הכלים ואורך הרוח לצאת במהלך אשר אנו מאמינים כי יסיר חסם משמעותי שמנע עד כה מצרכנים רבים לעבור לתחבורה דו גלגלית."
משה רוקח, מנהל פעילות אלבר מוטו: "מאז רפורמת 2008 ועל אף מחאת האופנוענים שהביאה במידה רבה להוזלה בביטוחים, עדיין נתפס ביטוח החובה בתודעת השוק כיקר מאוד. במידה רבה הוא אכן כזה ומהווה חסם מרכזי בהחלטתו של הצרכן לרכוש אופנוע. אנו מאמינים בפוטנציאל הטמון בשוק הישראלי להתרחב ולגדול ובדומה לשווקים ים תיכוניים מקבילים אנו סבורים ששוק הדו גלגלי הישראלי יכול להגיע בהדרגתיות עד שנת 2015 לכ-18,000 כלים דו גלגליים ומהלך מימון ביטוח החובה על ידי אלבר מוטו יהיה קטליזטור לתהליך זה".
עוד בחדשות התחבורה
- פאריזון H9E משאית חשמלית חדשה בישראל, 18/04/2025
- סיכום גניבות כלי רכב רבעון א' 2025 - נתוני פוינטר, 18/04/2025
- פאריזון סופר-וואן מסחרית חשמלית הושקה בישראל, 18/04/2025
- מסירת מכוניות החשמליות ינואר- מרץ 2025, 18/04/2025
- מסירת מכוניות היברידיות סיכום שנת 2025, 18/04/2025
- מסירת מכוניות פלאג-אין היברידיות ינואר-מרץ 2025, 18/04/2025
- דגמי המכוניות הנמכרות מינואר - מרץ 2025, 18/04/2025
- גניבות כלי רכב רבעון א' 2025 - נתוני איתורן, 18/04/2025
- ג'אקו 5 בקרוב בישראל, 18/04/2025
- מנהל הרכב הממשלתי יעבור לליסינג תפעולי, 27/03/2025