מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    סיכום מכירת מכוניות ינואר -אוקטובר

    6/11/2014
    הגדל

    מנתוני איגוד יבואני הרכב עולה כי בעשרת החודשים הראשונים של 2014 יונדאי היא עדיין המותג בטבלת המכירות.

     

    עם זאת, השליטה המוחלטת של יונדאי בשוק הולכת ונסדקת ככל שהמתחרות שלה, טויוטה וקיה, מגדילות את נתח השוק

     שלהן. סךהמכירות בעשרת החודשים הראשונים של השנה עומד על 209,720 כלי רכב, עליה נאה לעומת התקופה המקבילה אשתקד

    אז נמכרו 184,305 כלי רכב. התמונה המתקבלת היא של החלשות יונדאי בשנת 2014 לעומת 2013 ובצד השני של המשוואה

    התחזקות משמעותית של טויוטה ושל קיה. השחיקה היחסית בכוחה של יונדאי מתבטאת באופן בולט במכירות חודש אוקטובר

    שבו  המתחרות של יונדאי נוגסות בעורפה באופן משמעותי והתמונה המצטיירת בחודש זה היא של שיוויון במכירות.

    בעשרת החודשים הראשונים של השנה מכרה יונדאי 27,890 מכוניות, טויוטה מתייצבת במקום השני עם מכירות של 23,867

    וקיה במקום השלישי, עם 22,195 מכוניות. רחוק מהם נמצאת מאזדה עם מכירות של 15,405 מכוניות ואת החמישיה

    הראשונה סוגרת סקודה עם מכירות של 12,415 מכוניות.

     

    מאזדה החוזרת לשוק נמצאת במקום הרביעי, עם עליה מרשימה במכירות בשיעור של 25.7 אחוזים, סקודה נמצאת במקום החמישי כשאליה צמודה סוזוקי.

     

    נתוני עשרת החודשים מצביעים על חזרה של מיצובישי לשוק הנמצאת במקום השביעי מבחינת המכירות כשהיא

    כמעט ומכפילה את מכירותה: 10,945 מכוניות בשנת 2013 לעומת 5,270 מכוניות בתקופה המקבילה אשתקד, 

    עליה בשיעור של 107.7 אחוזים.

     

    ברשימת עשרת המותגים המובילים בישראל שמונה מותגים הם מהמזרח הרחוק, מותג אחד הוא אמריקאי בינלאומי (שברולט) ושניים אירופאים (סקודה ורנו).

     

     

    עבור לתוכן העמוד