עבור לתוכן העמוד
דלג על עבור לתוכן העמודמכרז ליסינג של קציני צהל יצא לדרך
נועם קום
7/06/2020
קבוצת שלמה, החלה במסירת אלפי רכבים חדשים עבור קציני צה"ל במסגרת מכרז של משרד הביטחון.
בשלב ראשון, יסופקו במהלך חודש יוני כ- 600 רכבים ועד סוף חודש אוקטובר הקרוב
יסופקו כבר 1,800 רכבים. יתרת הרכבים יסופקו במהלך השנה הבאה, על פי התכנון.
קבוצת
שלמה אשר זכתה במכרז בסוף שנת 2019 לצד חברת אלדן, תספק את החלק הארי של כלי הרכב
(2/3) וחלקה במכרז עשוי להגיע לכ-6,000 רכבים.
כחלק מהזכייה במכרז, יספקו החברות חבילות שירות, טיפולים ואחזקה.
מכרז
זה, הינו זכייה שלישית ברצף זכיות של קבוצת שלמה באספקת כלי רכב עבור משרד
הביטחון. כזכור, בשנה שעברה, זכתה קבוצת שלמה במכרז רכבי השכרה עבור משרד הביטחון
לצד חברת פרי וכן במכרז עבור אספקת רכבים לתתי אלופים. במסגרת המכרז,
יסופרו הרכבים: סיאט איביזה ויונדאי i20 עבור קציני צה"ל בדרגת רס"ן
ונגדים בכירים, לתקופה של 4 שנים.
עוד בחדשות התחבורה
- ג'ילי בחנה את STARRAY EM-i בתרחיש של תאונת שרשרת, 28/06/2026
- מסירת מכוניות חדשות ינואר – מאי 2026, 21/06/2026
- ייבוא כלי רכב מהודו לישראל, 21/06/2026
- פיג'ו 2008 ברמת גימור ACTIVE, 21/06/2026
- כלמוביל וארגון ידידים בחילוץ רכבים חשמליים ללא סוללה טעונה, 21/06/2026
- BYD אטו 3 מתחדש בישראל, 21/06/2026
- מאן Individual סדרת משאיות חדשה הושקה בישראל, 21/06/2026
- פולקסווגן טיירון הושק בישראל, 5/06/2026
- טויוטה CHR+ החשמלי בישראל, 5/06/2026
- טויוטה ראב 4 הושק בישראל, 5/06/2026
.jpg)



