מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    יונדאי סונטה ההיברידית

    8/10/2015
    הגדל

    כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל השיקה את הסונטה ההיברידית. הדגם המאובזר, המפואר, הירוק והטכנולוגי ביותר של יונדאי שהושק עד היום בישראל ואשר מצויד במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם אשר מאפיינות רכבי פאר. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור, חלקים והרכבה ייחודיות בקטגוריה .

    מנוע ותיבת הילוכים- הסונטה ההיברידית מיוצרת בקוריאה עם תקינה אמריקאית, משלבת מנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-פולימר עם מנוע בנזין 2 ליטר GDI ארבעה צילינדרים בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. תיבת ההילוכים מחוברת למנוע החשמלי החזק בעל הספק של 38 קילוואט אשר בשילוב עם מנוע הבנזין בעל הספק של 154 כ"ס ב- 6000 סל"ד, מגיע להספק של 193 כ"ס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 32.3 קג"מ ב-1800 סל"ד.

    ביצועים- הסונטה ההיברידית מאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 9.3 שניות ומגיעה למהירות מקסימלית של 192 קמ"ש. למערכת ההיברידית והסוללה אחריות של 7 שנים או 150 אלף ק"מ. צריכת הדלק על פי נתוני יצרן בבדיקות מעבדה בדגם הפרימיום עומדות על 17.5 ק"מ לליטר בעיר, 17.8 ק"מ לליטר משולב ו &ndash 18.8 ק"מ לליטר מחוץ לעיר. בדגם הלימיטד 16.6 ק"מ לליטר בעיר, 17.5 ק"מ לליטר משולב ו- 18.5 ק"מ לליטר מחוץ לעיר. לסונטה ההיברידית ציון ירוק 2 ופליטת CO2- 113 גרם לק"מ.

    אבזור- לסונטה ההיברידית, אבזור עשיר המאפיין רכבי יוקרה הכולל בדגם ה- PREMIUM פתיחת תא מטען מבוססות מפתח קרבה ללא מגע יד, כניסה לרכב ללא מפתח ובחירה בין 3 מצבי נהיגה המתאימים להרגלי נהיגה משתנים - רגיל, אקולוגי, או ספורטיבי. בסונטה ההיברידית חיישן אורות, הגה וידית הילוכים מצופה עור, מראות צד חשמליות, בקרת אקלים, נורות LED פנימיות, בקרת שיוט, כניסת לAUX® - ו- USB כסטנדרט וקישוריות Bluetooth.

    דגם ה- LIMITED כולל בנוסף, בלם חניה חשמלי, בקרת שיוט הכוללת יכולת עצירה מלאה- SMART CRUISE CONTROL, מושב נהג בעל זיכרון לתנוחת הישיבה, מושבים קדמיים חשמליים עם 8 מצבי כוונון במושב הנהג ו- 6 במושב הנוסע, פתחי מיזוג לספסל האחורי, גג שמש פנורמי, מראה מתכהה אוטומטית נגד סינוור, אפשרות קיפול 2 מושבים אחוריים ליצירת מקום רב יותר למטען גלגל הגה מחומם, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, AUTO HOLD לזינוק בעליה, תאורת בי-קסנון קדמית, דיפוני נוי מהודרים דמויי עץ, ווילונות בחלונות צד מאחור.

    מערכת ה- Connected Car- הסונטה ההיברידית מצוידת במערכת ה- Connected Car כסטנדרט עם מסך מוגדל של 8 אינטש, המאפשרת לנוסעים לחבר את המכשירים שלהם וליהנות מגלישה ברשת. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות לרדיו Nobex אינטרנטי, ניווט הכולל מערכת WAZE , חניה באמצעות אפליקציית סלופארק ופנגו. עוד על גבי המסכים פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר בלחיצת כפתור ניתן לנווט או להתקשר אליהם וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך.

    עיצוב- העיצוב המלוטש ברוח הפיסול הזורם של הסונטה ההיברידית מודגש על ידי סדרה של שינויים פונקציונליים בחזית ומאחור המדגישות את יעילותה ואת הטכנולוגיה המתקדמת. שינויים חזותיים אלה גרמו גם להקטין את מקדם הגרר הנמוך במיוחד ל-0.24 הנמוך ביותר בקטגוריה וזהה לשינויים החזותיים של הטסלה בדגם S. השינויים החיצוניים כוללים סבכה גדולה ופגושים קדמיים ואחוריים ייחודיים, כמו גם הפנסים בפגושים הקדמיים והאחוריים ופיתוחי כרום בצד.

    מידות-  מידות הסונטה החדשה כוללת: אורך: 4855 מ' , גובה: 1470מ', רוחב: 1865מ', בסיס גלגלים: 2805 מ', נפח תא מטען: 440 ליטר ונפח מיכל הדלק: 60 ליטר.

    בטיחות-הסונטה ההיברידית מגיעה כסטנדרט עם 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. מערכת בקרת משיכה TCS, מערכת בלמים עם ABS, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת סיוע לזינוק בעליה HAC, איתות בבלימת חירום ESS, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS עם תצוגה חכמה לכל גלגל ומצלמה אחוריות. ציון בטיחות 2 של משרד התחבורה.

    דגם ה- LIMITED מגיע גם עם תוספות של מערכת שמירה על נתיב, מערכת התראה לבלימת חירום למניעת תאונות, התראה על רכב בשטחים מתים (BSD), מערכת עזר אוטומטית לעמעום אור גבוה כאשר מגיע רכב מלפנים (Automatic High Beam Assist). ציון בטיחות 8 של משרד התחבורה. מערכת "השטחים המתים" (BSD) נועדה להתריע על רכב מתקרב בנתיב המקביל במידה והאיתות מופעל. מדובר במערכת ייחודית בקטגוריה. המזהה רכב ומהירות בנתיב אחר ומתריעה את הנהג ויזואלית וקולית על רכב ב"שטח מת" על ידי חיווי מהבהב במראות הצד או צפצוף חזק במידה והרכב בנתיב האחר נוסע במהירות גבוהה.

    מערכת התרעת סטיית מנתיב משתמשת גם במצלמה הקדמית לזיהוי סימני הנתיב. אם המערכת מזהה שהרכב עומד מחוץ לקווים, יקבל הנהג התראות קוליות ובתצוגה. התראת תנועה מאחורי הרכב (Rear Cross-traffic Alert) היא תכונה. נוספת הנגזרת ממערכת ה"שטחים המתים". המערכת סורקת את הצדדים כאשר יוצאים מחניה ברברס. אם המערכת מזהה רכב אחר מתקרב מהצד, תתקבל התראה קולית.

    דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין: "כי הסונטה ההיברידית ממחישה את תכניות הקונצרן להגביר את שילובם של דגמים חשמליים והיברידיים למערך הדגמים הרחב המוצע בעולם. יונדאי מציגה בשנים האחרונות ומכריזה על כוונותיה להיות יצרנית רכב מובילה בתחום ההנעה האלטרנטיבית הכוללת דגמים חשמליים, היברידיים ותאי מימן פרי פיתוחה אשר כבר נמכרים בשווקים שונים. הסונטה ההיברידית הינו הדגם הבטיחותי, המאובזר, הטכנולוגי והירוק ביותר שהושק עד כה על ידי יונדאי בישראל ומהווה צעד ראשון ודריסת רגל של היצרן בישראל בתחום זה.

    מחירים:

    דגם

    מחיר

    PREMIUM

    159,000

    LIMITED

    179,000

     

    עבור לתוכן העמוד