מדיה
    עבור לתוכן העמוד
    דלג על עבור לתוכן העמוד

    סוזוקי סלריו, מכונית מיני חדשה

    19/04/2016
    הגדל

    סוזוקי השיקה את המיני החדשה שנקראת בישראל ובעולם  סלריו. סוזוקי שהובילה את מהפכת מכוניות המיני בישראל עם דגם האלטו שהושק בשנת 2009 ומכר מעל 28,000 יחידות. השיקה דגם חדש בקטגוריית המיני הסלריו, שממוצב בגודלו בין דגמי המיני האלטו ובין הספלאש ששיווקם הופסק.

    מנוע - הסלריו,  מצוידת  במנוע חדש בנפח 1.0 ליטר שמספק 68 כ"ס.  רמות פליטה נמוכות וצריכת דלק חסכונית עד 27 ק"מ ליטר בנסיעה בינעירונית, ו- 23 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת.

    תיבות הילוכים-  שתי תיבות חדשות לסוזוקי. הידנית עם חמישה הילוכים ויחסי העברה משופרים שמעניקים נוחות לתפעול וחיסכון.  התיבה האוטומטית פועל בשיטה רובוטית באמצעות מצמד אחד הידראולי. לתיבה באוטומטית קיימת תצוגת בקרה בלוח השעונים על מצב ההילוכים. קיימת גם אפשרות להחלפת הילוכים באופן ידני.

    עיצוב חיצוני - למרות המבנה הקומפקטי שלה ,המידות בסלריו משופרות עם אורך של 3,600 מ', רוחב 1,600 מ', וגובה 1,540 מ'. בסיס גלגלים ארוך  2,425 מ' המציע מרווח פנים מרווח ביותר. תא מטען 254 ליטר, הנחשב לגדול בקטגוריה כך גם יתר המידות. העיצוב של הסלריו, מגלם את שלושת הרעיונות המרכזיים של סוזוקי. מרכב דינמי, תא נוסעים מרווח ועמידות.

    עיצוב פנימי - בסלריו, התמקדו באיכות החומרים וברמת הגימור הפנימית. הגוון הכללי בשחור. בעיצוב הפנימי, ניתן דגש על מרחב, שכולל גם מפתח דלתות רחב וגבוה, מרווח יעיל לרגליים ולרוחב המושבים. בנוסף נותרת מאחור, קיבולת מטען נותרה גדולה עם 254 ליטר..

    בטיחות- למרות היותה מכונית מיני, מרכב הרכב עשוי בפלדה קשיחה, יחד עם תכונות חוזק באזורי קריסה שסופגים את עיקר האנרגיה במהלך התנגשות. בין מאפייני הבטיחות הנוספים קיימים בסלריו: 6 כריות אוויר כהגנה מפני התנגשות חזיתית וצדית, מערכת לבקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעלייה למנוע הידרדרות הרכב לאחור. מערכת ניטור לחץ הצמיגים (TPMS) שמסייעת לשמור על לחץ תקין בצמיגים, וגם מערכת התרעה לשמירת מרחק וסטייה מנתיב הנסיעה מתוצרת מוביילאיי שתותקן בישראל.

    מחירים- הסלריו תוצע באותה רמת גימור GLX בלבד

    סוזוקי סלריו תיבת הילוכים ידנית-  58,990 ₪

    סוזוקי סלריו תיבת הילוכים אוטומטית-  65,990 ₪

     

    עבור לתוכן העמוד